וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "לאמפה עדיין יכול לעשות יותר"

איתן נוח

11.10.2009 / 23:04

מאמן מכבי תל אביב התעודד מהיכולת של הפולני שכיכב בניצחון על פאנליניוס. פרקינס: "אנחנו לומדים לסמוך אחד על השני"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי תל אביב ערכה הערב (ראשון) את משחק האימון האחרון שלה לפני פתיחת היורוליג וניצחה 67:78 את פאנליניוס היוונית בעוד תצוגה פושרת שגילתה לא מעט מהפוטנציאל הגלום בקבוצה המתחדשת של פיני גרשון, אך גם הרבה מהחורים שעדיין קיימת בה. נקודת האור מבחינת הצוות המקצועי של הצהובים היה מצ'איי לאמפה, הפולני שלא השתלב היטב עד כה והתעשת עם משחק מצוין של 22 נקודות.

"לאמפה עדיין יכול לעשות יותר", אמר גרשון בסיום. "זו נקודת ההתחלה. הבעיה אצלו היא לא הנקודות אלא הדברים האחרים: יותר אגרסיביות בהגנה, יותר ריבאונד, הוא יכול להיות טוב יותר. יש לו עוד שבע-שמונה שנים בקריירה, אולי הוא ילמד".

גרשון הוסיף ואמר: "שיחקנו בלי אנדרסון וזו בעיה. כשמשחקים אגרסיבי מקבלים עבירות שלא כולן בשריקות נכונות של השופטים. מבחינה הגנתית עשינו פעולות טובות יותר מבעבר, וגם התקפית שיחקנו קצת יותר טוב בגלל קצב המשחק של היוונים". לגבי וישנייבסקי ופרקינס, אמר המאמן: "שני הרכזים היו טובים היום. אני חושב שוישנייבסקי היה בסדר גמור במיוחד בהגנה, ופרקינס תרם בעיקר בהתקפה".

פרקינס, שהראה גם הוא יכולת טובה מאוד (17 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) אחרי כמה משחקים רעים, אמר: "היה טוב לקום מהספסל ולתרום. אני חושב שכולם לומדים לסמוך אחד על השני ונהיה טובים יותר. יש לנו שחקנים מצוינים ואם נשחק כמו שאנחנו יודעים גם נצליח, אבל ביורוליג הדברים יהיו שונים. אני מנסה למצוא את המקום שלי. לא קל לקום מהספסל, אבל זה מאפשר לי להיות אגרסיבי יותר ואני משתדל לעשות את העבודה שלי".

וישנייבסקי, שתרם 10 נקודות, הוסיף: "זה היה משחק שהיינו צריכים לנצח, אני שמח ששמנו את ירושלים מאחורינו. שמחנו להרגיש את ההיכל ואת המגרש הביתי שלנו, חבל שהקהל לא היה, אבל אני בטוח שהוא ראה אותנו בטלוויזיה". לקראת המפגש מול לובליאנה ביום חמישי אמר וישנייבסקי: "שיחקתי שנתיים באדריאטית, אני מכיר היטב את לובליאנה, הם ינסו להוריד את קצב המשחק, להאט אותנו ולגרום לנו הרבה איבודים. נצטרך להתכונן לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully