וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 67:78 את פאנליניוס

מצ’איי לאמפה נכנס לראשונה לעניינים עם 22 נקודות, ועזר למכבי תל אביב לנצח את פנאליניוס 67:78 ביד אליהו

מכבי תל אביב גברה הערב (ראשון) 67:78 על פאנליניוס היוונית במשחק ההכנה האחרון שלה לפני משחק הפתיחה של היורוליג ביום חמישי מול לובליאנה. אחרי מסע הכנה ארוך ומוצלח באירופה ואכזבה במלחה בטורניר ווינר, הגיעו הצהובים לראשונה העונה ליד אליהו ופגשו קבוצה יוונית בסגל חסר שרחוקה מלהיות מוכנה לעונה, ולא הערימה יותר מדי קשיים על המקומיים.

המבחן האחרון לפני לובליאנה עזר למכבי תל אביב לשכוח מההפסד הצורב להפועל ירושלים, לערוך היכרות מחודשת עם ההיכל (למרות שהמשחק נערך ללא קהל), ולהכניס לעניינים כמה מהזרים שהתייבשו על הספסל במשחקים הקודמים, בראשותם של מצ'איי לאמפה (22 נקודות) ודורון פרקינס (17 נקודות), שחיפו על היעדרם של אלן אנדרסון ודיאור פישר.

השניים הללו, יחד עם צ'אק איידסון הלא יציב שהיה הפעם טוב מאוד (15 נקודות), הריצו את הקבוצה של פיני גרשון ליתרון מוחץ של 27:44 במחצית, אבל ברבע השלישי הגיעה נפילת מתח שאיפשרה ליוונים לצמק עד 41:49 בלבד, לפני שבריחה נוספת ברבע האחרון הכריעה את המשחק, אך לא טשטשה את חוסר המחץ הבולט של מכבי תל אביב המתחדשת, שתצטרך להיזהר ממעידה מוקדמת מול לובליאנה לפני שתמשיך את קדם העונה שלה במסע לארצות הברית למשחקים מול ניו יורק ניקס ולוס אנג'לס קליפרס.

מהלך המשחק

מצ'איי לאמפה, שהצטרף אחרון לסגל של מכבי תל אביב והתקשה להשתלב עד כה, קיבל עוד הזדמנות לפתוח בחמישייה, ובהיעדרו של דיאור פישר החולה פתח סטפון לאזמה לצידו בקו הקדמי. אנדרו וישנייבסקי, צ'אק איידסון וגיא פניני השלימו את החמישייה. מנגד עלו היוונים עם ואסיליס קאנטופולוס, קונסטנטינוס שארלאמפידיס, דווין סמית', בריטון ג'ונסון וגיורגיוס קלאיטיס.

לאמפה נתת איתות חיובי מוקדם עם חמש נקודות רצופות שהפכו פיגור של 3:0 ליתרון 3:5, וכעבור שתי דקות הראה גם וישנייבסקי המאכזב שהוא לא איבד את הביטחון בזריקה עם שלשה שקבעה 6:8 לצהובים. היוונים נשארו קרובים בעזרת אחוז טוב מבחוץ, אבל שתי חדירות מוצלחות של וישנייבסקי ומהלך מצוין של סל ועבירה של איידסון הריצו את מכבי תל אביב ל-10:17. גם כניסתו של רודריק בלקני הוותיק לא הכניסה את פאנליניוס לעניינים, ובסיום הרבע הראשון הוליכה מכבי תל אביב 15:24.

לרבע השני עלו מהספסל רביב לימונד, יניב גרין ודורון פרקינס, כשהאחרון מנהיג הסתערות צהובה נוספת עם שבע נקודות ושלושה אסיסטים בתוך שלוש דקות שפתחו פער של 18:35. לאמפה שמר על היכולת הגבוהה בחלק ההתקפי כשמהעבר השני עזרו היוונים למארחים עם רצף של איבודים, ובמחצית עמדה התוצאה על 27:44 למכבי תל אביב.

את הרבע השלישי פתחו המקומיים בסדרת זריקות רעות, והיוונים ניצלו דקות של ריפיון הגנתי מצד לאזמה ולאמפה כדי לחגוג בצבע ולצמק עד 41:49. איידסון ניסה להפוך את המומנטום מחדש אבל יציאתו של לאזמה בעבירה חמישית שוב דיללה את איזור הצבע הצהוב, ופאנליניוס סגרה את הרבע בפיגור סביר של 57:48. ברבע הרביעי התעורר פרקינס מחדש והגדיל את היתרון ל-61:75, לפני שחזרה מסוימת נוספת של היוונים צימקה ל-67:78 בסיום.

קלעו למכבי תל אביב: מצ'איי לאמפה 22 נקודות (6 ריבאונדים), דורון פרקינס 17 (7 ריבאונדים, 5 אסיסטים), צ'אק איידסון 15, אנדרו וישנייבסקי 10 (5 אסיסטים), סטפון לאזמה 7, גיא פניני 3, גל מקל ויניב גרין 2 כל אחד. הירבו לפאנליניוס: בריטון ג'ונסון 19 נקודות (6 ריבאונדים), קונסטנטינוס שארלאמפידיס 13, יאן וויוקאס 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully