וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לובליאנה עוד לא מוכנה ליורוליג

הובסה 79:59 בליגה האדריאטית לזאדאר. ריאל מדריד וברצלונה פתחו חזק את העונה, שיבק ומונס הפסידו לאוסטנד

בעוד פחות משבועיים תפתח מכבי תל אביב את עונת היורוליג שלה, במשחק מול אולימפיה לובליאנה, ובזמן שהצהובים נחלו את ההפסד הראשון שלהם במשחקי טרום עונה להפועל ירושלים בגמר גביע ווינר, הרי שגם הסלובנים לא נראים חדים במיוחד. לובליאנה הובסה במשחקה הראשון בליגה האדריטאית 79:59 בחוץ מול זאדאר. המארחים פתחו עם רבע התקפי נהדר, בסיומו הוליכו 25:32, ועד המחצית היתרון תפח ל-12.

קבוצתו של יורי זדובץ' ניסתה לחזור, אבל רבע אחרון נהדר של זאדאר הקפיץ את ההפרש עד 20. רוק סטיפטביץ' הוליך את קלעי זאדאר עם 17 נקודות ו-8 אסיסטים, בעוד מיכה דוונס ותומיסלאב רוזיץ' קלעו 15 כל אחד. ללובליאנה קלעו סאסו אוזבולט עם 13 ואורוס סלוקר עם 9.

גם לאריק שיבק הערב הזה לא היה מוצלח במיוחד. המאמן הישראלי שמונה לאחרונה למאמן מונס מהליגה הבלגית, נחל הפסד במשחק הבכורה שלו מול אוסטנד החזקה, 66:64, לא לפני שנתן לה פייט הגון. מונס נתקעה על 9 נקודות בלבד ברבע הראשון ופיגרה ה-8 הפרש, אבל רבע שני מוצלח שלה הביא אותה אל המחצית השניה כשהיא בפיגור נקודה בלבד. אבל אוסטנד הצליחה לשמור על היתרון שלה בדקות הסיום, ולקחה את הניצחון. מאט לוייסקי הוליך את קלעי אוסטנד עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים, בעוד וסלין פטרוביץ' קלע 13. קלעו למונס: ג'אסטין קייג' 14.

ריאל וברצלונה דורסות

הליגות באירופה מתעוררות מתרדמת הקיץ שלהן, היום נפתחה ליגת הכדורסל המסקרנת ביותר ביבשת- הליגה הספרדית. במשחק שפתח את המחזור, אותתה ריאל מדריד שהיא מוכנה לגמרי לכל אתגר שיגיע אליה, כשהביסה בחוץ את קאחסול, 56:76. האורחים סגרו את הסיפור כבר במחצית הראשונה, כשרבע ראשון ענקי של שחקניו של מסינה הסתיים ביתרון 11:26, ובמחצי הפער עמד על 22.

ריאל כבר הגיע ל-30 הפרש, ורק רבע רביעי טוב של המארחים צימק מעט את הפער. רימאס קאוקינאס הוליך את קלעי ריאל עם 21 נקודות, כשסרחיו יול עם 14 ודאריוס לאברינוביץ' עם 13 מסייעים לו. לקאחסול: טאריק קירקסיי 10, טיירון אליס 8.

גם ברצלונה חיממה מנועים במחזור הראשון, וחזרה עם ניצחון חוץ גדול מול אוברדוירו 63:80. הקאטלנים תפסו פיקוד ברבע הראשון, והוליכו 16:21 בסיומו. המארחים נאבקו לחזור, אך רבע שלישי נהדר של ברצלונה, בו רצה ל-14:21, הגדיל את הפער עד לסיום. חואן קרלוס נבארו הוליך את קלעי ברצלונה עם 19 נקודות ו-4 אסיסטים, ארזם לורבק 15, פיט מיקל 12. לאוברדוירו: מארק ג'קסון 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully