וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורשטיין: "מכבי תמיד תהיה הבית שלי"

קפטן הנבחרת המריא לספרד, ערך אימון ראשון בפואנלברדה ואמור אף לשחק ביום ראשון במשחק הליגה נגד מלאגה

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

קפטן נבחרת ישראל טל בורשטיין המריא לפנות בוקר (שישי) למדריד, משם ימשיך לקבוצתו החדשה פואנלברדה. בורשטיין חתם על חוזהו בקבוצה הספרדית במהלך היום, וכבר ערך אימון ראשון עם הקבוצה ואף עשוי להיות מוצג בקבוצה בהמשך. הקבוצה הספרדית תפתח את הופעותיה בליגה ביום ראשון בצהריים במשחק חוץ קשה מול מלאגה, ובאתר הרשמי של הקבוצה מעדכנים כי הוא צפוי לשחק במשחק הזה.

"אני קצת מותש מכל היום הזה, אבל יש קצת התרגשות", אמר בורשטיין לפני ההמראה, "אני מחכה להתחיל דרך חדשה. דיברתי היום עם המאמנים, הם הסבירו לי פחות או יותר איך הקבוצה בנויה, מה הם מצפים ממני ומה יהיה התפקיד שלי בתוך הקבוצה. יש להם שאיפות להגיע כמה שיותר רחוק, להגיע קודם כל לפלייאוף, שזה דבר לא פשוט כשיש כל כך הרבה קבוצות טובות"

על הקיץ שעבר עליו הוסיף קפטן נבחרת ישראל: "עבר עליי קיץ לא פשוט, הרבה סבלנות, אי ודאות שזה הדבר שהכי הפריע לי. אני שמח שזה פחות או יותר מאחוריי, ומעכשיו אני יוצא לדרך חדשה, ומרגיש טוב. היום צחקנו על זה שזה היה אולי אמור לקרות לפני שלוש שנים, לא קרה, אז זה קורה עכשיו".

אחרי תשע עונות בצהוב, בורשטיין ישחק העונה במדים של פואנלברדה, והערב אף ראה את הצהובים מאבדים את גביע ווינר, "מכבי הייתה ותמיד תהיה הבית שלי", סיכם בורשטיין, "ביליתי שם את רוב הקריירה שלי. הגעתי לשם לשיאים האישיים הכי גדולים. זה לא פשוט, זה לא קל לעזוב כזה מועדון, אבל יצאנו לדרך חדשה, גם המועדון וגם אני. אני מאחל להם את כל ההצלחה שבעולם".

עדכון ראשון: 3:16
עדכון אחרון: 15:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully