וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "כל קרב על הגביע מול ירושלים הוא מרגש"

מכבי ת"א והפועל ירושלים מתכוננות לגמר גביע ווינר (20:50, ערוץ 10), שמעון מזרחי דרוך, דני קליין יודע: "אין לזה משמעות"

מכבי תל אביב והפועל ירושלים ייפגשו הערב (חמישי, 20:50, שידור ישיר בערוץ 10), במסגרת גמר גביע ווינר, לעיני היכל מלחה שצפוי להיות מלא לגמרי. שתי הקבוצות ישחזרו את גמר 2007 של המפעל, אז הביסו הצהובים את ירושלים 74:93. לירושלים יהיה זה גמר שלישי ברציפות, לאחר שבשנה שעברה זכתה הקבוצה במפעל, לאחר ניצחון 69:84 במשחק הגמר על עירוני נהריה. המשחק יהיה הראשון בין הקבוצות בהיכל מלחה מאז ניצחה ירושלים את מכבי תל אביב 77:91, במשחק בו הובילה כבר ב-30 הפרש. בעקבות אותו משחק סיים אפי בירנבוים את דרכו במכבי תל אביב, ופיני גרשון החליפו.

במשחק נוסף שייערך מחר במלחה, ייפגשו הפועל גלבוע/גליל עליון ומכבי חיפה על הקרב על מקומות 3-4. שתי הקבוצות זכו ללון בירושלים, בעקבות ההעפלה לחצי הגמר.

במכבי תל אביב לוקחים ברצינות את גמר גביע ווינר, בעיקר כי המשחק יהיה ההכנה הכמעט אחרונה של הקבוצה לקראת מפגש היורוליג מול לובליאנה בשבוע הבא. מכבי תקיים ביום ראשון משחק אימון מול פנליניוס היוונית, ובשני תערוך את מסיבת העיתונאים הרשמית השנתית שלה. המאמן פיני גרשון יחליט בסמוך ליציאה למשחק על השחקן שלא יתלבש למשחק מול ירושלים, כאשר מאצ'יי לאמפה וד'אור פישר נחו ברבע הגמר ובחצי הגמר בהתאמה.

"יש התרגשות לקראת כל משחק", אמר היום (חמישי) לגלי צה"ל יו"ר מכבי שמעון מזרחי, "במיוחד כשמדובר במשחק גמר מול הפועל ירושלים כשעל הפרק עומד גביע נוצץ".

מזרחי התייחס ליכולת של קבוצתו עד עתה, ודיבר על הסגל העמוק והרוטציה הגדולה: "שיחקנו נכון וטוב. יש רוטציה, כי יש לנו סגל ארוך, כמו לרוב הקבוצות ביורוליג. אנחנו בהחלט לא חושבים על קיצור הסגל. לא רוצה לפתוח פה לשטן, אבל זו עונה ארוכה, יש אופציה למחלות ופציעות, וצריך לשמור על שורה ארוכה של שחקנים איכותיים. אני חושב שזה היה רעיון מצוין של המאמנים לבחור שחקנים שיכולים לשחק במספר עמדות".

מזרחי התייחס לסיכוי של הישראלים בסגל לקבל דקות משחק במסגרת האירופאית, ואמר: "בליגה, בגלל החוק הרוסי, אנחנו צריכים לפחות שישה ישראלים בסגל. מקל, פניני, גרין ולימונד נמצאים בכושר טוב, ואפשר היה לראות במשחקים שהרבה זמן שיחקנו עם ארבעה ישראלים. באירופה צריך לנצח, ומי שטוב ישחק, אבל אין תחליף ללב ולנשמה של הישראלים".

"המשחק היה משחק טוב, כולם שיחקו חזק", סיכם אמש לאחר המשחק פורוורד הקבוצה צ'אק איידסון, "גביע ווינר הוא טוב, כל הקבוצות מנסות להתחבר. זאת התחלה טובה לעונה לא רק לנו". לקראת המשחק מול ירושלים אמר איידסון: "אנחנו נהיה מוכנים לגמר. בכל מקום שאתה משחק יש יריביות בין קבוצות, זה כיף לשחק בכזה משחק כבר בתחילת העונה. קשה להעריך מה יהיה פה מחר, הכל פתוח. אני מאמין שלקראת פתיחת היורוליג נהיה מוכנים".

ירושלים: הקבוצה מתחילה להתחבר

הפועל ירושלים מגיעה למשחק לאחר ניצחון קשה על מכבי חיפה בחצי הגמר, וקאמבק ברבע האחרון. גיא גודס יכול להיות מרוצה מהיכולת שהציג קווין פינקני, אך לעומתו שאר שחקני הקבוצה הציגו משחק לא טוב, ואפשרו לחיפה להוביל בחלקים נרחבים במחצית השנייה. בירושלים עדיין מחפשים חיזוק מתחת לסל, כשמרקו קילינגסוורת', שחתם באליצור מכבי נתניה, הוצע לקבוצה לפני שהוצע לנתניה, אך בירושלים החליטו לא לקחת את השחקן.

"אני שמח שניצחנו בסוף את המשחק הזה", אמר אתמןל לאחר הניצחון על חיפה הפורוורד דיז'ון תומפסון, "הראינו הרבה אופי וניצחנו כקבוצה. ככה זה בכדורסל, זה אף פעם לא אמור להיות קל. תמיד יש אתגרים וככה משתפרים". לקראת המפגש מול מכבי תל אביב אמר תומפסון: "שחקני מכבי הם סך הכול בני אדם, הם יבואו לשחק כדורסל וגם אנחנו. אנחנו משחקים בבית, אולי האווירה היא לא ביתית לגמרי, אבל זה עדיין האולם שלנו".

יו"ר הקבוצה דני קליין מתכונן לגמר ומצהיר: "אלו משחקי אימון, אין להם משמעות. הייתי מעדיף לנצח את מכבי במאני טיים, ולא בגביע ווינר, עם כל הכבוד למפעל".

קליין גם התייחס לאפשרות של ירושלים לצרף את טל בורשטיין, ואמר: "אני מבין מבורשטיין שהוא מחפש קבוצה בחו"ל. לטל יש רצונות, לנו יש מגבלות, ואם זה יתאים לטל, נשמח לצרף אותו. לדעתי טל צריך לעשות את ההתאמה בראש לגבי מה שהוא הרוויח עד עתה לגבי מה שהוא ירוויח מעכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully