וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: מכבי חיפה ניצחה 73:77 את נהריה

עם כל שחקני הרכש, מכבי חיפה נזקקה שוב לג'פרסון (19 נק' והגנה מצוינת) כדי לנצח את עירוני נהריה ברבע גמר גביע ווינר

אחרי פגרה ארוכה ומייגעת הכדורסל הישראלי שוב במרכז הבמה. גביע ווינר, הפקת פתיחת העונה של מנהלת הליגה, נתן את האות לתחילת הדרך, כשברבע הגמר הראשון פגשה הערב (ראשון) סגנית האלופה מכבי חיפה, עם התיכוניסיט המדובר ג'רמי טיילר בסגל, את עירוני נהריה המתחדשת של יעקב ג'ינו, שנאלץ לבצע חריש עמוק בסגל הקצר שלו בגלל בעיות כאלה ואחרות. למרות יתרון של נהריה לאורך שלושה רבעים, חיפה שידרגה את משחקה לקראת הסיום וניצחה 73:77 בדרך לחצי הגמר.

לעיני קהל מועט של 150 צופים, נהריה חסרת הציפיות דווקא החלה טוב יותר את המשחק ולא התקשתה מול ההגנה החיפאית, שבעונה הקודמת הייתה הקשוחה בליגה. דימרקו ג'ונסון חפר ועשה נקודות וגם קייל מקאלרני עלה מהספסל ולא הפסיק לקלוע. את חיפה שמרו בתמונה דבון ג'פרסון הבלתי עציר (19 נקודות) ודרור חג'ג', הרכז שהגיע לקבוצה אחרי תקופה מאכזבת במכבי תל אביב וכל כך רעב להצליח. ג'רמי טיילר ביצע פעולה ראשונה נהדרת עם חסימה בצד אחד ונקודות מן העבר השני מיד כשעלה מהספסל, אך לאחר מכן נרגע ולא השתלב בתרגילים ההתקפיים של הירוקים.

חיפה ירדה בפיגור של חמש נקודות להפסקה, אך חזרה אחרת ברבע השלישי והידקה את ההגנה שלה, עם חסימות וחטיפות כדור של ג'פרסון הנהדר. נהריה שמרה על היתרון שלה בזכות קליעות עונשין מדויקות במהלך 14 דקות רצופות ללא סל שדה, אבל הירוקים קיזזו את הפער בצורה עקבית ובתחילת הרבע הרביעי כבר עלו ליתרון קטן עליו שמרו עד לסיום.

מהלך המשחק

מכבי חיפה עלתה בחמישייה עם דרור חג'ג', ג'ייסון ריץ, משה מזרחי, דבון ג'פרסון ובן סטרונג. עירוני נהריה פתחה עם עודד שעשוע, דימרקו ג'ונסון, אור איתן, טאשיד קאר ומארק אגרסון.

ג'פרסון פתח טוב עבור חיפה עם ארבע נקודות מהירות, אבל אגרסון ענה לו מהצד השני עם ארבע משלו וקיבל עזרה מעודד שעשוע ואור איתן, שסיים חדירה מצוינת עם סל ועבירה. 6:11 לנהריה אחרי ארבע דקות. ג'פרסון המשיך לבלוט, אבל נהריה הייתה עדיפה וסיימה את עשר הדקות הראשונות ביתרון 13:19.

ברבע השני עלה ג'רמי טיילר בשורות חיפה, ומיד הציג את יכולתו בשני צידי המגרש. ראשית חסם מתחת לסל שלו, ואז הגיע בזמן כדי לסיים מתפרצת עם שתי נקודות ראשונות בירוק. חיפה צימקה את הפער, אך אז נענשה בשתי עבירות טכניות בשל תלונות לעבר השופטים וגם הדובר שלה הורחק. נהריה ניצלה את המתנה, דייקה מהקו ופתחה פער דו ספרתי - 24:35. קייל מקאלרני עלה מהספסל בנהריה וצלף במהירות, אבל חיפה חזרה לקראת סיום המחצית וירדה להפסקה בפיגור 44:39.

ברבע השלישי חיפה שיפרה מעט את ההגנה, אבל הפער לא ממש הצטמצם. ג'פרסון וריץ' קלעו לזכות חיפה, אבל נענו מיד בסלים של איתן וג'ונסון שדייק מקו העונשין עם ארבע קליעות רצופות. נהריה ביתרון 53:59 עם הכניסה לרבע האחרון. סטרונג, שקיבל הזדמנות נדירה בחמישייה הירוקה, יצא בחמש עבירות עם שלוש נקודות בלבד לזכותו, בזמן שנהריה עשתה נקודות אך ורק מהקו ולא הצליחה להשיג סלי שדה.

נהריה שבה לקלוע מהשדה אחרי 14 דקות ארוכות, אבל היה זה כבר עמוק בתוך הרבע הרביעי וכשחיפה הפכה את הפיגור שלה ליתרון עם נקודות של פלוט-רוסה. נהריה עברה לשחק פתוח, השתוללה מעט והנקודות נפלו בשני הכיוונים, אך הגנה מצוינת של ג'פרסון שמרה את חיפה ביתרון עד לסיום ולניצחון 73:77.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי חיפה: דבון ג'פרסון 19 נקודות (13 ריבאונדים), ג'ייסון ריץ' 16, ג'סי פלוט-רוסה 11, דרור חג'ג' 9 (5 אסיסטים), עידו קוז'יקרו 8 (8 ריבאונדים), ג'רמי טיילר 4, טוד גולדן 4, בן סטרונג 3, עמית בן דוד 3.

קלעו לעירוני נהריה: מארק אגרסון 18 נקודות (7 ריבאונדים), קייל מקארלני 13, דימרקו ג'ונסון 13, אור איתן 10, עודד שעשוע 9, טאשיד קאר 4, ולאדי ירמישין 4, דניאל גור אריה 2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully