וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: יוון זכתה בארד, רוסיה שביעית

היוונים גברו על סלובניה 56:57 בקרב על המקום השלישי. רוסיה גברה 47:63 על טורקיה, ובלאט אופטימי: "יש לנו עתיד"

נבחרת יוון זכתה היום (ראשון) במדליית הארד ביורובאסקט, לאחר שגברה 56:57 על סלובניה בקרב על המקום השלישי באליפות אירופה בכדורסל. שתי המאוכזבות של חצאי הגמר נפגשו לקרב האחרון שלהן בניסיון להוציא משהו מהטורניר, והמשחק הצמוד נשאר מותח עד לשנייה האחרונה, כשבוסטיאן נאכבר החטיא זריקת ייאוש מחצי מגרש ונתן את האות לחגיגה הגדולה של שחקני יוון ואהדיה.

סופוקליס שחורציאניטיס בלט בשורות המנצחים עם 23 נקודות ב-78 אחוזי קליעה מהשדה (ואף סחט 12 עבירות), אבל האיש של היוונים בדקה האחרונה היה ניקוס זיסיס, שלקח ריבאונד התקפה מכריע ומצא את פוטסיס לשלשה גדולה, שהעלתה את יוון לחמש נקודות הפרש 31 שניות לסיום.

יאקה לאקוביץ' קלע 16 נקודות למפסידים (13 מהן ברבע האחרון), אך הנבחרת הסלובנית סבלה מערב הקליעה הכי גרוע שלה בטורניר, כשקלעה רק ב-30 אחוז מהשדה ורשמה שיא שלילי בטורניר מבחינתה עם 56 נקודות בלבד.

בלאט מרוצה מהטורניר

רוסיה הייתה זו שסיימה במקום השביעי באליפות, אחרי שגברה 47:63 על טורקיה. הנבחרת של דייויד בלאט, האלופה הקודמת, התאוששה מההפסד המאכזב שלה ברבע הגמר והנחילה לטורקים את הפסדם הרביעי ברציפות. ויטאלי פרידזון קלע 26 נקודות לרוסים (שבע שלשות), אנטון פונקרשוב סיים עם 16 נקודות ו-9 אסיסטים.

"זו הייתה סיומת נהדרת לטורניר", סיכם בלאט, "ניצחנו בצורה מוחצת את טורקיה, שהיא נבחרת מצוינת. הם מאוד רצו לנצח, אבל אנחנו נתנו משחק נהדר. קיבלנו תצוגה נהדרת מכל השחקנים שלנו".

רוסיה תקווה עכשיו להשתחל לאליפות העולם דרך הוויילד קארד, ובלאט מסכם: "הרגשתי שהייתה אליפות מצוינת, עם הרבה הופעות מכובדות שלנו, שהראו שיש מה לצפות בעתיד מהנבחרת הזאת. זה מה שקיוויתי שנעשה לפני הטורניר".

צרפת גמרה את זה יפה

צרפת הצליחה להתגבר היום (ראשון) על ההפסד שלה לספרד ברבע הגמר, כשניצחה את קרואטיה 62:69 וסיימה במקום החמישי באליפות אירופה בכדורסל. צרפת, שעלתה מבית ההזדמנות האחרונה וכמעט שלא הגיעה לטורניר, נתנה בסופו של דבר אליפות מצוינת (עד ההפסד שלה מול ספרד), והיום החניכים של וינסנט קולה (ללא טוני פרקר) הבטיחו לעצמם את המקום החמישי, שכמובן מבטיח להם מקום באליפות העולם. גם קרואטיה, שסיימה במקום השישי, הבטיחה לעצמם מקום באליפות העולם.

במצב של 9:9 ברבע הראשון יצאו הצרפתים לריצה של 0:9, ומאז למעשה לא איבדו את היתרון. אומנם קרואטיה חזרה למשחק וריצה של 0:14 צימקה את התוצאה ברבע השלישי ל-46:45, אבל אז הצרפתים הגיבו בריצה של 0:12 משלהם וסגרו את המשחק.

אנטון דואה קלע 18 למנצחים, ננדו דה קולו הוסיף 15. בשורות הקרואטים בלט דאבור קוס עם 18 נקודות, מרין רוזיץ' הוסיף 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully