וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האולטימטום של רענן כץ

איתן נוח

4.8.2009 / 19:32

אחד מבעלי מכבי ת"א הודיע לשמעון מזרחי כי יסכים למכור את חלקו במועדון, בתנאי שהיו"ר יצהיר על זהות הרוכש הפוטנציאלי ביומיים הקרובים. הקבוצה בתגובה: "מו"מ כזה לא אורך 48 שעות"

לאחר שבועות רבים של מלחמות אגו והכפשות דו-צדדיות בתקשורת, נדמה שההתקשרות בין רענן כץ ומכבי תל אביב מתקרבת לסיומה הצפוי. בהודעה רשמית שהוציא היום (שלישי) אחד מבעלי הקבוצה לתקשורת, הודיע כץ כי הוא מוכן למכור את חלקו במכבי תל אביב, לאחר שיושב ראש הקבוצה, שמעון מזרחי, הודיע לו כי מצא רוכש פוטנציאלי אחר, שמוכן לקנות את חלקו של כץ בקבוצה.

עם זאת, כץ התנה את העסקה, ובהודעה המלאה ששחרר נכתב: "אינני מנהל את עסקיי באופן בו מתנהלת מכבי. ברור לכל כי המצב לא יכול להימשך ויש לפתור אותו באופן מיידי. יש לכך שתי אפשרויות ושתיים בלבד: או שקונה, באם אמנם קיים קונה רציני לכך, ירכוש את חלקי בקבוצה תוך פרק זמן של 48 שעות ושימשיכו לנהל את הקבוצה כטוב בעיניהם, או שהקבוצה תתחיל להתנהל מיידית על פי סטנדרטים מסודרים ושקופים ועל פי אמות מידה של ניהול תקין".

נציגי כץ הוסיפו שבמידה שלא יהיה רוכש לחלקו ב-48 השעות הקרובות, תוגש תביעה לבית המשפט על אפליית מיעוט, כשבנוסף תישקל הגשת תביעת דיבה בגין ההאשמות נגדו והמילים החמורות שנאמרו כלפיו.

המועדון הצהוב לא איחר להוציא תגובה, והצהיר: "אנחנו לא מנהלים משא ומתן דרך התקשורת. מטבע הדברים מו"מ מסוג זה לא אורך 48 שעות. הכל אצלנו מתנהל בשקיפות מלאה. למען הגילוי הנאות אנו מביאים לידיעה כי הוצע לרענן כץ שכל מניותיו במכבי ת"א יירכשו ע"י בעלי המניות הנוכחיים - כאשר התשלום יהיה מלוא השקעתו ברכישת המניות המקורית בתוספת הסכומים שהוזרמו על ידו מאז רכש את המניות בחברה".

יעקב לירז, נציגו של כץ בדירקטוריון אמר בתגובה לתגובה: "אם הם רציניים שירימו לרענן טלפון ויתחילו במו"מ. וכמו שרענן אמר, זה יכול להיסגר תוך 48 שעות". גם, אמיר דן, יועץ התקשורת של כץ, נתן את משנתו: "פדרמן ובעלי המניות האחרים יודעים איך להתקשר ישירות עם רענן. אם ההצהרה שלהם היא לא בלוף שכל מטרתו היא למשוך זמן, אז 48 שעות מספיקות בהחלט. אם לא, נשקול את המשך צעדינו גם בערכאות משפטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully