וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מאיימת לתבוע את נציגו של כץ

12.7.2009 / 17:37

הנהלת המועדון בחרה להגיב על טענותיו של יעקב לירז: "מדובר בפרסומים חסרי שחר. הראיונות גרמו נזקים חמורים"

נמשכים המאבקים הפומביים בין חברי הנהלת מכבי תל אביב בכדורסל. היום (ראשון), אחרי שתיקה ארוכה, פרסמה הקבוצה תגובה ארוכה לדברים שאמר בשבוע שעבר עו"ד יעקב לירז, נציגו החדש של רענן כץ בדירקטוריון, וטענה כי מדובר ב"פרסומים חסרי שחר, העובדות הנטענות על ידיו לא נבדקו כלל, הן נסתרות במסמכים ובפרוטוקולים מפורטים של המועדון, ויש בפרסומים הללו על ידיו כדי להוות הפרה חמורה של החובות המוטלות על עו"ד לירז כדירקטור בחברה, לרבות הפרה של חובות האמון והזהירות, כמו גם פעולות הנגועות בניגוד עניינים חמור והוצאת לשון הרע.

"מועדון הכדורסל מכבי תל אביב", נכתב, "הינו מועדון הכדורסל המוביל והמצליח ביותר בישראל, ונמנה על מועדוני הכדורסל המובילים באירופה. למועדון שרשרת ארוכה של הצלחות והישגים, הן בישראל והן מחוצה לה, ובמשך השנים הפך המועדון לסמל ומודל לחיקוי לא רק בתחום הספורטיבי אלא גם בכל הקשור והנוגע לדרך ניהולו, אשר בסיסה במערכת שלמה, מקצועית ומסודרת של מוסדות ובעלי תפקידים, שמטרתם לספק לשחקנים את התנאים האופטימליים על מנת שהמועדון יעמוד במטרותיו.

"לראיה, רק בסוף השבוע האחרון פירסמה הנהלת היורוליג בהודעה רשמית לתקשורת את העובדה שמכבי ת"א תארח את משחק פתיחת העונה לעונת 2009/10 ב-15 באוקטובר 2009 בהיכל נוקיה, וציינה בין היתר כי 'מועדון מכבי ת"א הוא אחד מסיפורי ההצלחה הגדולים ביותר בעולם הכדורסל. מכבי ת"א היא קבוצה אגדית הידועה בכל רחבי העולם בזכות הישגיה יוצאי הדופן ובזכות קהל האוהדים הרחב והנאמן, שמלווה את הקבוצה במשחקיה הן בישראל והן בעולם'.

"הראיונות של עו"ד לירז והפרסומים השונים גרמו ועדיין גורמים נזקים חמורים לחברה, המצויה בעיצומה של היערכות לקראת עונת המשחקים 2009/10", נכתב בהודעה, "ובנוסף לכך שמהווים הפרות חמורות של חובות האמון והזהירות המוטלות על דירקטור, מהווים פרסומים אלו גם לשון הרע הן במובנה האזרחי והן במובנה הפלילי, שכן יש בהם כדי לפגוע בחברה ובעסקיה, להשפילה ולבזותה".

בסיום ההודעה, בה צוין כי מעתה והלאה לא יישלח אל נציגיו של כץ מידע באשר להתנהלות הקבוצה, נכתב כי לא ברור האם לירז "יוכל להוסיף ולשמש גם כדירקטור בחברה וגם כעורך דינו של מר כץ, משום ניגוד עניינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully