וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאצ'יי לאמפה חתם במכבי תל אביב לעונה

איתן נוח

7.7.2009 / 22:00

הסנטר הפולני, ששוחרר מחימקי מוסקבה בסיום העונה שעברה וסיכם כבר את תנאיו אצל הצהובים, יחזק את הקו הקדמי

מכבי תל אביב ממשיכה להתקרב לקראת סגירת הסגל שלה לעונה הבאה. הערב (שלישי) הסנטר הפולני מאצ'יי לאמפה (24, 2.10) חתם בקבוצה באופן רשמי לשנה עם אופציה לעונה נוספת במועדון.

לאמפה שוחרר בסיום העונה מקבוצת חימקי מוסקבה הרוסית וזה זמן מה שהוא ניהל מגעים עם האלופה הישראלית. לאמפה סגר את תנאיו במכבי, אולם העסקה הייתה תקועה למשך זמן בגלל שהצהובים לא הצליחו לקדם את המשא ומתן מול קבוצתו הקודמת.

עם החתימה של לאמפה, מצטרף השחקן לאנדרו וישנייבסקי, אלן אנדרסון, צ'אק איידסון ודייויד בלות'נטאל שגם יהיו בקבוצה שמחדשת פניה לקראת העונה הבאה. החתימה של לאמפה מגיעה יממה לפני הגרלת שלב הבתים של היורוליג לעונה הבאה.

64 משחקים ב-NBA

לאמפה נבחר בדראפט 2003 במקום ה-30 על ידי ניו יורק ניקס, והועבר לפיניקס, שם ערך את הופעת הבכורה כשחקן הצעיר ביותר בתולדות הסאנס. בינואר 2005 הועבר לניו-אורלינס וכעבור שנה ליוסטון. בסך הכול ב-NBA הוא רשם 64 משחקים עם ממוצעים של 3.4 נקודות ו-2.2 ריבאונדים.

בקיץ 2006 חתם בדינמו סנט-פטרסבורג הרוסית, שפשטה את הרגל לפני פתיחת העונה, ולכן חתם בחימקי מוסקבה. בפברואר 2008 הוביל את חימקי לזכייה בגביע הרוסי עם ניצחון גדול על צסק"א מוסקבה, כשהוא נבחר ל-MVP. בשנתיים האחרונות הגיע עם חימקי לגמר הפלייאוף ברוסיה, שם נוצחה הקבוצה על ידי צסק"א מוסקבה.

בעונה האחרונה שיחק גם בגמר היורוקאפ (גביע יול"ב לשעבר). הממוצעים שלו בעונה האחרונה ברוסיה הם 10.9 נקודות ו-4.8 ריבאונדים. הניסיון האירופי שלו: שבעה משחקי יורוליג עם ריאל מדריד ושלוש עונות מלאות בגביע יול"ב עם חימקי מוסקבה. לאמפה, הדובר חמש שפות, משתייך לסגל נבחרת פולין, שתארח הקיץ את אליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully