וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתודה זה תמיד מחייב

11.6.2009 / 20:42

נבחרת העתודה בכדורסל מתכוננת לאליפות אירופה ברודוס. הכירו את הסגל של בית הלחמי. ג'אסר: "אנחנו יכולים להשתוות לכל נבחרת"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

נבחרת העתודה של ישראל החלה לפני שבועיים את הכנותיה לקראת אליפות אירופה 2009 לנבחרות עד גיל 20 שתיערך ברודוס, יוון. הנבחרת, אותה מאמן אריאל בית הלחמי, תשחק באליפות בבית ג' שנחשב לאחד החזקים וכולל את נבחרות טורקיה, מונטנגרו וליטא. כעת מונה הסגל של הנבחרת 17 שחקנים, כאשר את מירב תשומת הלב תופסים שחקני ליגת העל בן רייס, אנטון שוטבין, שון דניאל ויחזקאל סקוורר כשאליהם מצטרף סאמר ג'אסר, שסיים שנתיים של מכינה בארצות הברית וצפוי להצטרף למכללה בארצות הברית החל מהעונה הבאה. הנבחרת תצא בשבוע הבא לטורניר הכנה ותפגוש בו את נבחרות בולגריה ואוקראינה.

רייס: "זו הבמה להראות את היכולות שלך"

"מאוד קשה להשוות בין הנבחרות של השנה ושנה שעברה. הרבה שחקנים עזבו וקיבלנו הרבה צעירים", אמר מאמן הנבחרת, אריאל בית הלחמי, בסיום אימון הערב (חמישי), "זו נבחרת שלפחות בקטע הפיזי והאתלטי מאוד מוכשרת. אנחנו מתגבשים ומחפשים את הסגנון שלנו. אנחנו נוסעים בשבוע הבא לשחק משחקי הכנה בחו"ל ונראה עד כמה אנחנו טובים. אנחנו לא משתמשים במיקום כמטרה אבל מאוד ברור לנו שאנחנו רוצים להשיג את הכי טוב ואת המיקום הכי גבוה. בסך הכל חוץ מהעניין של המיקום מאוד חשוב שהשחקנים עצמם יקבלו את כל הכלים. יש פה את הבמה הכי גבוהה בשבילם ואני מקווה שנראה את הכשרונות האלה פורצים.

"בכל נבחרת באליפות יש לפחות שני שחקנים ברמה מאוד גבוהה, שחקנים ששיחקו כבר בליגות בכירות. בנבחרת הזאת אין כוכב אחד, אבל יש פה הרבה שחקנים טובים עם המון כישרון, שחקנים שהחוזק שלהם זה האתלטיות שלהם. אנחנו מאוד מקווים שנראה את השחקנים האלה ממשיכים הלאה והופכים לשחקנים טובים לטובת הכדורסל הישראלי", אמר בית הלחמי על הסגל שלו והוסיף על אחד השחקנים המפתיעים סאמר ג'אסר, "סאמר פה שבועיים, בקטע האישי הוא בחור מדהים, מבחינת הכדורסל הוא שחקן עם יכולת אישית טובה אבל הכי חזק שלו זה שהוא אתלט מדהים, אין הרבה שחקנים ישראלים כמוהו".

"חזרתי לארץ לפני 10 ימים, כיף, עובדים קשה ואני שמח לייצג את הנבחרת", אמר סאמר ג'אסר בסיום האימון,"יש לנו הרבה כשרונות בנבחרת, שיחקתי בשנה שעברה בקיץ מול הכשרונות הכי גדולים באירופה, ואני חושב שאנחנו יכולים להשתוות לקבוצות הכי טובות. אני חושב שהשנתיים בארצות הברית תרמו לי ברמה המקצועית והחברתית. הוספתי הרבה דברים למשחק שלי". בן רייס, שחקן בני השרון שיהיה מהשחקנים הבולטים בנבחרת הוסיף, "בבוגרים לא שיחקתי כל כך הרבה כמו בנוער, והנבחרת זה הבמה להראות את היכולות שלך ומה שאתה שווה. מחכים לזה כל השנה, אחרי שקשה להתבטא בקבוצה. הנבחרת לא על הכתפיים שלי, יש פה הרבה שחקנים טובים. יש לחץ, אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר, מקווים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully