וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיינס יספוג עונש חמור מאשר מגי

14.4.2009 / 12:24

השניים, שבילו עד השעות הקטנות של הלילה, יועמדו לוועדת משמעת פנימית, אך גיינס, שחזר על העבירה, צפוי לעונש כבד יותר מחברו

מכבי תל אביב השעתה היום (שלישי) את צ'ארלס גיינס ואת ארון מגי מאימון הקבוצה. לאחר הפסד הליגה שלשום למכבי חיפה יצאו שני השחקנים למועדון ה"מנדי'ס" - אותו מקום בו הותקף ד'אור פישר לפני כחודש וחצי - ובילו שם עד שלוש וחצי לפנות בוקר. בהנהלת הקבוצה זעמו, והחליטו כאמור להשעות את השניים. גיינס ומגי יועמדו בפני וועדת משמעת פנימית, וצפויים לספוג קנס כספי, כאשר גיינס צפוי לספוג עונש כבד יותר לאחר שזו הפעם השנייה שהוא נתפס מבלה באותו מועדון. אגב, קיימת אפשרות נמוכה שגיינס ייחתך מהמועדון.

"ברור שזה לא יעבור בשתיקה", הבהיר גורם בקבוצה ל"ספורט הארץ", "את האפאתיות ראינו, אבל זה כבר ממש מוגזם". גורם נוסף בקבוצה נשמע נחרץ אף הוא: "האמת היא שזה לא מפתיע אותנו. הזלזול בנהלים מתחבר לחוסר האכפתיות על הפארקט. לא ייתכן ששחקנים שמרווחים כל כך הרבה כסף יתנהגו כך, ונקווה שמי שצריך להעניש אותם, אכן יעשה זאת הפעם".

וישנייבסקי מודה: אני ומכבי מדברים

אנדרו וישנייבסקי, הגארד בן ה-28 (1.91 מטר) של ספרטק סט. פטרסבורג, הודה בראיון ברוסיה כי הוא מנהל מגעים עם מכבי תל אביב. "בימים האחרונים אני אכן בשיחות עם המועדון הישראלי, אולם כרגע עדיין מוקדם לקבוע ולהחליט", אמר. "אני שחקן של סט. פטרסבורג ומתכונן לסדרת הפלייאוף עם דינמו. הייתי רוצה להדגיש שטוב לי כאן בקבוצה".

וישנייבסקי האמריקאי החל את דרכו באירופה בכוכב האדום בלגרד, ועבר באנקרה, אודינה, ציבונה זאגרב ואוראל גרייט בטרם נחת בסט. פטרסבורג. בעונה הרגילה ברוסיה קלע העונה בממוצע 15.6 נקודות למשחק, מסר 4.6 אסיסטים וקטף 3.7 ריבאונדים. הוא קולע ב-86 אחוזים מהעונשין ובאזור ה-60 אחוזים מהשדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully