וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איירה ניובל חתם בבני השרון

17.3.2009 / 12:09

הפורוורד, ששיחק עם לברון ג'יימס בקליבלנד, יחליף את אוגונה אוניקווה שגמר את העונה. הוא צפוי להצטרף לאימונים בהמשך השבוע

בני השרון הודיעה על החתמתו של איירה ניובל עד סיום העונה. ניובל מגיע בעקבות פציעתו של אוגונה אוניקווה אשר יאלץ לעבור ניתוח בימים הקרובים ובעצם סיים את העונה.

ניובל (פורוורד, 34, 2.01 מ') עושה את דרכו לבני השרון לאחר קריירה ארוכה בתור שחקן שולי ב-NBA, שם שיחק במדי חמש קבוצות במהלך שמונה השנים האחרונות. מעל לחצי הקריירה שלו הוא העביר במדי קליבלנד קאבלירס לצידו של לברון ג'יימס.

סה"כ בשמונה השנים שלו ב-NBA לקח ניובל חלק בכ-380 משחקים, מהם פתח בחמישייה בכ-197. ממוצעי הקריירה של ניובל עומדים על 5.1 נקודות ו-2.9 ריבאונדים, כל זאת ב-20.1 דקות בממוצע למשחק. את העונה שעברה פתח ניובל בקליבלנד, בה זכה ל-15.9 דקות משחק, בהם הספיק לקלוע 4.3 נקודות ולקחת 2.8 ריבאונדים בממוצע.

בפברואר 2008 הוא היה חלק מהטרייד הגדול בהשתתפות 12 שחקנים בין קליבלנד, סיאטל, ושיקגו, אשר במסגרתו הוא עבר לסיאטל. זמן קצר לאחר הטרייד הוא שוחרר לבקשתו, ולאחר מספר שבועות חתם בלוס אנג'לס לייקרס שם הספיק לקחת חלק ב-6 משחקים עד סיום העונה, ואיתה זכה להגיע לגמר ה-NBA. את העונה פתח ניובל בציפייה להצעה מאחת מקבוצות ה-NBA, אבל לאחר שהצעה כזו לא הגיעה, החליט לשקול הצעות גם מאירופה, דבר שהפך למציאות עם חתימתו במדי בני השרון אתמול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully