וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "עם השקעה כזו היינו צריכים להיות בפיינל פור"

אחד מבעלי מכבי ת"א ביכה את ההדחה המוקדמת מאירופה: "באתי לכאן כדי להגיע רחוק וזה כואב". שמעון מזרחי: "יש שנים פחות טובות"

מיד לאחר סיום האימון המסכם שערכו בברלין לקראת משחק היורוליג מול אלבה, התבשרו אנשי מכבי תל אביב אודות ניצחונה של ברצלונה 79:90 על ריאל מדריד, שסיים מעשית את דרכם במפעל. מכבי איבדה כל סיכוי להעפיל לשלב רבע הגמר, ושני משחקיה הנותרים, מול אלבה ובשבוע הבא בהיכל מול ברצלונה, יהיו נטולי כל משמעות ספורטיבית.

"מה יש לי להגיד? מה שאני יכול לומר הוא שאת מה שאתה מבשל בערב שבת אתה אוכל בשבת, והמבין יבין", סיפר לוואלה! ספורט רענן כץ, מבעלי הקבוצה. "קשה לי להסביר כמה שאני מאוכזב. באתי למכבי בשביל להגיע רחוק ביורוליג, וזה כואב מאוד. כולם צריכים לקחת אחריות. האם נגמרה העונה? השחקנים עדיין מקבלים משכורת, וכל אחד צריך לעשות את העבודה שבשבילה משלמים לו.

"זו פשוט אכזבה ענקית", המשיך כץ ואמר. "עשינו מאמצים ענקיים. השקענו המון כספים. כשאתה משקיע כל כך הרבה כסף המקום שלך צריך להיות לא ברבע הגמר, אלא בפיינל פור. אני יכול להגיד לאוהדים שאני וכל ההנהלה מצטערים שלא הצלחנו להגיע לאן שרצינו, אבל עדיין הייתי רוצה לשמוע את המילה 'תודה' על המאמץ שעשינו".

כץ גם התייחס הערב לפרשת דיאור פישר. "לא הייתה לשחקנים הללו סיבה להיות איפה שהם היו", קבע. "הם מקבלים הרבה כסף כדי לנהל אורח חיים ספורטיבי. בשעה 01:00 כל אחד צריך להיות במיטה שלו. אני מעדיף שלא להגיב כרגע על השאלה האם אני מעדיף לקנוס אותם או לשחרר אותם".

מזרחי: "יש שנים פחות טובות"

הבוקר התראיין יו"ר הקבוצה, שמעון מזרחי, לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל והתייחס להדחה המוקדמת מהיורוליג. "אני מכיר הרבה קבוצות באירופה, 24 או 30 לפחות, שהיו שמחות לא להיות בין שמונה הגדולות רק פעם בשמונה שנים, ואני מזכיר שהשנה התחלנו את העונה עם שחקנים רבים חדשים, ועם מאמנים שהתחלפו, וכמובן שכל הדברים האלה פגמו וחבל". לגבי הטענה שהבית של מכבי תל אביב בטופ 16, עם ברצלונה וריאל מדריד, היה קל יחסית, אמר מזרחי: "ברצלונה וריאל מדריד הן קוטלות קנים? אנשים לא מכירים את הקבוצות. כל ה-'פרשנים' האלה היו מדברים אחרת אם הם היו רואים את ההרכבים שלהן ואיך הן משחקות. הכי קל לכתוב שזה היה בית קל וכל מיני דברים כאלה".

לגבי הסכומים הגבוהים שהושקעו בקבוצה השנה אמר מזרחי: "אנחנו משקיעים את כל מה שרק אפשר להשקיע בקבוצה הזאת, לא בכל עסק וכל מקום בספורט אתה זוכה למירב ההצלחה, יש שנים פחות טובות, וזו הייתה שנה פחות טובה. בעונה הבאה ברור שייערכו שינויים, יש לנו צוות מקצועי שחחתום לשלוש עונות, עוד מעט הם יתחילו לחשוב על העונה הבאה, המצב הכלכלי בכל העולם ישתנה, מחירי השחקנים ישתנו, אחנו לא נצא מכלינו אבל נשתדל להעמיד קבוצה שתוכל להתמודד בכל המישורים כמו שצריך. נבנה קבוצה שתגיע על פי הציפיות לשלבים הגבוהים של היורוליג"

לגבי פיטוריו של דני גוט אמר מזרחי: "החלטנו שדני גוט לא צריך להמשיך בעבודה שלו. יש לנו שני מאמנים שכל שחקן שתזכיר את השם שלו, באירופה או בקולג'ים או ב-NBA, הם יודעים בדיוק מיהו ומהו, ולא חשבנו שבשלב הזה ובעיתוי הזה אנחנו צריכים גם את גוט במחלקת הסקאוטים". על הדיווחים סביב פרשת ד'אור אמר מזרחי: "כדאי שהמשטרה תתמקד בלמצוא את מי שעשה את המעשה הנפשע הזה ולא תתעסק בספקולציות".

גרשון: "צריכים לנצח בלי קשר למשחק בברצלונה"

יחד עם זאת, המשיכה להתכונן למשחק היורוליג מחר (21:30, ערוץ 10) נגד אלבה ברלין. סגנית האלופה הגיעה לבירת גרמניה תחת הרושם שהותירה פרשת דיאור פישר, ובקבוצה עובדים על פתרונות לבעיות שבצבע, שנובעות מחסרונם של האמריקאי ושל יניב גרין הפצוע.

"ננסה להתרכז במשחק אחרי מה שעבר עלינו השבוע. נדע כבר הערב (רביעי) אם נשאר לנו סיכוי לעלות לשלב הבא, אבל בלי קשר לתוצאה במשחק בברצלונה, אנחנו צריכים ורוצים לנצח בברלין", אמר פיני גרשון לאתר היורוליג עוד לפני היוודע התוצאה בבירת קטאלוניה.

"אני בטוח שאלבה תגיע עם מוטיבציה גבוהה לנצח במשחק הבית האחרון שלה. נצטרך לנסות לשלוט באנרגיה שלהם", הוסיף גרשון. "אין לנו הרבה אופציות בצבע בלי גרין ופישר, ונצטרך להתאים את עצמנו. אני מקווה שכל שחקן יעלה על המגרש עם יותר ארגסיביות, יילך חזק לריבאונד וייתן מעצמו יותר כדי לחפות על החסרונות של הגבוהים שלנו".

גם ליאור אליהו התייחס לתקרית של דיאור פישר ולכך שהוא לא ישחק מחר עם הקבוצה: "הימים האחרונים לא היו קלים, אבל אנחנו צריכים לשים בצד את מה שקרה למשך כמה שעות ולהתרכז במשחק. אלבה הוכיחה כמה מסוכנת היא יכולה להיות, בעיקר במגרש הביתי שלה, נגד קבוצות גדולות.

"גם אם יניב ודיאור היו משחקים היינו היה מצפה לנו משחק קשה, כך שבלעדיהם זה משחק שהופך למסוכן יותר. יחד עם זאת, אנחנו לא מחפשים תירוצים. אני יודע שכנראה שיהיה יותר לחץ עלי ושאולי אני לא אשחק בתפקיד שאני ממש מכיר, אבל כל שחקן עובר דברים כאלו במהלך הקריירה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully