וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור כהן: "אני לא מבין למה בסוף פברואר אנחנו עדיין הפתעה"

22.2.2009 / 22:36

עוזר מאמן גבעת שמואל תוהה למה כל ניצחון, הפעם על ראשל"צ, מפתיע מחדש. עודד קטש: "יש מצבים שלא רוצים לעשות שינוי"

מ.כ. גבעת שמואל השיגה הערב (ראשון) ניצחון מצוין 77:88 על חשבונה של מכבי ראשון לציון במסגרת המחזור ה-14 של ליגת העל. הניצחון העלה את הגבעה למקום החמישי בליגה, כאשר ראשון לציון הדרדרה עד למקום העשירי.

מאמן מ.כ. גבעת שמואל, אורן אהרוני, אמר בסיום: "אנחנו מאמינים, ניצחנו כבר בחולון. אנחנו קבוצה טובה למרות שלא נותנים לנו קרדיט. אני מלא הערכה לעופר שהוא מאמן יוצא מן הכלל. הישראלים שלנו עשו פה משחק ענק. רועי ברקוביץ' ספג ביקורת כל העונה, אבל הערב הוא נתן משחק גדול. הליגה הזאת היא מרתון שמורכב מספרינטים קצרים וצריך לבוא מפוקסים כל שבוע. אין ארוחות חינם בליגה הזאת".

"אני לא מבין למה בסוף פברואר אנחנו עדיין נחשבים מפתיעים", תהה דרור כהן, עוזר מאמן הגבעה, "ואני מקווה שעד אפריל זה כבר לא יפתיע. השחקנים מביאים 100 אחוז גם ברמה האישית וגם ברמת הפרגון הקבוצתית. השחקנים לא לחוצים על ה'סקור' האישי שלהם. המאמץ הקבוצתי שאנחנו עושים בהגנה, לא רואים את זה בכל קבוצה. אם ננצח את המשחק בשבוע הבא באשקלון, נהיה בדרך הנכונה".

שחקן הגבעה רועי ברקוביץ', שקלע 14 נקודות, אמר: "לנצח בראשון זה לא קל. ידענו שיהיה משחק קשה, אבל עשינו עבודה טובה. שלטנו בריבאונד וזה הביא לניצחון. אורן אהרוני ודרור כהן דוחפים אותנו הכי רחוק שרק אפשר. המצב שלנו טוב, אנחנו רחוקים מלהבטיח את הפלייאוף עדיין. יש לנו עוד משחקים קשים אבל לא נוותר על אף אחד".

"לא הצלחנו להיכנס למשחק גם כשהיה לנו מצבים. הגבעה שלטה בקצב", אמר המאמן המפסיד בסיום, עופר ברקוביץ'. "כל פעם שהיינו קרובים לשנות מומנטום, לא הצלחנו. לא היינו מספיק מוכנים, לא מנטלית ולא אגרסיבית. לא עשינו את הדברים הטוב. והאחריות עליי. מגיע קרדיט לגבעת שמואל שהצליחו להצר את צעדינו".

עוזי: "מרוצה מאוד מהחבר'ה שלי"

עירוני רמת גן השיגה ניצחון חוץ בגן נר על הפועל גלילעליון/גלבוע 79:84. למרות שהקבוצה הביתית לא תיפקדה טוב ברבע השלישי, מאמנה עודד קטש לא טרח לקחת פסק זמן, כאשר את הראשון הוא נטל רק כדקה וחצי לסיום המשחק.

בסיום דיבר קטש והתייחס בין היתר לעניין פסקי הזמן: "היום ספציפית רמת גן שמרו אזורית ונתנו לנו הרבה זריקות חופשיות שאנחנו בדרך כלל לא מחטיאים. יש לפעמים מצבים שאתה מרגיש שאתה רוצה לעשות שינוי מסוים, אבל אם אני רואה שאנחנו כל התקפה מגיעים לזריקות שאנחנו רוצים, אי אפשר לבקש יותר. אתה לא רוצה לשנות שום דבר".

"שיחקנו משחק טוב", אמר מאמן עירוני רמת גן, עמיר עוזי, "אני משדר כל השבוע לשחקנים שאנחנו צריכים לרצות יותר. היה פה כדורסל טוב, אפילו מעל למצופה. אני מאוד מרוצה מהחבר'ה שלי. אנחנו צריכים להמשיך ולאסוף ניצחונות ולבוא מרוכזים. כל משחק הוא גמר גביע מבחינתנו. אם נמשיך בדרך הזאת, אני צופה לטובות ומקווה שנמשיך לנצח".

עירוני קרית אתא השיגה את ניצחונה השני העונה בליגת העל. הקבוצה הצפונית גברה בביתה על עירוני אשקלון 80:87. בסיום המשחק אמר מאמנה, אילון ביהם: "אני שמח בשביל השחקנים והמערכת שהוכחנו שאנחנו שייכים לליגה הזאת. אני מקווה שזה ייתן לנו כוח להמשך, אולם אנחנו עדיין באותו מצב. שיחקנו הגנה יוצאת מהכלל, חוץ מהרבע הראשון. אני מקווה שזה יתן לנו כוח למשחקים בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully