וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו יכולים לעשות היסטוריה"

16.2.2009 / 23:35

אבי אשכנזי קיבל תיאבון אחרי הניצחון של חיפה על ירושלים. משה מזרחי: "הוכחנו שאנחנו קבוצה". גודס: "אנחנו לא טובים כמו שכולם חושבים"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי חיפה העפילה הערב (שני) לגמר גביע המדינה אחרי ניצחון 66:67 על הפועל ירושלים, והיא תפגוש ביום חמישי במשחק הגמר את הפועל חולון שגברה בחצי הגמר הראשון על עירוני נהריה 76:79. הירוקים, בעונת החזרה שלהם לליגת העל, ינסו לזכות בגביע אחרי שתי תבוסות מול מכבי תל אביב בשתי ההופעות היחידות שלהם במעמד, ב-1971 וב-1985. ירושלים, שזכתה בגביע בשנתיים האחרונות, תיאלץ להתמקד במאבקים בליגה.

המאמן המנצח, אבי אשכנזי, אמר בסיום: "אני חושב שאף אחד לא נתן לנו קרדיט שאנחנו יכולים לנצח. לשמחתי אנחנו כן חשבנו כך. הקבוצה הגיעה מחוברת מבחינת כדורסל. שיחקנו הגנתית מציון, השחקנים עשו את העבודה הכי טובה העונה. עוד שיפור באחוזים משלוש והיינו גומרים את הסיפור עוד קודם. עכשיו אנחנו יכולים לעשות היסטוריה וזו תהיה הגשמת חלום".

משה מזרחי, שקלע את סל הניצחון, אמר: "תמיד כיף לנצח את הפועל ירושלים, ועוד במעמד כזה. אנחנו קבוצה טובה למרות שאנחנו חסרים שחקן, הוכחנו שאנחנו קבוצה ולא אוסף של יחידים. במשחק הזה יש יותר תפקיד לנחישות ונשמה מאשר כסף וכישרון. אני אפגוש את חולון בפעם השנייה בקריירה שלי מאז שעזבתי אותם ביום חמישי, בטוח שזה יהיה מרגש".

עידו קוז'יקרו: "כל הכבוד לצוות המקצועי, באנו בסגל חסר ודיברנו באימונים שאין ואקום וכל אחד נותן יותר. שיחקנו קבוצתי ויש לנו את הכישרון אבל גם את היכולת ההגנתית. אני מקווה שביום חמישי יבוא יותר קהל מהיום, למרות שאלה שבאו היום נתנו תצוגה, אבל אנחנו צריכים פי 5, כי חולון זו משוכה לא פחות גבוהה מהפועל ירושלים".

בצד המפסיד היה גיא גודס, שאמר: "הניצחון מגיע למכבי חיפה. לא עשינו את מה שרצינו. חיפה פגעו בנו בריבאונד התקפה, ועם 19 אחוז מהשלוש אי אפשר לנצח משחק. זה היה משחק של טעויות שלא היה יפה לעין. אמרתי לקבוצה שאנחנו מאוד סימפטיים אבל נכשלנו ברגעי האמת. יש לנו את החסרונות שלנו. חיפה שיחקה הגנה פנטסטית, השופטים נתנו להם לשחק, ואבי עשה את ההצגות שהוא היה צריך לעשות וזה בסדר. אנחנו לא טובים כמו שכולם חושבים ואנחנו לא גרועים כמו שאנחנו חושבים כרגע".

מורן רוט: "זה רגע קשה, לא הצלחנו להיכנס למשחק, נגררנו לקצב של חיפה. בסוף הייתה סיטואציה שיכולנו לנצח וחבל שלא עשינו את זה. היה קשה להתמודד בהגנה, הם שיחקו מאוד אגרסיבי. יש עוד תואר על השולחן, נקווה שנגיע לפה שוב בפיינל פור והפעם גם נעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully