וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: אשקלון חוזרת לליגה

11.1.2009 / 18:13

תחת ההפצצות שמלוות את העיר, יחזרו שחקניו של עדי אזולאי לליגת העל כשיתארחו אצל מכבי חיפה, שמנגד תרמה 300 כרטיסים לתושבי הדרום

במשחק שיסגור את המחזור התשיעי בליגת העל, תארח מחר (שני) מכבי חיפה את עירוני אשקלון (19:15, שידור ישיר בספורט 5 פלוס לייב, ביטון, כהן, הבדלי). שתי הקבוצות מגיעות במגמה שונה לגמרי, חיפה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, ואילו אשקלון אחרי 4 הפסדי ליגה בחמשת המשחקים האחרונים. הפעם האחרונה ששיחקה אשקלון ברוממה, הייתה מול מ.כ חיפה, במחזור החמישי של עונת 2004/5 ואז ניצחה בקלות 58:89, כשקורי קאר קולע 31 נקודות. לקראת המשחק הזמין הבעלים של חיפה, ג'ף רוזן, 300 אוהדים מאיזור הדרום, ואילו מנהלת הליגה בשיתוף פיצה האט הזמינה לאוהדים שיגיעו למשחק עשרות מגשי פיצה.

הקבוצה של אבי אשכנזי מגיעה למשחק מול אשקלון, כמו לרוב משחקי העונה, עם מכת פציעות. בי ג'יי מקי שסובל מפציעה בירך, ייעדר עוד כמה שבועות, ואת מקומו תופס רונלד רוס שהגיע מגבעת שמואל. משה מזרחי בספק למשחק אחרי שסבל השבוע מפגיעה בשריר התאומים, אך ייתכן וישחק. המשחק הוא השלישי בלבד שמארחת חיפה העונה באולם ברוממה, שעד כה התמלא בשני ההזדמנויות הקודמות, ובחיפה מקווים כי האוהדים ידחפו את השחקנים לניצחון שלישי ברציפות.

עירוני אשקלון מופיעה למשחק אחרי שלושה שבועות קשים מאוד. עם פתיחת החזית בדרום עזבה הקבוצה את האולם העירוני והחלה להתאמן בראשון לציון, כאשר כרגע לא מתכוננים משחקי ליגה באשקלון. הזרים לואיס טראסקוט וטרה קלי, ביחד עם השחקנים הצעירים שגדלו בעיר, הם היחידים שעוד לנים באשקלון. למרות זאת, מקווים באשקלון שניתן להפתיע את חיפה. עמית תמיר, שנעדר ממשחקיה האחרונים של הקבוצה בשל מחלה, יחזור לסגל, וכך גם ראשון טרנר, אור איתן ודרור דוידי, שנעדרו מההפסד במשחק האימון למכבי ראשון לציון באמצע השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully