וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "לא משחקים תקציב מול תקציב"

מאמן מכבי ת"א סירב להיכנע לאולימפיאקוס מלאת הכוכבים והוסיף: "אני חושב שהמשחק יוכל לגרום קצת הנאה לאלו שיושבים במקלטים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

לאחר שבוע רווי שמועות ומתחים נחתה אולימפיאקוס פיראוס בישראל, לקראת משחק היורוליג הפיקנטי והמסקרן מחר (20:50, שידור ישיר בערוץ 10) מול מכבי תל אביב בהיכל. שתי הקבוצות ישובו מפגרת חג המולד הארוכה, כאשר הקבוצה היוונית תחפש ניצחון שיבטיח לה מעשית את המקום הראשון בבית א', בעוד שמכבי תקווה לנקום במי שכבר ניצחה אותה פעמיים – הראשונה בקיץ, במשחק הפרידה לניקולה וויצ'יץ', והשניה לפני כחודשיים, באתונה, כשאז עדיין עמד אפי בירנבוים על הקווים.

לפני זמן קצר סיימה מכבי את אימונה המסכם, בו לקחו חלק כלל השחקנים, וקיימה מסיבת עיתונאים. "יפה מאוד שאולימפיאקוס באה. למען האמת, הם בכלל לא חשבו שלא לבוא", התייחס מאמן מכבי, פיני גרשון, להגעתם של האורחים ארצה. "הם בכלל לא חשבו פעמיים. הם בפירוש מועדון גדול ויפה שהם הגיעו בלי ספקות".

על היריבה מחר הוסיף גרשון ואמר כי "לא מדויק להגיד שהם משחקים לאט. ג'וש צ'ילדרס ויותם הלפרין לא יכולים לשחק לאט. כשהם יכולים לרוץ, הם רצים, ויש להם יתרון גדול כי יש להם שחקנים שלא צריכים מונית כדי להגיע להתקפה. אנחנו לא הולכים לעצור שחקן אחד. יש להם עשרה שחקנים שכולם ברמה הכי גבוהה באירופה ואת כולם צריכים לעצור. 200 דקות משחק מתחלקות שם בין עשרה שחקנים. התקציב שלהם? לא משחקים תקציב נגד תקציב. מכבי כבר לקחה אליפות אירופה עם תקציב של 9.5 מיליון דולר".

גרשון גם התייחס לשיפור הניכר ביכולתו של טריי סימונס, שעשוי לפתוח בחמישייה מחר. "הוא היה צריך זמן וביטחון. הגענו לכאן ונכנסו למערכות תוך כדי תנועה, ואי אפשר היה לתת לעשרה או 12 שחקנים לשחק. עבר הזמן והוא טוב. הוא הוכיח את עצמו. כאלו שלא רצו או ויתרו, לא נמצאים פה. הוא רצה והוא הוכיח שהוא מסוגל לעשות צעד קדימה. אני לא אגיד שסימונס שחקן מושלם, אבל היתרונות שלו נשארו יתרונות ואני מנסה להשתמש בהם. במכבי תל אביב יש עשרה שחקנים שכל אחד מהם היה יכול לקלוע בקבוצה אחרת בארץ 25 נקודות בערב. הבעיה היא שפה יש 80 כדורים וצריך לחלק אותם בין 8-10 שחקנים. צריך לדעת איך להתמודד עם זה.

"לקחתי סיכון מסוים כשהבאתי את מרכוס פייזר", הוסיף גרשון בהתייחס לפורוורד האמריקאי. "חשבתי, ואני מקווה שלא אתבדה, שהוא יהיה לא פחות טוב מהשניים שלא נמצאים פה. אם הוא יהיה לא פחות טוב מאלטון בראון ומאסטבן באטיסטה, אז דיינו. הוא שחקן מצוין עם יכולות בלתי רגילות".

גרשון סיים עם התייחסות למלחמה בדרום. "אני חושב שגם אלו שיושבים במקלטים, באיזשהו מקום המשחק יגרום להם הנאה", אמר. "כשהשחקנים שלי ביקשו ביום שישי לא להתאמן וללכת לבקר חיילים פצועים, השערות שלי סמרו. אלו שחקנים זרים שרוצים ללכת לבקר חיילים. אני חושב שאנשים יישבו מחר אחרי החדשות, עם כל הבומים והפיצוצים, ויראו כדורסל, ואני חושב שזה כן משהו. אני מאחל לכל החיילים שיחזרו מהר ובשלום ושיראו את המשחק הבא. הדבר החשוב הוא שהם יחזרו בשלום. אין דבר יותר חשוב מזה בעולם".

דרק שארפ הוסיף: "יש לנו יותר ביטחון אחרי הפגרה. כבר שיחקנו מול יותם וניקולה, זו הפעם השלישית ככה שאין את העניין של ההתרגשות. אולימפיאקוס זה לא רק הם, יש להם עוד הרבה שחקנים טובים. זו הזדמנות טובה להוכיח שגדלנו כקבוצה. אני מצפה שנשחק טוב יותר גם מחר. אולימפיאקוס מובילה עלינו 0:2 העונה והגיע הזמן לנצח. זה נותן לנו מוטיבציה".

"אולימפיאקוס היא קבוצה מצוינת שרוצה לסיים במקום הראשון. כל הלחץ עליהם", אמר עומרי כספי. "הם השקיעו הרבה כסף. יש שם הרבה כישרון ושכל. כולם יודעים כמה מנוסים וחכמים ניקולה ויותם, אבל אנחנו משחקים בהיכל, ועם האנרגיות והההתקדמות שהייתה בפגרה, נקווה שנעשה עבודה טובה. אנחנו באים להראות שעשינו צעד קדימה. אני בטוח שהקהל יבוא מחר עם הרבה אנרגיות. ננסה לעשות טוב לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully