וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני לאריסה: לא נגיע לירושלים

30.12.2008 / 21:58

שחקני הקבוצה היוונית, שצפויה לפגוש את הפועל ירושלים, הודיעו להנהלת הקבוצה כי הם לא מתכוונים להגיע לישראל. הקבוצה פנתה בנושא לפיב"א

קבוצת אולימפיה לאריסה, שצפויה להגיע למלחה ב-7 לינואר למשחק חשוב מול הפועל ירושלים במסגרת היורוצ'אלנג, העבירה היום (שלישי) מסר למשרדי פיב"א בבקשה לבחון את הגעתה לישראל. הבעיה של הקבוצה היוונית היא שמשרדי פיב"א סגורים עד לתאריך ה-5 לינואר, ורק במקרים דחופים יערך דיון מיוחד בתאריך קודם לכך, ונראה כי בשלב זה ההצעה לא תעלה על הפרק עד לתאריך זה.

הבקשה של הקבוצה היוונית הגיעה לאחר שבמהלך היממה האחרונה החלו שחקני הקבוצה להתארגן ביניהם והחליטו לא לנסוע לישראל. בלאריסה הודיעו עוד אתמול כי לא יקנסו שחקן שלא ירצה להגיע לירושלים, אך בשלב זה נראה כי אף שחקן לא מוכן להגיע במצב הביטחוני הנוכחי. מחר צפויה הנהלת הקבוצה לכנס דיון מיוחד בו יחליטו סופית על צעדיהם.

מאיגוד הכדורסל נמסר כי טרם התקבלה כל בקשה במשרדי פיב"א או במשרדי האיגוד בבקשה לא להופיע למשחק החוץ, וצוין כי בני השרון הופיעה למשחק באתונה רק לפני פחות מחודש, כשהעיר הייתה תחת מהומה. מהפועל ירושלים בחרו שלא להגיב לידיעה.

סיבה נוספת שגורמת ללאריסה לבקש לא להגיע היא המצב הכספי שבו נמצאת הקבוצה. שחקני הקבוצה קיבלו משכורת אחת בלבד מתחילת העונה ורק אמש הם קיבלו את המשכורת השנייה ושבו להתאמן אחרי שבוע ללא אימונים, אך גורם מטעמם הודיע להנהלה כי במידה ולא יקבלו את כל המשכורות בזמן, הם ינקטו בצעדים נגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully