וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי דורסמן התפטר מאימון ראשל"צ

22.12.2008 / 12:20

הידרדרות הקבוצה והעובדה שהתקציב לחיזוק לא מומש, גרמו למאמן להתפטר: ”זו סיטואציה לא נעימה”. בלינקו המועמד הבכיר להחליפו

היכולת החלשה של שחקני מכבי ראשון לציון בליגה, וההדחה מגביע המדינה, עשו את שלהם, ומיקי דורסמן התפטר מתפקידו כמאמן הקבוצה. רובי בלינקו הוא המועמד הבכיר להחליפו. "אני מאוד מודה להנהלה ולשחקנים של מכבי ראשון לציון", אמר דורסמן. "נקלענו לסיטואציה לא נעימה שממנה לא היתה לנו בררה. התאהבתי בשחקנים שלי, ולא היתה לי בררה. אני מאחל להם בהצלחה".

גם רוני בוסאני הוזכר כמועמד להחליפו, אך העובדה שייצא עם הנבחרת לשמונה ימים לטורניר אמסטרדם מרחיקה אותו מהמשרה. עופר ברקוביץ' הוזכר אף הוא כמועמד, אך טרם נעשתה אליו פנייה.

מאז שמונה דורסמן למאמן ראשון לציון, הוא שב והדגיש שהקבוצה זקוקה לחיזוק, וכשזה לא התאפשר לו, גילה ניצני אכזבה. אתמול (ראשון) בסיום משחק ההפסד לגבעת שמואל בגביע המדינה (98:76) עזב המאמן את האולם עם סיום המשחק, אך לאחר מספר דקות בהן היה לבד עם עצמו, חזר לספסל הקבוצה כשמבט מיואש על פניו. הקבוצה היתה אמורה לשחרר במהלך הפגרה לפחות שני זרים, ולהחלים שניים אחרים במקומם, אך כעת כשזהות המאמן הבא טרם ידועה, לא ברור אם המהלך יתבצע. בראשון לציון צפויים לקבל החלטה בימים הקרובים, על מנת שאחרי הפגרה הקבוצה תוכל לחזור בכוחות מחודשים לליגה. בתוך כך, ראשון לציון שחררה את הסנטר ג'יימס לאנג משורותיה. שאר הזרים ימריאו למולדתם, ויחזרו אחרי חג המולד.

"הובטח לדורסמן כי יועמד לרשותו תקציב ראוי לחיזוק הקבוצה", אמר המנכ"ל גלעד זיו בהודעה הרשמית של המועדון, "גובה התקציב שהובטח לחיזוק הקבוצה, היווה שיקול מרכזי בהסכמתו של מיקי לקבל את אימון הקבוצה. למרבה הצער, בגלל נסיבות שאינו תלויות ישירות בקבוצה, קטן התקציב המיועד לחיזוק הקבוצה באופן משמעותי. בשל הקטנת התקציב מיקי אינו יכול להביא לקבוצה את השחקנים שאותם הוא רוצה. עקב נסיבות אלה מיקי ביקש להשתחרר מתפקידו כמאמן הקבוצה. בהסכמה הדדית, ברוח טובה ובהערכה הדדית, הסכימו הצדדים להיפרד. מועדון הכדורסל מכבי ראשל"צ מצטער על החלטתו של מיקי ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully