וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר סיכם ל-3 שנים במכבי תל אביב

1.12.2008 / 16:13

הצוות המקצועי של הצהובים הושלם, אחרי שהוסדרו תנאי העסקתו של שרון דרוקר, שעזב את אוסטנד לטובת משרת עוזר המאמן של פיני גרשון

הצוות המקצועי של מכבי תל אביב הושלם אחר הצהריים (שני), כאשר שרון דרוקר סיכם לשלוש שנים בקבוצה. דרוקר, שחתם לא מזמן באוסטנד, יעזוב את הקבוצה הבלגית וייצטרף למכבי כעוזרו של פיני גרשון. אוסטנד תפוצה בסכום כסף מסוים. מחר ינחת דרוקר בארץ, וביום חמישי יעמוד על הקווים לצידו של גרשון, במשחק היורוליג מול ציבונה זאגרב. כעת, לאחר צירופו של דרוקר, תעלה מכבי הילוך בכל הקשור לאיתור שחקנים פוטנציאליים לקבוצה.

דרוקר, 41, החל את הקריירה כעוזרו של אריק שיבק במכבי רעננה, ובסיום עונת 1998/99 החליף את שיבק בתפקיד המאמן הראשי. הוא הדריך את רעננה במשך שלוש שנים, במהלכן הוביל אותה להפסד בגמר הפלייאוף מול מכבי תל אביב.

לאחר מכן עבר דרוקר לעונה אחת בהפועל גליל עליון, בה העפילה הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף, ומשם עבר להפועל ירושלים, עימה זכה בגביע יול"ב ב-2004. לאחר מכן עבר דרוקר באוראל גרייט הרוסית, בריטאס וילנה הליטאית ובאוסטנד, אותה הוביל לאליפות לפני שנתיים, ובה החל את הקדנציה השניה שלו לפני פחות מחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully