וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעימי: "לקח לי זמן, אבל עכשיו אני פה"

30.11.2008 / 22:33

שחקן ירושלים התפוצץ עם 27 נקודות בניצחון קבוצתו על הפועל חולון. אמיר עוזי, שהוביל את רמת גן לניצחון בכורה: "מקווה שיתנו לי להמשיך"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הפועל ירושלים המשיכה הערב (ראשון) ביכולת המצוינת שלה בליגה עם ניצחון ביתי 81:91 על הפועל חולון, שהושג הרבה בזכות יובל נעימי. הגארד הצעיר שחזר השנה לקבוצת נעוריו ולא מצא את מקומו עד כה היה נהדר עם 27 נקודות באחוזים מצוינים והוביל את ירושלים, שהתקשתה בשלושת הרבעים הראשונים אך ידעה להתעלות ברבע האחרון, לניצחון חמישי משישה משחקים.

נעימי אמר בסיום :"כיף להיות פה סוף סוף. לקח לי זמן, אבל עכשיו אני פה. אני חייב לתת הרבה קרדיט לגיא גודס ובעיקר למתן חרוש, עוזר המאמן שמאוד עוזר לי. זה לא היה משחק חלום. משחק החלומות שלי יהיה במאי, כשניקח את האליפות בעזרת השם". נעימי התייחס גם לשינוי בקבוצתו לאחר ההפסקה: "במחצית השניייה שמנו יותר לב לריבאונד וזה עזר לנו כדי לצאת למתפרצות ולשלוט בקצב. השנה כל משחק הוא קשה, גם בבית וגם בחוץ. צריך לדעת לקחת אותם".

טימי באוורס חיזק את דבריו: "היינו יותר אגרסיבים במחצית השנייה והפגנו אינטנסיביות בעיקר ברבע האחרון. תמיד קשה לשחק מול קבוצה שיודעת לחדור ולקלוע מבחוץ, אבל בסוף הסתדרנו". על נעימי, אמר באוורס: "יובל שחקן מאוד מוכשר והיום הוא היה זה שעשה עבורנו את העבודה. אנחנו צריכים אותו להמשך הדרך". לגבי השינוי מהעונה שעברה, אמר באוורס: "ההבדל הגדול העונה הוא שאנחנו נהנים לשחק ביחד, גם באימונים וגם במשחקים. זו עונתי האחרונה כאן (בחוזה) ואני רוצה לעזור לקבוצה לנצח ולהשיג את המטרה שלה - אליפות. גיא נותן לי את כל הביטחון כדי להוביל ולעשות את הדברים שלי. בינתיים זה הולך טוב".

המאמן גיא גודס סיכם את המשחק: "בשלושת הרבעים הראשונים לא היינו מרוכזים. לפעמים אנחנו חושבים שהמשחק בידיים שלנו ומשחקים בהתאם. אבל ברבע הרביעי באנו בשיא המוטיבציה וניצחנו את המשחק. מגיע כל הקרדיט לנעימי שנתן משחק פנטנסטי אחרי תקופה שהוא לא מצא את מקומו".

בצד המפסיד היה דני פרנקו, שהרגיש מאוכזב מההפסד: "לא היינו מוכנים למה שקרה ברבע האחרון. אני לא יכול לשים את האצבע על משהו מסוים שקרה, ואנחנו מאוכזבים. חבל, כי שיחקנו כדורסל טוב והיינו שווים, וקצת חוסר ריכוז בסיום פגע בנו. ניסינו למצוא כל מיני פתרונות יצירתיים, לצערי זה לא הצליח".

קטש: "את החיבור שלנו היה אפשר לראות במשחקי ההכנה"

גם עודד קטש מצא הרבה סיבות לחייך הערב, כשהפועל גלבוע/גליל שלו חזרה מראשון לציון עם ניצחון חוץ משכנע 63:86, שהשאיר את קבוצתו במקום הראשון בטבלה יחד עם ירושלים עם מאזן של 1:5. קטש אמר בסיום: "הסוד הוא בשחקנים עצמם. נפלנו על אנשים יוצאים מן הכלל, מאוד מקצוענים ואחראיים. ברור לי שקבוצות עוד ילמדו אותנו ונצטרך לפתח את המשחק ההתקפי שלנו, אבל מה שנותן לנו ביטחון זו ההגנה שלנו".

בצד השני היה מיקי דורסמן, שפתח ברגל ימין את דרכו בראשון לציון עם ניצחון על אשקלון, אבל ספג מנה הגונה של מציאות בתבוסה הביתית הערב. כשנשאל לגבי חיזוק אפשרי לקבוצה אמר דורסמן: "אנחנו חושבים על חיזוק מהיום שהגעתי. קשה להשיג שחקנים בשוק, מה גם שראשון לא שופעת בהרבה מאוד כסף, נעשה את המאמצים, ואם לא נצליח נצטרך לתרץ ולעשות את מה שיש".

במשחק השלישי של הערב השיגה עירוני רמת גן ניצחון ראשון העונה עם 82:85 על עירוני קרית אתא, במשחקו הראשון של אמיר עוזי, עד השבוע עוזרו של רובי בלינקו וכעת המאמן הראשי. עוזי אמר בסיום: "זה לא אני, זה הרוב השחקנים. היו חבלי לידה מאוד קשים לניצחן הראשון העונה, ורובי מקבל קרדיט גדול מאוד שאני נמצא פה, הוא הפציר בי שאני אשאר ואני מודה לו על זה. ראית שחקנים שנופלים על כדורים ונלחמים בהארכה, אלה דברים שנותנים ביטחון להמשך העונה. אני מקווה להמשיך לקבל קרדיט מהיו"ר בני ברנר, אם ירצו אותי כמאמן ראשי אני מאוד אשמח. עשיתי פה שינוי קטן במהלך השבוע ואני מקווה שיתנו לי להמשיך עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully