וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון, אלופה לדוגמה

הפועל חולון השיגה עוד ניצחון ליגה מרשים, הפעם 66:93 על מכבי ר"ג. אתא-גבעת שמואל 101:80, גלבוע/גליל- בני השרון 54:74

ברני ארדוב

מראיין: אור שקדי, צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אחרי שמכבי חיפה פתחה את המחזור השני עם ניצחון משכנע וקליל על מכבי ראשון לציון, נמשך המחזור הערב (ראשון) עם שלושה משחקים נוספים.

את מירב תשומת הלב משכה הפועל חולון. האלופה פתחה את הערב בתליית דגל האליפות באולם הפחים והמשיכה בתצוגה של אלופה עם ניצחון מצוין על מכבי רמת גן 66:93. נכון, האלופה איבדה הרבה כלים בקיץ האחרון, אבל בינתיים היא מציגה כדורסל טוב ומוקדם להספיד אותה.

מובסת נוספת הייתה עירוני קרית אתא, שדווקא אירחה את גבעת שמואל למפגש עולות, אבל הפסידה בגדול 101:80 שבוע אחרי שהשיגה ניצחון מפתיע על עירוני ראשון לציון. את ערב ההבסות סגרה הפועל גלבוע/גליל, שנתקלה בבני השרון החלשה ולא התקשתה לנצח אותה 54:74.

הפועל חולון - עירוני רמת גן 66:93

שתי הדקות הראשונות היו שקולות, אבל במצב של 4:6 לרמת גן יצאה חולון לריצה מצוינת של 0:14 ברשותם של ליאור ליפשיץ וכריס ווטסון ועלתה ל-6:18. ווטסון המשיך לעשות נקודות מתחת לסל, דרון וושינגטון חטף, ליפשיץ הפציץ ובצד השני איבודים של כרמלו לי וג'וש גומז סייעו לחולון להמשיך להוליך בצורה בטוחה ולסיים את הרבע ביתרון 16:31.

הרבע השני נפתח עם אותה מגמה וחולון כבר עלתה ל-23:40, לפני שהאורחים התעוררו מעט והורידו למינוס 12 ומאוחר יותר אפילו ל-47:39. המחצית הסתיימה ב-43:53 לחולון.

רמת גן קיוותה לקזז מההפרש במחצית השנייה, אבל חולון עלתה למגרש עם הרבה ביטחון ונהנתה מדקות טובות של קרתיס וויתרס כדי לחזור להוליך ביתרון יפה 49:65 כדקה לסיום הרבע ול-49:73 בסיומו.

חולון לא חסה על יריבתה וברבע האחרון כבר החלה לפרק אותה. אורלנד הפציץ מחוץ לקשת, רמת גן נשברה והמקומיים כבר עלו ל-51:84 ודילגו לאורך הרבע האחרון עד תוצאת הסיום, 66:93.

קלעו לחולון: דרון וושינגטון 22, קרטיס וויתרס 15 ו-9 ריבאונדים, יהוא אורלנד 14 (4 מ-7 ל-3), לואיס פלורס וליאור ליפשיץ 12 כ"א, ליאור שגב (8 אסיסטים) וכריס ווטסון 9 כ"א.

לרמת גן: שון דניאל 15, ג'ונתן ג'ונס 12, כרמלו לי 11 ו-9 ריבאונדים, אנתוני מיילס (10 ריבאונדים) וליאור חכמון 9 כ"א, אור ברניר 5, עמית שמחון, אילן ברקוביץ' ושמוליק ברנר (5 איבודים) 2 כ"א.

דני פרנקו, מאמן הפועל חולון, אמר אחרי המשחק: "יש לנו שחקנים מאוד רעבים. הקהל פה נותן לנו הרבה אדרנלין. זה מעבר לשחקנים, יש פה קבוצה. כולם עושים פה הרבה כדי שנעמוד על הרגליים, ובסוף זה מתבטא על המגרש".

מאמן רמת גן, רובי בלינקו, התייחס לכך שקבוצתו ספגה תבוסה שנייה ברציפות: "נצטרך לחשוב מה צריך לעשות. נשב, נסיק מסקנות, ונפרסם אותן. יש בעיות, אני לא יכול לתת פתרונות עכשיו".

הפועל גלבוע/גליל עליון - בני השרון 54:74

בני השרון פתחה לא רע והוליכה 2:8, אבל גלבוע לא נבהלה והחזירה בריצה מצוינת של 0:12 כדי לעלות ל-8:14 ומאוחר יותר ל-12:17, עם 7 נקודות של גוני יזרעאלי. בצד השני קוקי בלצ'ר נראה בלתי מרוכז וכשרק ריצ'רד רובי מציג יכולת מספקת, גליל המשיכה לשלוט ברבע וסיימה אותו עם 16:21.

בני השרון המשיכה להציג משחק מפוזר וחלש, בריאן רוברטס תפר שתי שלשות בצד השני, גם יבזורי צלף והמקומיים יצאו לריצה השנייה הגדולה שלהם במשחק, הפעם 0:15 כשדקה לסיום המחצית זה כבר 20:39 ובסיום 22:39.

האורחים לא הראו שיפור ניכר גם בתחילת המחצית השנייה ולמרות שהשחקנים בכחול הצליחו סופסוף לקלוע כמה סלי שדה, גלבוע/גליל טיפסה ליתרון שיא 26:46 באמצע הרבע השלישי. בשלב הזה הקבוצה מהמרכז סופסוף התעוררה. טפירו נכנס לעניינים, גם עוסמן סיסה ו-1:19 לסיום הרבע זה רק 43:49 למארחת.

אלא...שגליל/גלבוע יצאה לריצה נוספת, השלישית הגדולה שלה במשחק והפעם עם 0:13 עלתה ל-43:62 קצת יותר משש דקות לסיום המשחק. משם זה כבר הפך לגרבג' טיים עד הבאזר האחרון שקבע 54:74 לגלבוע /גליל.

קלעו לגלבוע/גליל: בריאן רוברטס 19 (5 מ-7 ל-3), גוני יזרעאלי 16, בריאן רנדל (10 ריבאונדים) וגל מקל (3 מ-3 ל-3) 13 כ"א, ארון ניקסון 4, דגן יבזורי 3, אבישי גורדון, לוקאס טישר ואלוסיוס אנגוניה 2 כ"א.

לבני השרון: ריצ'רד רובי 16 נקודות, 5 חטיפות ו-5 איבודים, אורי יצחקי 14, מאיר טפירו 8, עוסמן סיסה 7, אלעד הופמן 6, שון מונסון ובן רייס 1 כ"א.

מאיר טפירו לא נשאר אדיש לתצוגה רעה בפעם השנייה ברציפות של קבוצתו: "אין לי שום הסבר לכזו תצוגה. אנחנו לא עושים כלום. אנחנו עדיין מחפשים את הדרך, ומחכים שכולם יהיו בריאים. אנחנו לא משחקים יחד, ולא מזכירים שום דבר שדומה לכדורסל. יש לנו תירוצים, אבל עדיין לא צריך להיראות ככה". כשנשאל אם יש לו חששות שבני השרון תהפוך לקבוצת תחתית, ענה טפירו בפשטות: "כן". המאמן משה ויינקרנץ, שהתלונן על המצב הקשה וההיעדרויות המרובות, הודה בסיום: "אם הייתי יודע שזה יהיה המצב, לא הייתי חוזר".

בריאן רוברטס, שקלע חמש שלשות עבור המנצחת, אמר: "אני מרגיש מצוין, כל הקבוצה עבדה יפה, ורצינו לתקן את הרושם מהשבוע שעבר ולתת הנאה לקהל הנהדר שלנו. זה משחק שונה מאשר במכללות. המשחק פה פחות פיזי, אבל יותר חכם. מקווה שאמשיך באחוזים האלה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

עירוני קרית אתא - מ.כ גבעת שמואל 101:80

גבעת שמואל נכנסה ראשונה למשחק ועד מהרה עלתה ל-6:17 מצוין ומבטיח, כשאתא מתקשה לייצר נקודות. האורחים בנו על משחק ריצה מהיר, החזיקו ביתרון דו ספרתי, אבל בדיוק כמו לפני שבוע, אתא החלה לנגוס בפער ובתוך הרבע השני הצליחה להוריד ל-26:24 ולהחיות את המשחק.

שתי שלשות של קורי קאר החזירו את גבעת שמואל ליתרון גדול יותר ופחות משלוש דקות לסיום המחצית היא עלתה ל-32:39 וסיימה את המחצית ביתרון 35:43.

במחצית השנייה גבעת שמואל כבר הוכיחה שהפתיחה המצוינת שלה לא הייתה במקרה ו-3:24 לסיום הרבע השלישי היא כבר טיפסה ל-46:66 בדרך לניצחון חוץ חשוב. ההמשך לא נראה טוב יותר מבחינתה של אתא והגבעה כבר טיפסה ל-54:81 ובסיום 80:101.

קלעו לגבעת שמואל: סטפון ברדפורד 23, קורי קאר 21, רונלד רוס 17, ג'רמיין הול 14, רועי ברקוביץ' ויוני ניר 11 כ"א, משה ברנר ואיתי גרינבוים 2 כ"א.

רועי ברקוביץ', שפגש את אחיו ניב וניצח במשחק, אמר: "ההגנה ניצחה לנו את המשחק. ידענו שקרית אתא קולעת שלשות באחוזים גבוהים, אבל עצרנו אותם ועשינו סלים קלים בצד השני. היה קצת מוזר לשחק מול אחי, אבל אתה משנה פאזה ונכנס למשחק".

בירנבוים עבר לשיפוט

משחק הליגה שהיה אמור להתקיים בין מכבי תל אביב והפועל ירושלים נדחה, ובמקומו ערכה הערב (ראשון) סגנית האלופה משחק אימון פנימי. הקבוצה הצהובה, שכללה את מרכוס בראון, דרור חג'ג', טל בורשטיין, ליאור אליהו, דרק שארפ ודיאור פישר, ואשר הודרכה בידי עוזר המאמן השני אבי אבן, גברה 71:74 על הקבוצה הכחולה בראשותו של העוזר הראשון רועי חגאי, בה שיחקו קרלוס ארויו, אסטבן באטיסטה, עומרי כספי, רודני ווייט, טריי סימונס וג'ייסון וויליאמס. יניב גרין לא התאמן בשל כאבים בברכו. את המשחקון שפט אפי בירנבוים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully