וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו צריכים שדברים יסתדרו לנו"

27.10.2008 / 21:38

דני פרנקו ניסה להישאר עם הרגליים על הקרקע אחרי הניצחון של חולון על בני השרון. ויינקרנץ: "לצד דברים יפים, אנחנו גם מתפרקים מהר"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הפועל חולון פתחה הערב (שני) את העונה עם ניצחון חוץ מצוין 76:87 על בני השרון. האלופה איבדה הקיץ את כל נכסיה מהשנה שעברה וסומנה כמועמדת לירידה, אבל על הפרקט הציגו שחקניו של דני פרנקו הרבה התלהבות וניצלו את חולשת המקומיים כדי להוביל בפער גדול החל מהרבע השני ולרשום התחלה נהדרת לעונה החדשה.

המאמן המנצח, דני פרנקו, הונף על כתפי האוהדים בסיום ואמר: "בגלל שהייתה לנו הכנה לא טובה לעונה, לא הייתה לנו ברירה אלא להכין את עצמנו ממשחק למשחק. ראינו את בני השרון משחקים לא מעט, ועדיין עם הסגל הקצר שלנו היינו צריכים שדברים יסתדרו לנו טוב. עשינו עבודת הגנה מדהימה ברבע השלישי. לפני שבועיים היינו די מסננת בגביע ווינר, והרמנו את עצמנו. אבל זה משחק ראשון, צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע כי זו ליגה ארוכה וקשה".

משה ויינקרנץ ניסה להסביר את היכולת של שחקניו ואמר: "אי היציבות הזו לאורך המשחק היא דבר שמאפיין אותנו. לצד דברים יפים, אנחנו גם מתפרקים מהר. זה חלק מהעניין של החיבור, עד שהשחקנים יתפסו את המקום שלהם ויתחברו לקבוצה, ואני מקווה שזה יהיה מהר מאוד. פתאום נרדמנו, לא סגרנו לריבאונד ואיבדנו כדורים. הפסדנו את המשחק על דברים בסיסיים. אין דבר שאי אפשר לתקן, צריך להתחיל לעבוד ולהתחבר, ויש דברים שלא תמיד תלויים בנו. צריך קודם כל שכולם יהיו בריאים ונתקן את הדברים האלה".

לואיס פלורס, שקלע 28 מתוך 32 הנקודות שלו במחצית השניה, אמר: "הייתי לחוץ במחצית הראשונה כי היה לי משחק רע מאוד במשחק ההכנה האחרון, אבל המאמן והשחקנים האמינו בי, ובמחצית השניה נרגעתי והצלחתי לראות את המשחק טוב יותר. פרנקו רודף אחרי כבר שלוש שנים ועכשיו הגעתי לשחק אצלו, וחשוב לי שהוא מאמין בי. יש לנו קהל נהדר ואני מאוד רוצה לחגוג איתם הרבה השנה".

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully