וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות אירופה: צ'כיה לא התקשתה מול בוסניה

ניצחה אותה 56:70 במשחק נוסף בבית 4. ביידרינץ' תפר 30 נק' בניצחון לטביה. פיני גרשון ובולגריה ספגו הפסד ראשון. ניצחונות לטורקיה וצרפת

לאחר שבית 1 של טורניר מוקדמות אליפות אירופה בכדורסל פתח את הקמפיין, החלו הערב (רביעי) להתמודד שאר הנבחרות. מלבד משחקה של נבחרת ישראל בבית 4, בו ניצחה 92:102 את בריטניה אחרי משחק דרמטי, נערכו שבעה משחקים נוספים.

במשחק המקביל של בית 4, 'הבית הישראלי', נבחרת צ'כיה אירחה את נבחרת בוסניה וגברה עליה 56:70. במשך המחצית הראשונה לא הצליחו המקומיים לעשות את הבריחה, כשהם יורדים להפסקה עם יתרון של נקודה אחת בלבד, 29:30. ברבע השלישי ניתן האות לבריחה, כשצ'כיה סיימה אותו ביתרון של עשר נקודות (40:50). ברבע האחרון המשיכה צ'כיה ללחוץ על הגז ולהגדיל את יתרונה בהדרגתיות. פטר בנדה הוביל עם 15 נקודות ו-10 ריבאונדים, לדיסלאב סוקולובסקי הוסיף 13 נקודות. מירזה טלטוביץ' הוביל את בוסניה עם 12 נקודות וחמישה ריבאונדים.

הפסד ראשון לפיני גרשון

אחרי שלושה ניצחונות ומאזן מושלם של 0:3, פיני גרשון, מאמן נבחרת בולגריה, ספג הפסד ראשון בטורניר המוקדמות של אליפות אירופה. בולגריה יצאה למשחק חוץ קשה בסרביה ונוצחה על ידה 74:64. זהו ניצחונה השני של סרביה בבית. המשחק התאפיין בסקור נמוך מאוד, כשבתום המחצית הראשונה קלעה בולגריה רק 26 נקודות, מול 38 של סרביה. הסרבים הצליחו לשמור על היתרון שלהם ואף להגדילו במחצית השנייה. נוביצה וליקוביץ' הוביל את סרביה עם 20 נקודות, ננאד קרסטיץ' הוסיף 12 נקודות ושישה ריבאונדים. את בולגריה הוליך איברהים ג'אבר עם 12 נקודות.

עוד בבית 1, פינלנד השיגה ניצחון חוץ מרשים על נבחרת הונגריה 64:79. המקומיים פתחו טוב והובילו 35:37 בסיום המחצית הראשונה. ריצה מדהימה של הפינים 6:22 עשתה מהפך והביאה לניצחון החוץ של הצפון אירופיים. את פינלנד הוביל פטרי קופונן עם 17 נקודות. את הונגריה הוליך ארנו סיקטו עם 20 נקודות ושישה ריבאונדים.

במחזור הראשון של בית 2 ניצחה נבחרת לטביה את נבחרתה של מקדוניה על חודה של נקודה, 82:83, בתום הארכה. המשחק היה צמוד מאוד לכל אורכו, כשאף נבחרת לא מצליחה לייצר בריחה. בסיום הרבע השלישי נרשם שוויון 54, ובסוף הזמן החוקי שוויון 76. הלטבים הצליחו לקלוע נקודה אחת יותר מהמקדונים ועשו את העבודה בבית עם ניצחון. אנדריס ביידרינץ' נתן משחק ענק עם 30 נקודות ו-22 ריבואנדים. מנגד, אצל מקדוניה, ורביצה סטפאנוב הוותיק הראה שלא נס ליחו כשתפר 25 נקודות.

במשחק נוסף בבית 2 השיגה נבחרת אסטוניה ניצחון חוץ מצוין על פורטוגל 70:79. בתום הרבע השלישי הוליכו הפורטוגלים 53:59. ברבע האחרון האסטונים נגסו מהיתרון ועשו מהפך יוצא מן הכלל עם ריצה של 11:26. גרט קולאם נתן משחק נהדר בשורות אסטוניה עם 28 נקודות, טאנל סוק עזר לו עם 20 נקודות. קרלוס אנדרדה הוליך את פורטוגל עם 14 נקודות, כשז'ואאו סנטוס סייע לו עם 13 נקודות.

טורקיה גברה בביתה על אוקראינה 73:86 במשחק הפתיחה של בית 3. שלושה שחקנים קלעו לבנחרת הטורקית 15 נקודות - אוגוז סבאס, קארים גונלום והיידו טורקוגלו. את אוקראינה הובילו ארטם בוצקי ואנדריי אגפונוב, שגם קלעו 15 נקודות כל אחד. עוד בבית 3, צרפת אירחה את שכנתה, בלגיה, ולא נתקלה בבעיות מיוחדות בדרך לניצחון קליל 63:82. המחצית הראשונה עוד היתה שקולה, כשנבחרת הטריקולור הובילה בנקודה 33:34. ב-20 הדקות הבאות הפארקט היה נתון לשליטת הצרפתים. את צרפת הובילו ננדו דה קולו ששרף את הפארקט עם 28 נקודות, טוני פארקר היה סולידי עם 19 נקודות, ארבעה ריבאונדים ושלושה אסיסטים. את בלגיה הוליכו סם ואן רוסום עם 17 נקודות.

נבחרת הנשים תיאזר בסבלנות

* במוקדמות אליפות אירופה לנשים נבחרת ישראל תצטרך עדיין להמתין להבטחת ההעפלה לאליפות, אחרי ליטא ניצחה את גרמניה 68:73. לנבחרת נותרו שני משחקים נוספים כשניצחון באחד מהם יבטיח לה את המקום באליפות אירופה. ברביעי בשבוע הבא הנבחרת תשחק בחוץ מול אוקראינה ושלושה ימים לאחר מכן היא תפגוש את בריטניה בבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully