וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריס חתם לשלוש שנים בצסק"א מוסקבה

מכבי תל אביב ממשיכה לאבד שחקנים. הפורוורד המצוין של סגנית האלופה הישראלית יעבור לאלופת אירופה. חתם בקבוצה הרוסית לתקופה של שלוש שנים

טרנס מוריס, פורוורד מכבי תל אביב בעונה החולפת, חתם הלילה (בין שבת לראשון) בצסק"א מוסקבה.

בתום מרתון של דיונים סיכם האמריקאי באלופת אירופה לתקופה של שלוש שנים, בהן ירוויח כ-2.6 מיליון דולר נטו בעונה. עד לאחרונה ניסתה מכבי לנהל מגעים עם אנשיו של מוריס והצעתה האחרונה עמדה על כ-1.5 מיליון דולר נטו, אולם הצעתה של צסק"א הייתה גבוהה בהרבה. מוריס ייכנס לנעליו של דיוויד אנדרסן, שעזב בסוף השבוע את הקבוצה וחתם בברצלונה.

"ברור ששחקן בקליבר של מוריס יעניין אותנו", אמר אנדריי ואטוטין, מראשי מחלקת הכדורסל של צסק"א. "בעונה האחרונה הוכיח השחקן עד כמה הוא יכול להיות יעיל, והיינו יכולים להיות עדים לכך בפיינל פור במדריד. התואר 'שחקן ההגנה הטוב ביורוליג' מדבר בעד עצמו. אני שמח מאוד שהצלחנו לנצח בקרב על מוריס, שהתנהל מול לא מעט קבוצות אירופאיות. חשוב שטרנס הסכים בשמחה להצעה שלנו וחתם על החוזה".

הקשר הראשוני בין מוריס לצסק"א נוצר עוד בטרם הסתיימה העונה החולפת, כאשר הוא הוצע בידי סוכניו לאלופה הרוסית. עם סיום העונה הביעו קבוצות נוספות עניין בשחקן, כאשר גם מכבי הגישה למוריס הצעה כספית אך לא זכתה לתשובה. בישורת האחרונה היו אלו פנאתינייקוס וצסק"א שניהלו קרב על שירותיו, בו זכתה, כאמור, הקבוצה ממוסקבה.

לצידו של מוריס הוחתם גם אלכסנדר (סשה) קאון, סנטר מכללת קנזס. קאון, הרוסי הראשון שזוכה בטורניר המכללות, העמיד העונה ב-40 משחקיו בקנזס ממוצעים של 7.1 נקודות ו-3.9 ריבאונדים.

משתדרג כל פעם קצת

טרנס מוריס (2.07, 29) הוא בוגר מכללת מרילנד משנת 2001, בה שיתף פעולה עם שרונאס יאסיקביצ'יוס וסטיבי פרנסיס. הוא נבחר במקום ה-34 בדראפט 2001 על ידי אטלנטה ונשלח ליוסטון שם שיחק עד סוף עונת 2002/3.

לאחר סיום החוזה ביוסטון שיחק עונה בליגת הפיתוח ויצא לראשונה לאירופה כשחתם באפולון פטראס היוונית, שם נבחר לחמישיית ההגנה של הליגה. את עונת 2005/6 העביר מוריס במדי אורלנדו מג'יק, אך לא קיבל הזדמנויות רבות.

בתחילת עונת 2006/7, לאחר שלא הצליח להכנס בחזרה ל-NBA, הגיע להפועל ירושלים. את הקבוצה האדומה מהבירה הוביל לזכייה בגביע המדינה ומרחק סל אחד מזכייה בדאבל. מוריס סיים כשחקן ההגנה המצטיין של העונה וצבר במהלך העונה 13 נקודות ו-7 ריבאונדים.

היכולת הגבוהה לא נעלמה מעיניה של מכבי תל אביב, שרכשה אותו בתחילת העונה שעברה, ובה מוריס היה לשחקן המשמעותי בקבוצה. הוא קלע 12.4 נקודות והוריד 8.3 ריבאונדים בממוצע ביורוליג, שם זכתה מכבי רק בתואר הסגנית, ונבחר לחמישיית העונה ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully