וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי יותם הלפרין ביקשו את שחרורו ממכבי

אולימפיאקוס היוונית מעוניינת בגארד הישראלי ועשויה להציע למכבי פיצוי כספי גבוה. גם צסק”א בתמונה. מכבי טרם השיבה לבקשה

העיתונות היוונית מפרסמת הבוקר (שישי) כי יותם הלפרין, שחקנה של מכבי תל אביב, מבוקש באולימפיאקוס פיראוס. על פי דיווחים נוספים, גם צסק"א מוסקבה הביעה עניין בהלפרין, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת במכבי. נציגיו של הלפרין נועדו לפני מספר שעות עם ראשי הקבוצה וביקשו את שחרורו.

מכבי לא תשחרר את הלפרין ללא פיצוי כספי, ועל פי הידוע, אולימפיאקוס תהיה מוכנה להעביר למכבי תמורתו סכום הגבוה ממיליון יורו. רק אתמול רכשה סגנית אלופת יוון את זוראן ארצג מז'לז'ניק ופיצתה את קבוצתו בקרוב ל-1.5 מיליון יורו, כאשר בקיץ הקודם רכשה את חוזהו של מילוש תאודושיץ' בכ-1.2 מיליון יורו.

אולימפיאקוס מעוניינת לבנות בעונה הבאה את הקבוצה החזקה בתולדותיה, ולשם כך תשקיע סכומי כסף חסרי תקדים. סגן נשיא המועדון, פנאיוטיס אגילופולוס, לא הכחיש את כוונת הקבוצה להעביר לשורותיה את הרכז תיאו פפאלוקאס, שחקנה של צסק"א מוסקבה בשנים האחרונות. אולימפיאקוס הציעה לפפאלוקאס חוזה לשלוש שנים, תמורת למעלה מ-10 מיליון יורו.

גם צסק"א עשויה לפנות להלפרין, כאחד המחליפים האפשריים לפפאלוקאס. המאמן אטורה מסינה מעריך מאוד את השחקן, שעשוי להצטרף בקו האחורי של הקבוצה לג'יי.אר הולדן, ניקוס זיסיס ורמונאס שישקאוסקאס.

מאליפות התיכונים עם מטוורסט לחמישיית היורוליג השנייה

הלפרין (24, 1.96), שגדל במחלקת הנוער של מכבי, נחשב מגיל צעיר לאחת התקוות הגדולות של הכדורסל הישראלי. עוד כנער החל הלפרין לזכות בתארים, כשהוביל את מטרווסט רעננה לזכייה בליגת העל של התיכונים והוא רק בן 16. שנתיים לאחר מכן עלה לראשונה לקבוצה הבוגרת של מכבי אך מיעט לקבל דקות. הפריצה הגדולה הגיעה בגיל 19, כאשר הלפרין תפס מקום בחמישייה הראשונה של הנבחרת הבוגרת ושנה לאחר מכן הוביל את נבחרת העתודה למקום השני באליפות אירופה.

בשנותיו הראשונות במכבי היה הלפרין לשחקן ספסל, ובקיץ 2005 ביקש לעבור לשורות אולימפיה לובליאנה כדי לצבור דקות משחק. הוא היה מהבולטים שבשחקני הקבוצה הסלובנית, כאשר גם ביורוליג קיבל 35 דקות בממוצע והחזיר ב-13 נקודות ו-3 אסיסטים למשחק. בקיץ 2006 נבחר הלפרין בדראפט ה-NBA במקום ה-53 בידי סיאטל, שיחק במדיה בליגת הקיץ אולם לא קיבל חוזה.

הלפרין שב למכבי בקיץ שעבר כאחד השחקנים המשמעותיים בסגל, והעונה כבר הפך לשחקן חמישייה קבוע. את העונה הנוכחית אומנם סיימו מכבי והלפרין ללא תארים קבוצתיים, אך ביורוליג נבחר הגארד הישראלי לחמישייה השנייה של המפעל, כשהוא מעמיד ממוצעים של 10.2 נקודות, 2.1 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully