וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון וויליאמס על סף סיכום במכבי

שחקנה של בני השרון בעונה החולפת יהיה לרכש הראשון של מכבי תל אביב ואפי בירנבוים לעונת 2008/9. בתוך 48 שעות אמור המו”מ להסתיים. וויליאמס יחתום לשנתיים וישתכר כ-220,000 דולר בעונה

ג'ייסון וויליאמס (25, 1.96), שחקנה של בני השרון בעונה החולפת, מצוי על סף סיכום במכבי תל אביב. אם לא יקרה שום דבר יוצא דופן בזמן הקרוב, בתוך 48 שעות אמור המו"מ להסתיים בצורה חיובית, ובכך יהיה וויליאמס לשחקן הראשון שמביא עימו מאמן הקבוצה הטרי, אפי בירנבוים, מקבוצתו הקודמת, ולהחתמה הראשונה של מכבי לקראת עונת המשחקים 2008/9.

וויליאמס יחתום על חוזה לשנתיים, כשבקיץ הבא תוכל הקבוצה לצאת מן ההסכם בתמורה לפיצוי כספי מסוים. הוא צפוי להשתכר כ-220,000 דולר נטו בעונה הקרובה. ב-27 משחקים העונה בליגת העל העמיד וויליאמס ממוצעים של 15.9 נקודות, 4.9 ריבאונדים, 3.1 אסיסטים ו-17.5 נקודות מדד.

וויליאמס הוא בוגר מכללת טקסס אל פאסו, שם שיחק בשלוש מתוך ארבע עונותיו בליגת המכללות. את העונה הראשונה העביר בקולג' קילגור הקטן. בטקסס רשם וויליאמס שתי עונות בהן קלע11.5 נקודות בממוצע למשחק ובעונתו האחרונה שידרג עצמו לכדי 15.1 נקודות ו-7.4 ריבאונדים. באוקטובר 2006 חתם וויליאמס בבני השרון, לאחר שקרוליאון יאנג עזב במפתיע. בעונת הרוקי שלו בליגת העל סיפק וויליאמס 13.8 נקודות ו-6.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. אגב, בארבעת משחקיו מול מכבי בעונה החולפת קלע וויליאמס 19.5 נקודות בממוצע, כשהוא מוביל את בני השרון לשלושה ניצחונות על הצהובים-כחולים בליגה הסדירה.

ובעניין אחר: היום (רביעי) ייפגש בירנבוים עם גיא גודס, עוזר מאמן מכבי בשנתיים האחרונות. בירנבוים לא הסתיר את רצונו לראות את רועי חגאי במועדון כעוזרו הבכיר, ולפיכך עשוי להציע לגודס את תפקיד הסקאוט, אותו האחרון כנראה ידחה. המועמדים להשלים את הצוות המקצועי של מכבי הם דני גוט, אלעד חסין ואבי אבן, איש הסקאוט של מכבי בעונה החולפת ומאמן קבוצת הנוער של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully