וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "אי אפשר להגיד שאנחנו פייבוריטים"

מאמנה של מכבי ת"א מודאג מהיכולת של קבוצתו לאחרונה. קוז'יקרו: "ביום נתון אפשר לנצח את חולון". תקרית בין ארנולד לזיו ארז בירושלים

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

אם באיגוד הכדורסל היו לא מעט מועמדים לתואר מאמן העונה, בדמותם של מיקי דורסמן, אפי בירנבוים ועדי אזולאי, הרי נראה שהערב (שלישי) הצטרף לרשימה שם נוסף. רוני בוסאני, מאמן אפור שהגיע לקבוצה הכושלת מנהריה, אסף את החתיכות, הריץ אותה ל-6 ניצחונות מ-7 משחקים, כל הדרך אל הפיינל פור, מקום שאיש לא האמין שהמועדון יגיע אליו בעונה שכזו. קבוצתו היתה היחידה מבין שלוש הקבוצות שנאבקו על הכרטיס הרביעי ליד אליהו שניצחה במחזור האחרון, ועכשיו כבר אף אחד לא יראה בה סטטיסטית.

בוסאני: "תודה לאריאל בית הלחמי"

המאמן המנצח נראה מאושר בסיום, ואמר: "החבר'ה שלנו מאוד רצו לנצח אחרי ההפסד לירושלים. לא חשבתי שנפתח פער כזה ושנקלע 115 נקודות, אבל אני חושב שהגיע לנו. שיחקנו כדורסל טוב ואני שמח שעלינו". לגבי השינוי שהביא לקבוצה, אמר המאמן: "עצם הגעתי היה שינוי לטובה. זה הזמן להגיד שאריאל בית הלחמי בנה את הקבוצה הזאת, זו קבוצה טובה והוכחנו את זה. אני מקווה שבנוקיה תהיה לנו לידה קלה".

השחקן המצטיין של הערב, הלא הוא ג'ון גילכריסט, אמר: "ניסיתי לעזור לקבוצה שלי לנצח. עבדנו קשה והגענו ממוקדים, הגענו למשחק וניסינו להפוך את המשחק לקל. אנחנו בקצב מצוין, וניסינו לרכב על הגל. תמיד האמנתי שאפשר להגיע לפיינל פור. ננסה להגיע מוכנים למשחק נגד חולון, זה משחק קבוצתי, וננסה לנצח".

גם עידו קוז'יקרו כבר מסתכל קדימה, ולא שכח להחמיא למאמנו הקודם: "הרגשה מדהימה. עברנו כל כך הרבה השנה, בנו את הקבוצה בשביל הרגע הזה. אמנם אריאל לא פה, אבל יש לו חלק גדול בהצלחה שלנו ומגיע לו גם קרדיט. ביום נתון אפשר לנצח את חולון, לכל קבוצה יש צ'אנס. ננסה לתת את המקסימום ונקווה לטוב. הכל אפשרי".

אדריאן פלדג'ר: "שיחקנו חזק משחק אחרי משחק, ועשינו את זה. להיות במצב הזה בבית, ידענו שאנחנו צריכים לשחק אגרסיבי, וזה הכריע את המשחק". מתן נאור, שנתן משחק מצויין, אמר בסיום: "כיף גדול, אי אפשר לתאר את זה במילים. עמדנו במטרה שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה, והיתה עונה מאוד ארוכה וקשה עם הרבה עליות ומורדות, אבל אני מאושר שהארכנו את העונה שלנו בעוד תשעה ימים."

למרות הניצחון הגדול של נהריה, ללא ספק הסיפור של המשחק היה התנהגותו של מאמן רמת גן, רוני בלינקו, שספג עבירה טכנית מהשופטים, וכתגובה החליט להוריד את כל החמישייה שלו, ולהעלות מחליפים, דווקא במשחק כל כך קובע. "למאמן במצבים האלה אין יותר מדי כלים למחות. זאת היתה צורת המחאה שלי. מה שהיה פה לא היה תלוי בנו. הייתי שמח אם היה שיפוט יותר ספורטיבי, אתם ראיתם, לא היתה אחידות בשיפוט בצורה זועקת לשמיים".

על המשחק עצמו, אמר בלינקו: "היינו כל השבוע תחת לחץ, ועבדנו מאוד קשה כדי להפגין רוח ספורטיבית למופת, אבל אנשים הוציאו לנו את האוויר מהמפרשים. זה לא מוריד כלום מנהריה, הם קבוצה מצוינת וראויה, והם טובים מאיתנו". על קבוצתו שלו, אמר המאמן: "בתחילת העונה סומנו כיורדת הבטוחה מליגת העל. עשינו 2 סיבובים מדהימים ונשארנו. אני גאה בשחקנים שלי, נתנו בסך הכל עונה גדולה".

גם יו"ר רמת גן, בני ברנר, התייחס למעשה של מאמנו: "זה היה צעד מחאה על השיפוט הערב. הם שפטו רק לטובת נהריה ואלינו כלום. המשכנו הלאה. נהריה לא צריכה שום עזרה מהשיפוט. אני חושב שמה שקרה מצד השופטים לא היה ספורטיבי. אם זה מה שיזכרו מאיתנו העונה זה יהיה חבל, כי נתנו עונה נהדרת".

שרף: "אנחנו לא פייבוריטים"

במכבי תל אביב קיוו למשחק קל מול אחת הקבוצות החלשות בליגה, בדמותה של מכבי ראשון לציון, במטרה לצאת מהמשבר המתמשך, אבל במקום זה כמעט והחליקו שוב. זה נגמר עם ניצחון דחוק, 88:94, ובוודאי לא כזה שמספק את המועדון בצהוב, לקראת הפיינל פור ביום שלישי בשבוע הבא.

לאחר המשחק, התייחס מאמן מכבי תל אביב למשימה הבאה שלו, הלא היא בני השרון: "עכשיו אנחנו עם הפנים לפיינל פור. חייבים לכבד ולהעריך את בני השרון. הם ניצחו אותנו שלוש פעמים השנה. מחר נרד לים המלח, לעבוד ולהתכונן לפיינל פור כמו שצריך. זה נהוג בהרבה מקומות בעולם וזו תהיה ההכנה המקסימלית מבחינתנו. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר, להיות יותר אגרסיביים. פייבוריטים? אי אפשר לשחק נגד קבוצה שניצחה אותנו שלוש פעמים ולהגיד שאנחנו פייבוריטים מולה". לגבי העובדה שהפועל ירושלים לא מצאה את דרכה למקום הרביעי, אמר המאמן: "אני עדיין חושב שהפועל ירושלים היא מארבע הטובות בליגה, חבל, בטח בשבילה, אבל 4 קבוצות מספיק טובות הגיעו לפיינל פור".

יותם הלפרין, שנתן סוף סוף משחק טוב לאחר תקופה רעה, אמר בסיום: "היה משחק לא רע. מבחינתנו, אנחנו צריכים לצאת למחנה האימונים ולהמשיך את המומנטום. היה חשוב לנו לנצח הערב כדי להתכונן לבני השרון בראש שקט. אנחנו פייבוריטים נגד כל קבוצה ואני תמיד חושב שאנחנו הקבוצה הטובה ביותר. בכל מקרה, יהיה פיינל פור מעניין".

המאמן המפסיד, עופר ברקוביץ', אמר לאחר ההפסד: "הצלחנו להחזיק מעמד שלושה רבעים, אבל ברבע הרביעי מכבי קלעה שלשות באחוזים מצוינים וגם קיבלנו יותר מדי נקודות בצבע. בסך הכל אני מאוד מרוצה ממה שהשחקנים עשו בחודשיים האחרונים. כולם קברו אותנו, חוץ ממני. קיבלנו תמיכה אדירה מהקהל, ניצחנו את כל המשחקים החשובים בחוץ ולכן אני גאה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

לא רגוע בירושלים

משחקה האחרון של הפועל ירושלים העונה שיקף לחלוטין את אלו שקדמו לו. קבוצה עם תקציב מהגבוהים בליגה, שהיתה אמורה להיות ממוקמת גבוה יותר, מפסידה במאני טיים של העונה לקבוצה שמזמן כבר שחכה על מה היא נלחמת. נראה שהגעתו של זיו ארז לקבוצה לא ממש שינתה דבר במועדון מהבירה, שם צריכים לעשות חושבים לקראת העונה הבאה. במהלך המשחק נרשמה תקרית על ספסל ירושלים, כשבמחצית הראשונה, התלונן ג'יימי ארנולד בפני זיו ארז על סגנון המשחק של גיא פניני. ארז הושיב אותו בתגובה על הספסל, ולא החזיר אותו למחצית השניה.

דרור חג'ג' אמר בסיום על העובדה שקבוצתו לא הצליחה להעפיל לפיינל פור: "גם זה קורה, זה חלק מהספורט. הקבוצות שעלו הן הקבוצות שהגיע להן לעלות. עברנו עונה עם הרבה עליות ומורדות שבסופה גם לקחנו גביע. אפילו שסיימנו לא כמו שצריך צריכים להגיד תודה אחד לשני כי בסך הכל עם מה שהיה לנו עשינו עונה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully