וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינקו: "נגיע למשחק בנהריה כדי לנצח"

18.5.2008 / 16:26

עירוני נהריה תארח בשלישי את עירוני רמת גן ואם תנצח תבטיח מקום בפיינל פור. מאמן רמת גן, שחזרה רק בראשון להתאמן, מבטיח מלחמה

עירוני נהריה, עירוני אשקלון והפועל ירושלים ינסו ביום שלישי הקרוב להשיג את הכרטיס האחרון לפיינל פור ולפגוש ביום שלישי לאחר מכן את הפועל חולון באירוע הגדול ביותר בכדורסל הישראלי. כל העיניים יהיו נשואות לאולם עין שרה שם תפגוש עירוני נהריה, הקבוצה היחידה שתלויה רק בעצמה, שכרגע מחזיקה במקום הרביעי, את עירוני רמת גן, קבוצה שפתחה את העונה בצורה מצוינת אך דעכה במהלך הסיבוב השלישי ואיבדה את הסיכוי להכנס לפיינל פור.

"עירוני רמת גן תבוא למשחק הזה כמו שהיא באה לכל משחק על מנת לנצח אותו ואני אומר עוד פעם אנחנו נבוא דרוכים ומוכנים", אמר היום (ראשון) מאמן רמת גן רובי בלינקו, שניצחון של קבוצתו יכול לעזור לעירוני אשקלון ולהפועל ירושלים להגיע לפיינל פור. עם זאת מוריד בלינקו מעט ציפיות," לצערי אנחנו באנו דרוכים ומוכנים לכל המשחקים הליגה וניצחנו רק 12 משחקים. נבוא דרוכים ומוכנים וכמו שנקרא שהקבוצה הטובה יותר תנצח".

בשבוע שעבר טענו אנשים בהפועל ירושלים לחוסר ספורטיביות מצידה של הפועל חולון לאחר שזאת לטענתם ערכה רק אימון אחד לפני משחק ההפסד מול עירוני נהריה. ברמת גן יערכו את האימון הראשון לקראת המשחק רק היום, יומיים לפני המשחק, "תוכנית אימונים קבועה מראש", דוחה בלינקו את הטענות ומתפנה להסביר, "היה משחק ביום חמישי והיו לנו כמה פצועים, בשישי זה יום אחרי משחק ובמילא לא היה מתוכנן אימון ובשבת היה אירוע קבוצתי של חבר בקבוצה ולכן לא היה אימון".

כדי שעירוני אשקלון או הפועל ירושלים יכנסו על חשבונה של נהריה לפיינל פור הם יצטרכו לייחל להפסד של נהריה לרמת גן, אחרת נהריה תעפיל. כדי שאשקלון תעלה היא תצטרך ניצחון של רמת גן, ניצחון של הפועל ירושלים על גליל עליון וניצחון שלה על הפועל חולון. ירושלים מנגד תחזיק אצבעות לרמת גן, בתוספת הפסד של אשקלון לחולון וניצחון שלה על הגליל. נהריה אגב תעפיל גם אם תפסיד, וזאת במידה וירושלים תפסיד גם היא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully