וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נותנים לראשון יתרון גדול"

28.4.2008 / 0:31

קבוצות התחתית מתכוונות לערער על הקדמת המשחק של מכבי ראשל"צ ליום חמישי. פרחי על סל הניצחון בגליל: "מזל שלא עבר לי משהו בראש"

במכבי ראשון לציון שמחו על הניצחון הגדול שהושג אמש (ראשון) בכפר בלום 84:82 על הפועל גליל עליון ושבעקבותיו עלתה הקבוצה אל מעבר לקו האדום. 30 אוהדים שליוו את הקבוצה למשחק החוץ חיכו לשחקנים כחצי שעה לאחר סיום המשחק וחגגו את הניצחון השני ברציפות שהוביל את ראשון ממצב קריטי למצב בו הם תלויים רק בעצמם עד לסיום העונה.

כוכב הניצחון היה עודד שעשוע, שקלע שיא קריירה של 27 נקודות: "אנחנו עובדים קשה, מגיעים למשחקים מוכנים ונראים טוב יותר באופן כללי", ניסה להסביר שעשוע את השינוי שעבר בקבוצתו בשבועיים. גם בניצחון בשבוע שעבר הצטיין שעשוע שאז קלע שלשה חשובה, "אנחנו קבוצה מגובשת ואני לא לוקח את הקבוצה עליי. אני שמח שאני בכושר טוב ועושה סלים אבל זה פחות מעניין והכי חשוב זה המטרה - להשאר בליגה". על ההפסד של גלבוע/עפולה שהעלה את ראשון אל מעבר לקו האדום אמר שעשוע: "אנחנו מסתכלים על הקבוצות האחרות, אני לא אשקר, אבל אנחנו אך ורק מתעסקים במכבי ראשון לציון". אופיר פרחי שקלע את סל הניצחון, הסל היחיד שלו במשחק, ניסה להסביר מה עבר לו בראש ברגעי הסיום של המשחק: "שמח שהכדור נכנס, כשהכדור הגיע אליי כלום לא עבר לי בראש פשוט הלכתי לסל, מזל שלא עבר כלום, אחרת הייתי מחטיא".

בראשון יתכוננו למשחק הליגה הקרוב מול אליצור אשקלון שיערך כבר ביום חמישי הקרוב, ארבעה ימים לפני שאר המחזור בגלל לוח הזמנים של ההיכל המקומי, מהלך שאושר על ידי מנהלת הליגה. הפועל גלבוע/עפולה והפועל גליל עליון זעמו על ההחלטה להקדים את משחקה של ראשון, דבר שיתן להם יותר זמן להתכונן לקראת המשחק בעוד שבועיים, מול אותה גלבוע/עפולה, ובכוונתם להגיש היום בבוקר בקשה להחזיר את המשחק למועדו המקורי. "ארבעה מחזורים לסיום העונה במנהלת מחליטים לנהוג בחוסר ספורטיביות, זה ייתן לראשון יתרון גדול", אמר גורם בגלבוע/עפולה, "אנחנו נדרוש שראשון תשחק ביום שני כמו כולם. אם האולם שלהם תפוס, מצידי שישחקו בבת-ים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully