וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר - לאן?

24.4.2008 / 13:19

אחרי ההתפטרות מהפועל ירושלים, צפוי דן שמיר לעזוב בעונה הבאה את ישראל. האופציות: עוזר של בלאט, או אימון בקבוצה אירופית צנועה

חרושת השמועות על המשך דרכו המקצועית של דן שמיר החלה עם התפטרותו היום (חמישי) מהפועל ירושלים. שמיר, 33, סיים את תפקידו הראשון כמאמן ראשי בקבוצת בוגרים בהפועל ירושלים לאחר שקודם לכן שימש כעוזר מאמן בקבוצה, עוזר ראשון ושני במכבי תל אביב, מאמן קבוצת הנוער והנערים של הפועל ירושלים ועוזר מאמן נבחרת הקדטים. למרות הכישלון העונה בליגה, רשם שמיר בעונה וחצי שלו בירושלים שתי זכיות בגביעים ועוד הפסד כואב בגמר הפיינל פור של העונה שעברה.

שמיר שידוע בקשריו הטובים באירופה, לא צפוי לאמן בישראל בעונה הקרובה. ההערכות מדברות על כך ששמיר יחבור לדיוויד בלאט, מאמנה המפוטר של אפס פילזן, ויהיה עוזרו בכל קבוצה שאליו ילך באירופה. הקשר בין בלאט לשמיר הוא מהטובים שקיימים כיום בכדורסל בארץ והוא החל עוד בימים בהם היו עוזרי המאמן של פיני גרשון במכבי תל אביב. בלאט מועמד לאימון צסק"א מוסקבה, ועוד קבוצות בכירות ברוסיה. ההערכה אחרת מדברת על כך ששמיר יאמן באחת הקבוצות הקטנות באירופה, כפי שעשה בעונה שעברה יעקב ג'ינו שמאמן בלובן הבלגית. הסיכויים ששמיר יאמן בישראל קטנים, אלא אם כן תגיע לפתחו הצעה כספית גבוהה.

שמיר עצמו ביקש בשלב זה לא להגיב לכל נושא סיום עבודתו בהפועל ירושלים, ומקורב למאמן מסר: "דן הוא אישיות כדורסל מהגדולות בישראל, הוא לא יישאר מובטל". בנוגע להשארות בישראל אומר אותו מקורב: "דן לא ייאמן בארץ, להערכתי לפחות לא בעונה הקרובה. שמעתי שאומרים שהוא ידעך ויגיע לקבוצות תחתית, אנשים מחפשים כותרות, דן יצליח וגם בירושלים הוא לא נכשל. בהחלט אפשרי שהוא יחבור לדיוויד, הם בקשר טוב, והם צוות טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully