וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלינארי נבחר לשחקן הצעיר של העונה ביורוליג

הפורוורד האיטלקי של מילאנו זכה בתואר. עוד באירופה: טאו ניצחה את ולנסיה, הפסדים לישראלים בבלגיה, נקבעו הסדרות בפלייאוף ביוון

דנילו גלינארי, שבדומה לעמרי כספי הכריז בשבוע החולף על רישומו לדראפט הקרוב, נבחר היום (רביעי) לשחקן הצעיר של השנה ביורוליג. "זו הרגשה נהדרת", אמר הפורוורד הנהדר של ארמאני מילאנו, "נהניתי לשחק ביורוליג העונה. זה הישג נפלא עבורי".

גלינארי התחיל את העונה עם שתי דקות יורוליג באמתחתו, אך מהר מאוד התברר כי הילד המוכשר הוא הכל מלבד גימיק. גלינארי הוביל את מילאנו החלשה עם 15 נקודות למשחק, והיה בין שלושת הריבאונדרים, החוטפים והחוסמים המובילים של הקבוצה. בשני מפגשיו נגד מכבי העמיד הילד ממוצעים של 23 נקודות (53 אחוז מהשדה), בצוותא עם ארבעה ריבאונדים ושלוש חטיפות. הפורוורד האיטלקי, שצפוי להיות בחירת לוטרי בדראפט הקרוב, הקדים את ניקולה פקוביץ' מפרטיזן בלגראד וניקולה באטום מלה-מאן.

טאו מוכנה לפיינל פור

לאחר שהתאחדות הכדורסל הספרדי נענתה לבקשתה של טאו ויטוריה להקדים את משחקה מול ולנסיה, אירחו הערב (רביעי) חניכיו של נבן ספאחיה את קבוצתו של פוטיס קציקאריס. במשחק שהוקדם מהמחזור ה-33, הצליחו חניכיו של נבן ספאחיה לשים את ההכנות לפיינל פור בצד, ושיפרו עמדות לקראת הפלייאוף המקומי עם ניצחון מוחץ, 73:91. המשחק התחיל צמוד, כשאף אחת מהקבוצות לא מצליחה לברוח, והרבע הראשון הסתיים ב-23:24 למארחים. יכולת משופרת של טאו הורידה אותם למחצית ביתרון 41:47, ומומנטום חיובי. הרבע השלישי המשיך באותה מגמה, כשויטוריה פותחת פער דו-ספרתי, הודות ליכולת מצוינת של טיאגו ספליטר. ולנסיה ניסתה לחזור בשארית כוחותיה ברבע האחרון, אך לשווא. טיאגו ספליטר הוביל את המארחים עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, פיט מייקל (9 ריבאונדים) וסרג'י וידאל הוסיפו 16 כל אחד. מהצד השני, 16 נקודות של דיאן מילוייביץ' ו-13 של פרד האוס לא הספיקו. ניצחון של ולנסיה היה מעלה אותה למקום הרביעי בטבלה על חשבונה של טאו, אך ההפסד הגדיל את הפער בין המועדונים לשני ניצחונות. במחזור הבא, אחד לפני האחרון בעונה הרגילה, תארח טאו את סביליה מהתחתית, בעוד ולנסיה תחכה למורסיה.

הפסדים לישראלים בבלגיה

במשחק שהיווה הכנה לקראת המפגש החשוב באמת, ביום שבת בגמר הגביע הבלגי, נפגשו הערב (רביעי) אוסטנד ומונס. קבוצתו של שרון דרוקר. המאמן הישראלי, שלקח עם אוסטנד אליפות בעונה שעברה, רוצה להוסיף תואר נוסף לארון. כל זה יקרה ביום שבת, ואם לשפוט על פי מה שקרה היום (רביעי), מצבו של הישראלי לא נראה מזהיר. אוסטנד עדיין במקום השני בטבלה, אך לאחר ניצחון המובילה, ברי, על ליאז', הפער בין שתי הקבוצות צמח לארבע. המשחק היה צמוד בכל אורכו, כשאף קבוצה לא מצליחה לפתוח פער משמעותי. מונס ירדה למחצית ביתרון 38-42, ועד סיום המשחק הספיק היתרון להחליף צד בצד. למרות שאוסטנד היתה קרובה, זה לא הספיק. מונס מנצחת בסיום 78-79, כשהמשחק הבאמת חשוב בין שתי הקבוצות ייערך, כאמור, בשבת.

גם ה"ישראלית" השניה בליגה, לובן, של יעקב ג'ינו ואיציק אוחנון, המשיכה במסורת ההפסדים שלה, והפעם נחלה תבוסה 65:82 לאלסטר. אחרי מחצית ראשונה צמודה, התפרקו חניכיו של הישראלי, ועלו לרבע האחרון בפיגור 22. עד הסיום זה היה צמצום נזקים בלבד, כשאיציק אוחנון מנצל את המצב לצבור 12 נקודות ו-9 ריבאונדים. קבוצתו של ג'ינו בצרות, ומדורגת במקום האחד לפני אחרון בטבלה, עם שבעה ניצחונות ו-25 הפסדים.

יוון: פנאתינייקוס הבטיחה את המקום הראשון

בעוד כל אירופה מתעסקת בפיינל פור המתקרב ובא, ביוון נערך היום (רביעי) המחזור ה-26 והאחרון בליגה כשבמוקד, כרגיל, שתי הגדולות, שיראו את אירוע הכדורסל הגדול ביבשת מהבית. אולימפיאקוס דרסה את רתימנו 48:80, וקיוותה להפסד של היריבה המושבעת פנאתינאיקוס, שמצידה גברה על פאנליניוס 84:95 והבטיחה סופית ורשמית את המקום הראשון בסוף העונה הרגילה. בשבוע הבא יתחיל הפלייאוף. הסדרות: פנאתינייקוס-אולימפיה, אולימפיאקוס-אא"ק, אריס-מארוסי, פאניוניוס-פאנליניוס.

חניכיו של ינאקיס עשו את שלהם, ופתחו נהדר את משחק הבית שלהם מול רתימנו החלשה. הגנת הברזל של האדומים חטפה רק 23 נקודות, וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 23:46. החצי השני המשיך בקצב דומה, והמאמן היווני ניצל זאת כדי לשתף את כל הסגל שלו. ג'ייק צאקאלידיס הוביל חבורה מאוזנת של קלעים עם 13 נקודות, קינטל וודס הוסיף 10 משלו, בעוד בייבי שאק, שחזר בשבוע שעבר למגרשים, סיים עם 6.

ליריבה המושבעת זה הלך קשה יותר. אחרי רבע ראשון צמוד, הריצו שאראס ודיקודיס את המארחים ליתרון 36:50 במחצית. פאנליניוס הצליחה לצמצם במעט את ההפרש, אך הסיום היה שייך לשאראס וחבריו. הליטאי הוביל את קבוצתו עם 24 באחוזים מצוינים. דיקודיס הוסיף 22, בעוד דיאמנטידיס סיים עם 19 משלו. את הצד השני הובילו אנטוני גרונדי, אקס רמת השרון עם 30, ויוריצה גולמאץ, אקס הפועל ירושלים, עם 15.

תוצאות נוספות:
קולוסוס - אא"ק 79:74
אולימפיה - פאניוניוס 73:84
מארוסי - לאריסה 74:90
אגאליו - אולימפיאס 66:102
פאוק סלוניקי - אריס סלוניקי 75:74

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully