וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבאזילה נגמרה התחמושת

הגארד של ברצלונה קלע רק 2 נקודות בניצחונה של ברצלונה 64:74 על מנורקה. 13 נקודות לגרין בהפסד סמארה, הפסד גם לבלאט ופילזן

אנשי מכבי תל אביב בוודאי קיבלו ברגשות מעורבים את הידיעה על ניצחונה של ברצלונה היום (ראשון). מצד אחד, הקאטלונים השיגו ניצחון ליגה ביתי על מנורקה, 64:74, רגע לפני שהם פוגשים את הצהובים למשחק השלישי שיקבע מי תעפיל לפיינל פור של היורוליג. מצד שני, קבוצתו של חאבייר פאסקוול לא הרשימה מול יריבתה הקטנה, ובנוסף, אימת הצהובים, הלא הוא ג'יאנלוקה באזילה, שהטיח 34 נקודות על ראשה של האלופה הישראלית, קלע רק 2 נקודות באחוזים רעים.

הרבע הראשון היה צמוד, אך אז תפסו המארחים פיקוד, ורצו ליתרון 7 נקודות. את המחצית השניה פתחה מנרוקה טוב, אבל איבודי כדור ואחוזים רעים מחוץ לקשת עזרו לקאטלונים להגדיל את הפער, עליו שמרו עד לסיום. רוג'ר גרימאו הוליך את קלעי ברצלונה עם 16 נקודות, פראן ואסקז קלע 15, בעוד פפה סאנצ'ז כמעט ורשם טריפל דאבל עם 6 נקודות, 8 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. באזילה כאמור, קלע 2 נקודות, ב-0 מ-6 מהשדה (0 מ-4 לשלוש). למנורקה: מאריו סטואיץ' 16, כריס מוס 12 (10 ריבאונדים). לאחר הניצחון מדורגת ברצלונה במקום השלישי בליגה הספרדית, עם ניצחון אחד פחות מחובנטוד באדלונה במקום השני, וארבעה ניצחונות פחות מהמוליכה, ריאל מדריד.

לאחר שסיימה את דרכה באירופה, חזרה ריאל מדריד ללחם ולחמאה שלה: הליגה הסדירה. שחקניו של פלסה שמוליכים את הליגה הספרדית, השיגו ניצחון חוץ דחוק, 79:81 על מנרסה. הפתיחה היתה דווקא של המארחים שהוליכו ביתרון 8 בתום 10 דקות, אבל רבע שלישי נהדר, בו רצה ריאל ל-19:28, ניצח לה את המשחק. קלעו לריאל: אלכס מומברו 19, פיליפה רייס 15, ראול לופז 11. למנרסה: ראפה מרטינז 19, חואן אספיל 13, גוש אסלין 10.

האם הלחות המורגשת באוויר, היא למעשה זיעה קרה על מצחם של אנשי טאו ויטוריה? קבוצתו של נבן ספאחיה, שסיימה עם המאזן הטוב ביותר בשלב הטופ 16, פתחה עם ניצחון בהצלבה על פרטיזן בלגרד, אך ביום חמישי האחרון הובסה ב-20 הפרש במשחק השני. היום היא המשיכה את התקופה הרעה עם הפסד ליגה לחובנטוד באדלונה, 78:66.

חובנטוד שלטה בפתיחה, אבל רבע שני מצויין של טאו הוריד אותה בפיגור נקודה בלבד במחצית. ל-10 הדקות האחרונות הגיעו השתיים צמודות לחלוטין, אך רבע רביעי מזוויע של האורחים, בו רשמו רק 7 נקודות לעומת 19 של חובנטוד, הפסיד להם את המשחק. קלעו לחובנטוד: רודי פרננדז 28, לובוס בארטון 10. לטאו: איגור ראקוצ'ביץ' וסרגיי וידאל 12 נקודות כל אחד. טאו מדורגת במקום הרביעי בליגה הספרדית, מאחורי ברצלונה.

את הקו שהטוותה טאו ויטוריה, המשיכה הערב גם אולימפיאקוס, שהפסידה בליגה לפאניוניוס, 72:84. קבוצתו של יאנאקיס, שהפסידה לפני שלושה ימים לצסק"א מוסקבה ביורוליג, רשמה הפסד שני ברציפות, ואם היא לא תתעשת מהר, היא עלולה לאבד את העונה הזאת. פאניוניוס שאירחה את המשחק, פתחה אותו מצויין ועלתה לפער 11 בסיום הרבע הראשון, ובסיום השלישי זה כבר היה 20. עד לסיום הצליחו האדומים רק לצמק. ביום חמישי ברוסיה, זה יהיה הרבה יותר קשה. קלעו לפאניוניוס: איבן זורוסקי 20, ג'יאני קלמבוקיס 19. לאולימפיאקוס: קווינטל וודס 12, גיורגוס פרינטזיס 11, לין גריר 10.

אחת שכבר סיימה את דרכה באירופה, פנאתינייקוס, ממשיכה להתפרק גם בליגה, והערב הפסידה לא.א.ק אתונה, 70:66. הרבע הראשון לא העיד על מה שעתיד לבוא, כשא.א.ק רשמה רק 9 נקודות לעומת 16 של האורחים, ובמחצית הוליכה אלופת אירופה ביתרון 15. אבל רבע שלישי ענק לש המארחים העלה אותם ליתרון 7, ומשם הניצחון כבר היה שלהם. קלעו לא.א.ק: ניקוס בארלוס 20, אלכסיס קירטסיס ואמארה סיי 13 כל אחד. לפנאתינייקוס: ואסילי ספאנוליס ומייק באטיסט 13 כל אחד, שארונאס יאסיקביצ'יוס 11.

הישראלים בדיכאון

דייויד בלאט וקבוצתו, אפס פילזן, ממשיכים לדשדש בליגה הטורקית, והיום הם ספגו הפסד ביתי צורב, 81:77 לקרשיאקה. רבע ראשון מצויין של האורחים העניק להם יתרון 9, אבל קבוצתו של בלאט חזרה לעצמה, ועד למחצית הורידה את היתרון ל-4 בלבד. אלא שקרשיאקה לא ויתרה, ולא נתנה ליתרון שלה לברוח, בדרך לניצחון חוץ משכנע. קלעו לקרשיאקה: שון מרשל 22, באריס ארמיס ואסים פארס 17 כל אחד. לפילזן: קרם גונלום 19, סקוני פן 11, אנדרה האטסון וארמל קורטוגולו 10 כל אחד. פילזן נמצאת במקום השני בליגה הטורקית, נקודה מבשיקטאש שמוליכה את הליגה.

ברוסיה, ממשיכה קבוצתו של יניב גרין, סמארה, לאכזב. הפעם היא הפסידה בחוץ לספרטק פרימורז', 81:75. האורחים הפסידו את המשחק ברבע הראשון, אז נתנו לספרטק לעלות ליתרון 17:30. בשלושת הרבעים הבאים הצליחה סמארה רק לצמק, אך המארחים שמרו על הפער עד לסיום. ייבנגי וורונוב הוליך את קלעי סמארה עם 14 נקודות, בעוד יניב גרין רשם משחק טוב משלו עם 13 נקודות (6 מ-9 מהשדה) בצירוף 9 ריבאונדים. לספרטק: ג'יי אר ברמר 24, סטניסלב מקשנטסב 15. לאחר ההפסד מדורגת סמארה במקום ה-9 בליגה הרוסית.

הקבוצה הכי משוחררת באירופה, סיינה, שכבר הבטיחה את עלייתה לפיינל פור, ועכשיו רק מחכה למכבי תל אביב או לברצלונה, ממשיכה בכושר הטוב שלה, והערב גברה בליגה האיטלקית על רומא המשתפרת, 76:78. רבע שני מצויין של סיינה העלתה אותה ליתרון 8 במחצית, אבל רומא שאירחה את המשחק הצליחה לחזור. אלא שדקה אחרונה טובה של סיינה הבטיחה לה ניצחון החוץ החשוב. קלעו לסיינה: בוטסי ת'ורנטון 18, דרייק דינר 16. לרומא: דייויד הוקינס 23, ארזם לורבק 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully