וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני מלאגה, איבנוביץ' פוטר מברצלונה

14.2.2008 / 17:54

מספר שעות לפני הבכורה בטופ-16, הודיעה הנהלת הקבוצה על פיטוריו של דושקו איבנוביץ’. עוזרו, חבייר פסקואל, יעמוד הערב על הקווים

לאחר מכבי תל אביב ואולימפיאקוס פיראוס, קבוצה אירופאית בכירה נוספת החליטה להיפרד ממאמנה: שעוד ספורות לפני פתיחת שלב הטופ-16, פיטרה הנהלת ברצלונה את מאמנה בשנתיים וחצי האחרונות, דושקו איבאנוביץ'. מי שיחליף באופן זמני את המאמן המונטנגרי הוא עוזרו, חביאר פסקאל, שינהל את משחק היורוליג מול אוניקאחה מלאגה.

העונה העפילה ברצלונה לטופ-16 מהמקום השלישי בבית ג', ובליגה הספרדית ממוקמת במקום השני, כאשר מחזיקה במאזן 6:14. הקדנציה של איבאנוביץ' בברצלונה לא נחשבה למוצלחת במיוחד. ב-2006 הצליחה אומנם בארסה להעפיל לפיינל פור בפראג, אך הפסידה בחצי הגמר לצסק"א מוסקבה. במסגרת המקומית זכו איבאנוביץ' וברצלונה רק בתואר אחד – גביע המלך – בעונה שעברה.

בסוף השבוע האחרון לא הצליחו הקטאלונים לשמור על התואר, לאחר שהפסידו ברבע הגמר לבילבאו הקטנה. ההפסד חולל משבר גדול במועדון, שכלל חילופי האשמות בין בכירים במערכת. בסופו של דבר, כאמור, היה זה איבאנוביץ' אשר שילם את המחיר. בספרד טוענים כי הקבוצה מחפשת מאמן "מהשורה הראשונה ביבשת", ומעניין יהיה לראות האם גם שמו של פיני גרשון יעלה בהקשר הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully