וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את מלאגה 68:87

10.1.2008 / 22:35

אחרי שבוע של בילויים בבתי משפט ומתקני כליאה, עצרה מכבי תל אביב את מלאגה הלוהטת עם 68:87 בנוקיה, התאוששה מההפסד לריטאס והבטיחה את עלייתה לטופ-16. מרקוס פייזר הצטיין עם 19 נקודות. ביינום שיחק 11 דקות

שבוע לא פשוט עבר על ראשי מכבי תל אביב, שבילו יותר זמן בבתי משפט מאשר בחדרי הוידאו בהכנות למשחק החשוב מול מלאגה הערב (חמישי) במסגרת היורוליג, מה שרק הופך את הניצחון הגדול למרשים יותר. חניכיו של צביקה שרף המשיכו את המשחק האנרגטי שלהם משבוע שעבר מול אפס פילזן, וניצחו את מוליכת בית ב', 68:87 . המשחק אמנם היה בסימן חזרתו של וויל ביינום לפרקט, לאחר מעצרו בעקבות פרשת הדריסה, אבל האיש המרכזי של הצהובים היה ללא ספק מרקוס פייזר, שנראה שנהנה יותר מכולם מעמידתו של שרף על הקווים.

התקשורת היתה קשה עם פייזר לאחר שהסנטר גדל הגוף אמר לאחר המשחק מול פילזן כי הוא מצטער שלא התאמץ ככה כשעודד קטש היה המאמן, אך לאחר המשחק הערב, בהחלט עושה רושם כי ייתכן שקטש פשוט לא ידע כיצד להשתמש בו. מלאגה פתחה טוב את המשחק והובילה לאורך הרבע הראשון, כשטרנס מוריס רושם דקות טובות, אך בו זמנית מבצע עבירות מהירות שהורידו אותו לספסל. פייזר נכנס לתמונה ועד המחצית היו לו כבר 16 נקודות. לקראת סוף הרבע השני עלה וויל ביינום אל הפרקט ומצא נקודות ראשונות במעצר הבית בו הוא נמצא.

המשחק לא היה יפה לעיניים, ושתי הקבוצות לא מצאו את הסל במקרים רבים, אך לאוהדים בצהוב זה לא שינה כלום. מכבי תל אביב הצליחה לברוח ברבע השלישי עד 10 נקודות יתרון, ועבירה טכנית ברבע הרביעי של דניאל סנטיאגו עזרה לחניכיו של שרף להגדיל את ההפרש ל-14, ממנו הספרדים כבר לא חזרו. בעקבות הניצחון הבטיחו הצהובים את ההעפלה ל-16 האחרונות, ושיפרו את סיכוייהם לסיים במקום השני בבית ב'.

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה עם יותם הלפרין, דייויד בלות'נטל, ונטיגו קאמינגס, טרנס מוריס ומרקוס פייזר.

מלאגה עלתה עם מרקוס הייסליפ, יירי וולש, קרלוס קבאזס, ברני רודריגז ובוניפסה נ'דונג.

דייויד בלות'נטל פתח את המשחק עם שלשה גדולה, וטרנס מוריס נתן גג נהדר, אבל מיד לאחר מכן ביצע את העבירה השנייה שלו. מרקוס הייסליפ ניצל את העובדה שמוריס נותן לו מרחק וצלף שלשה, אבל מוריס החזיר לו בלייאפ משלו. יירי וולש נכנס טוב למשחק, אבל שתי שלשות, אחת של מוריס ואחת של בלות'נטל קבעו שיוויון 15:15. מרקוס פייזר התעורר, קלע שבע נקודות רצופות, והעלה את הצהובים ליתרון 21:25. שני איבודים של הצהובים קירבו את הספרדים, אבל מוריס קלע במתפרצת, ומכבי תל אביב ירדה בסיום הרבע הראשון עם יתרון 27:29.

דקות ראשונות מהוססות של מלאגה גרמו לשלושה איבודי כדור, קאמינגס וכספי ניצלו זאת, והעלו את המארחים ליתרון 6 בפתיחת הרבע השני. דאבור קוש שבר שלוש דקות של בצורת אצל הספרדים כדי להחזיר אותם לפיגור 2 בלבד. שתי נקודות של ביינום במתפרצת הרימה את ההיכל, ששמח לחזרתו של הגארד המתוקשר, וגארסיה העלה את היתרון ל-31:37. שתי הקבוצות איבדו את הראש בדקות הללו, והירבו להחטיא ולאבד, לפני שקוש מצא את הטבעת פעמיים מחוץ לקשת. עומרי כספי עלה למגרש ומיד קלע חמש נקודות רצופות, וגג עצום שלו על רודריגז הוריד את הקבוצות למחצית עם 39:44 לצהובים.

הייסליפ וא'נדונג החזירו את הספרדים לפיגור נקודה, אבל אסיסט גדול של פייזר לקאמינגס השאיר את מכבי תל אביב מלפנים, וסל של מוריס החזיר את היתרון ל-5, וגם יותם הלפרין מצא סוף סוף את הסל, עם נקודות ראשונות מחוץ לקשת, ושלשה של בלות'נטל העלתה את מכבי תל אביב ליתרון הגדול במשחק, 49:59. מלאגה שוב נתקעה דקות ארוכות ללא סל שדה, כשרק א'נדונג מחזיק אותם בתמונה. דאבור קוש קלע 4 קליעות עונשין מוצלחות, והוריד את הקבוצות עם 53:61 למארחים.

אסיסט נהדר של גארסיה למוריס פתח את הרבע הרביעי, אבל סנטיאגו ומלאגה חזרו לעניינים והמשיכו לנגוס בהפרש. גארסיה הפיל את דניאל סנטיאגו לפרקט, הענק הספרדי התרומם וניסה לתקוף את הגארד, ומיד קיבל עבירה טכנית. הצהובים פתחו פער של 14 עם סל של הלפרין במתפרצת. גרמן קלע שלשה, ומלאגה ניצלה עבירה טכנית של יותם הלפרין עקב התחזות לעבירת תוקף שנעשתה עליו כדי לצמק ל-66:74, אבל שלשה גדולה של הלפרין הגדילה את היתרון ל-15. מלאגה המשיכה להחטיא, הצהובים היו בדרך למחוק את פער 23 הנקודות שספגו במלאגה, אך בסופו של דבר זה נגמר בהפרש 19 נקודות, 68:87.

סטטיסטיקה

למכבי ת"א קלעו: מרכוס פייזר 19 נקודות, דייויד בלות'נטל 16 (4 מ-8 לשלוש), טרנס מוריס 13, עמרי כספי 11, יותם הלפרין 9 (4 חטיפות) ונטיגו קאמינגס 7, אסטבן באטיסטה 8, וויל ביינום 4 כל אחד, אלכס גארסיה לא קלע אבל סיים עם 6 אסיסטים.

למלאגה: דאבור קוס 17, מרכוס הייסליפ 13, בוניפאס נ'דונג 9, יירי וולש, דניאל סנטיאגו וקרלוס קבזאס 8 כ"א, חרמן גבריאל 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully