וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייזר: "אנחנו קצת מאוכזבים מהם"

וויל ביינום התאמן לראשונה מאז האירוע, מרכוס פייזר לא הסתיר את מורת רוחו מההסתבכות של חבריו לקבוצה: "אני בטוח שהוא יידע לשים את יתר הדברים מאחוריו"

לאחר ששוחרר אמש בערבות בתום כמעט שלושה ימי מעצר, התייצב הבוקר (שלישי) וויל ביינום לאימון מכבי תל אביב, והתקבל בחום על ידי חבריו השחקנים. ביינום, החשוד בדריסתו של בן נתן ברנסון מקהילת הכושים העבריים, הוברח להיכל משער צדדי כדי שלא לפגוש בכלי התקשורת.

מספר שחקנים אחרים דווקא כן הסכימו להתייחס לפרשה, ביניהם מרכוס פייזר, שסיפר כי "בדרך מסוימת אנחנו קצת מאוכזבים מהם (ביינום ו-וונטיגו קאמינגס, א.ג.). לא חושב שאדבר עם וויל על מה שקרה. אדבר איתו על כדורסל. אני מכיר אותו היטב, שנינו גדלנו בשיקגו. אני בטוח שהוא יידע לשים את כל יתר הדברים מאחוריו ולהתרכז בכדורסל".

"אנחנו שמחים שוויל שוב איתנו", הוסיף דרק שארפ. "כל הסיטואציה הזו לא קלה, בטח עבור וויל, אבל אנחנו כאן כדי לתמוך בו. הוא הרי חלק מהמשפחה. עוד נדבר איתו על מה שקרה, אבל כרגע יש לנו משחק ביום חמישי וזה הכי חשוב".

אתמול בשעות הצהריים, ולאחר התפתחות דרמטית בחקירה, החליטה המשטרה להקדים את שחרורו של ביינום, שכן רק הבוקר היה אמור להיות מובא בפני שופט. ביינום שוחרר לביתו בתנאים מגבילים, למרות שעדיין חשוד בגרימת חבלה חמורה. השחקן ישהה במעצר בית עד ליום חמישי בשעה 16:00, ויוכל לצאת מביתו רק לצורך אימונים.

בית משפט השלום קבע כי גובה הערבות העצמית יעמוד על 50,000 ש"ח, ובנוסף לכך לא יוכל ביינום לצאת את הארץ ב-30 הימים הקרובים. בשל כך עשוי ביינום להחמיץ את משחקי החוץ בזאגרב ובסלוניקי, אך מכבי צפויה להגיש בקשה מיוחדת בעניינו. כמו כן, חל איסור על ביינום ליצור קשר עם אף אדם המעורב בפרשה. בביתו של השחקן ישהה בשלב זה עמי ביטון, איש המשק של הקבוצה.

* עודד קטש, שהתפטר מאימון הקבוצה בשבוע שעבר, נפגש עם נציגי האוהדים משער 11, שעודדו את רוחו. קטש הודה לאוהדים על התמיכה, ואמר: "תמיד אשאר אוהד של מכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully