וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי רוצה להחזיר את ארנולד לימי העבדות"

10.7.2007 / 22:29

בסביבתו של ג'יימי ארנולד רותחים על הצהובים, שעדיין מסרבים לחתום על שיחרורו של להפועל ירושלים. מזרחי בשלו: "אנחנו לא צד בעניין"

מכבי תל אביב טרם חתמה על טופס השחרור של ג'יימי ארנולד, מה שמונע ממנו מלהירשם באיגוד הכדורסל כשחקן הפועל ירושלים ולהצטרף רשמית לקבוצה - זאת על אף שיועצה המשפטי של מכבי, עו"ד בני ארנון, שלח היום (שלישי) מכתב לבאי-כוחו של ארנולד ולאיגוד ובו כתב כי "מבחינתו, השחקן חופשי ורשאי לעבור לכל קבוצה שיחפוץ". נציגי הפועל ירושלים שהגיעו היום לתל אביב וביקשו לקבל את טופס השחרור החתום, נתקלו בסירוב מצדם של אנשי מכבי.

"שמעון מזרחי מנסה לחבל בהעברה ורוצה למשוך זמן", אומרים בזעם בסביבתו של ארנולד. "הוא יעשה הכל כדי לפגוע בהפועל ירושלים. יש כאן פגיעה בחוק כבוד האדם וחירותו, פגיעה בחוק חופש העיסוק וגם בדיני נפשות. אשתו של ג'יימי סובלת מבעיה רפואית שבגללה הוא נאלץ לוותר על כמעט חצי מיליון דולר, ההבדל בין החוזים שלו בדינמו ובירושלים, אבל מזרחי ומכבי עושים הכל כדי לטרפד את המהלך. לצערנו, ג'יימי ארנולד הפך לכלי שרת בידי מכבי והם רוצים להחזיר אותו 200 שנה אחורה, לימי העבדות. אנחנו לא נוותר. אם יהיה צורך, נלך עם זה לבית המשפט".

שמעון מזרחי מסר בתגובה כי "תוכן המכתב ששלח עו"ד ארנון סוכם עם עורך דינו של ארנולד, יוסי גאייר. כל מי שאומר אחרת מדבר שטויות. אני חוזר ואומר, אנחנו בכלל לא צד בעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully