וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא רע, הוא שפל, הוא בושה לעולם הספורט"

28.11.2006 / 22:20

דובר הפועל ירושלים תקף את אדלשטיין בצורה חסרת תקדים, בתגובה לראיון של המאמן לשעבר: "זה היה פשוט סיוט לעבוד איתו"

דובר ומנהל הפועל ירושלים, גידי דודי, תקף הערב (שלישי) את מאמן הקבוצה לשעבר, ארז אדלשטיין, בצורה חסרת תקדים במסגרת התוכנית "חמישיות" בערוץ הספורט. המתקפה רבתי הגיעה בתגובה לראיון ארוך של אדלשטיין בתוכנית הרדיו "עושים ספורט" בגלי צה"ל, שבו האשים ש"בכירים בקבוצה התקשרו לעיתונאים והדליפו עליי דברים שהכפישו אותי", וליכלך על המאמן הנוכחי דן שמיר כשאמר ש"העציב אותי לשמוע אותו אומר שהוא לא מאמן את הקהל. התקשרו אליי אוהדים אחר כך".

התגובה של ירושלים לא איחרה לבוא, וכך נשלח הדובר דודי כדי להשיב מכה אחת אפיים, או יותר נכון עשר מכות אפיים, ובכך השפילו את אדלשטיין עד אפר, עם שורה של השמצות שטרם נשמעו ברמות האלה.

"ארז הוא בושה לעולם הספורט, בגלל שהוא מנסה לפגוע באנשים", פתח דודי, לפני ששלח מתקפה גרעינית משלו. "הוא בושה לכל מקום שלא יעבוד בו. הוא עדיין חושב שהוא חלק מהקבוצה, ובגלל זה הוא מטיל רפש. הוא אדם מסכן, אבל אני לא מרחם עליו כי הוא גם רע".

"הוא טוען שרצינו שהוא ייכשל, אבל עשינו הכל, טייחנו הכל כדי שהוא ימשיך", הסביר הדובר. "יש לו סגידה עצמית חולנית. הוא היה בודק מה כותבים עליו בטוקבקים, היה מפריע לו שאני מדבר עם השחקנים. אם לא הייתי עונה לו לפלאפון, הוא לא היה מפסיק להתקשר ולשלוח SMS-ים".

זה ממש לא היה הכל. לדודי היה עוד הרבה מה להגיד.

"זה היה סיוט לעבוד איתו, וסיוט להיות איתו, פשוט סיוט", כך דודי, לא לפני ששבר את כל השיאים שקבע לפני רגע בעצמו, והוציא סיפורים מחדר ההלבשה שאין להם מקום בתקשורת. "אחרי ההפסד למכבי תל אביב הוא מירר בבכי כמו ילדה קטנה. הוא אמר לזרים שאיתם אין לו בעיה, ורק עם הישראלים יש לו בעיה על זה שהם לא מתאמנים ולא מתאמצים. יום קודם לכן הוא עשה אותו דבר עם הישראלים".

"הוא גרם לנו להרגיש כמו בבית משוגעים"

"הוא היה פרנואיד, ובגלל המצלמות בפיינל פור הוא היה צועק בכוונה תרגילים לא נכונים מתוך מחשבה שמקשיבים לו. הוא חשב שפיני גרשון מקשיב לכל דבר שהוא אומר ועוקב אחרי האימונים שלו".

הדברים האלה הגיעו בין היתר לאחר שאדלשטיין החליט ביום בהיר אחד להנחית מהלומה על ירושלים. "האנשים שם פגעו בי בצורה קשה בקטע האישי, המקצועי, אפילו המשפחתי", אמר אדלשטיין הנרגש, "מאוד נפגעתי מההתנהלות שלהם".

אז רק כדי להוכיח שזה לא נכון, דודי נשלח כדי "להוציא את האמת לאור", כפי שהבטיחו בירושלים. "אחרי המכות בין מאיר טפירו להוראס ג'נקינס הוא חגג ושמח", גילה הדובר. "קראנו לזה האליבי של ארז. עכשיו אפשר להתפרק ויש לו תירוץ".

"זו באמת מערכת מקצועית", איבחן דודי באובייקטיביות את המועדון שאחראי לפיטורים של שורה ארוכה של מאמנים מצליחים. "הוא נתן לנו תחושה של בית משוגעים. אנחנו לא רוצים אותו, לא רוצים לשמוע ממנו, לא רוצים לראות אותו בקהל. היו שחקנים שאמרו שרק אם הוא עוזב הם ממשיכים".

אבל דודי הוא רחמן בן רחמן, הוא רק גילה לנו טפח קטן מאישיותו של אדלשטיין. "יש לי עוד הרבה מה להגיד, ועדיף שהקהל ושהצופים לא יידעו באמת מי זה, ואיך הוא גורם למערכת לשנוא את הקיום שלה", אמר. "עדיף לעולם הכדורסל שלא יהיה איש כזה. במילה אחת הייתי אומר שהוא שפל".

תגובת אדלשטיין לדברים האלה: "מדובר בהשמצות חסרות שחר. העברתי את החומר לעורך דיני כדי להגיש תביעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully