וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון וארזי נפגשו וקבעו לפתוח דף חדש

אורי שלו

10.1.2008 / 16:22

שני יושבי הראש שוחחו והחליטו לשים את המחלוקות בצד למען עתיד הכדורגל הישראלי. טוטו תמוז עשוי לעבור לקלאב ברוז'

יושב ראש בית"ר ירושלים, אלי ארזי ויושב ראש התאחדות הכדורגל, אבי לוזון, נפגשו הערב (חמישי) ושוחחו לאחר ארועי אמש בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות. כזכור, ארזי התפרץ כלפי הדיינים בערעור הקבוצה נגד עונש המשחק ללא קהל, הדיון פוצץ והעונש נותר בעינו. הערב כאמור, נפגשו שני יושבי הראש והחליטו לפתוח דף חדש במערכת היחסים בין בית"ר להתאחדות, לדבריהם כדי לתרום לכדורגל הישראלי ולבית"ר ירושלים.

בית"ר נקנסה הערב ב-20 אלף שקלים על תנאי בנוסף לקנס של 30 אלף שקלים ומשחק בלי קהל, כל זאת בעקבות קריאות גזעניות של חלק מאוהדיה במשחק מול מכבי הרצליה ביום שבת האחרון (1:1). עם זאת החליט הדיין, עו"ד עמנואל סלע, שלא להחמיר יותר ולהעניש את הקבוצה במשחק ללא קהל. הסיבה הייתה עדויות לפיהן לקריאות הגזעניות היו אחראים עשרות בודדות של אוהדים, שהושתקו במהרה על ידי אוהדים אחרים של הקבוצה.

עו"ד סלע כתב בפסק הדין שלו: "מאידך, הגם שלא שוכנעתי שהקבוצה ו/או אוהדיה עשו כל שניתן למניעת אותן נהמות בטרם החלו, אינני יכול להתעלם כליל מהעובדה שהיו מי שהביאו להפסקת אותן נהמות מספר שניות אחרי שהחלו, כך שהנהמות הופסקו בטרם הגיעו לאוזניו של שופט המשחק. עניין זה לא יכול שלא לבוא כלל במסגרת הענישה.בשקלול כל הגורמים הנ"ל אני מחליט שלא לראות בעבירה ובהרשעה כ "עבירה שנייה" במשמעותה בתקנון המשמעת".

בנוסף הורשעה בית"ר בסעיף של הופעה למשחק בניגוד להוראות, לאחר שעלתה באיחור לפתיחת המשחק נגד הרצליה. בסעיף זה גזר בית הדין עונש של 4,000 שקלים בפועל ובנוסף קנס של 8,000 שקלים על תנאי לשנה על כל עבירה דומה.

טוטו תמוז עשוי לעבור לקלאב ברוז'

אחרי עזיבתו של ברק יצחקי לגנק, עשוי גם טוטו תמוז לעזוב את בית"ר ירושלים לטובת מושבת הישראלים החדשה בבלגיה. החלוץ הצעיר שהיה שותף מרכזי באליפות של בית"ר בעונה שעברה לא זוכה לאשראי רב מהמאמן יצחק שום העונה, ובשבועות האחרונים הביעו בסביבתו חוסר שביעות רצון ממעמדו ומהעובדה שההתקדמות שלו נעצרת בגלל מחסור בדקות משחק.

קלאב ברוז', המדורגת במקום השני בליגה הבלגית, מעוניינת לרכוש את תמוז, ולנצל את סעיף השחרור בחוזהו העומד על מיליון דולר. כדי שזה יקרה, צריכים מספר דברים להתבצע, ואז הבלגים יקחו את תמוז במסגרת עיסקה משולשת. על מנת שתוכל להחתים את תמוז תצטרך ברוז' לפנות לעצמה מקום בסגל, דרך עסקה סיבובית בהשתתפות אנדרלכט וראפיד בוקרשט. השאיפה של ברוז' היא שלונוט מאזילו, שחקנה של ראפיד, יחתום בקרוב באנדרלכט, מה שיאפשר לקבוצה הרומנית להחתים את איברהים סאלו, חלוצה של ברוז', ובכך יתפנה לתמוז מקום בסגל. במקרה ששני התנאים הקןדמים יתבצעו, הבלגים ילכו חזק על תמוז.

אמסלם: "כואב לי על האוהדים"

היום ערכה בית"ר ירושלים את אימון הבוקר שלה בראשון לציון ברגשות מעורבים בעקבות הידיעה כי הקבוצה תיאלץ לשחק נגד בני סכנין בשבת מול יציעים ריקים באיצטדיון טדי. יו"ר הקבוצה, אלי ארזי, הגיע אף הוא לצפות באימון לאחר היום הנסער שעבר עליו אמש בבית הדין העליון של ההתאחדות.

קפטן הקבוצה, דוד אמסלם אמר לאתר הרשמי של המועדון: "קיבלנו את העובדה שהערעור נדחה בצורה מאוד קשה, יהיה לנו קשה מאוד לשחק מול יציעים ריקים ובטח נגד קבוצה טובה כמו בני סכנין. כואב לי בעיקר על האוהדים, אנחנו משחקים בשבילם, כדורגל ללא אוהדים זה לא כדורגל. האוהדים דוחפים אותנו בכל משחק, בעיקר בבית, זה חלק מהכוח שלנו כקבוצה. אבל למרות העונש והאילוצים, אין תירוצים ואנחנו צריכים ויכולים לנצח".

עידן טל שעדיין סובל עדיין מכאבים ברגלו, ניסה לערוך אימון מלא, אך פרש באמצע ולא השתתף במשחקון הסופי. כרגע עדיין לא ברור אם יהיה כשיר לפתוח בהרכב בשבת נגד בני סכנין. שוער הקבוצה, טברטקו קאלה, לא הגיע לאימון הבוקר בשל מחלה, אך בצוות המקצועי מעריכים כי יחזור להתאמן מחר וצפוי להיות כשיר לשבת.

אחיו של כריסטיאן אלבארז התארח והשתתף היום באימון הקבוצה, לאחר שכריסטיאן ביקש משום לצרפו לאימון. שחקני הקבוצה והצוות המקצועי קיבלו את השחקן בחום.

החלוץ הפרואני, ג'וניור ויזה, סיכם את תנאיו עם בית"ר ירושלים עד לתום העונה הנוכחית עם אופציה לעונה הבאה. ויזה צפוי לנחות בארץ ביום ראשון, ויחתום בקבוצה לאחר שיעבור בדיקות רפואיות מקיפות. מחר תערוך הקבוצה אימון אחרון לפני המשחק בשבת. גם מחר האימון יתקיים בראשון לציון, בשעה 10:30 בבוקר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
  • עוד באותו נושא:
  • טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully