וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיתם את פוסטר האליפות של מכבי חיפה?

18.5.2011 / 10:43

צפו בשחקני האלופה מככבים בתמונה המסורתית. משומר: ”צריכים להגיע לגמר הגביע מרוכזים". האימונים יחלו ב-14 ביוני

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי חיפה מתחילים לאט לאט לחזור בהדרגה אל הקרקע אחרי שתואר האליפות חזר לכרמל ועם הבטחת המקום במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. אחרי החגיגות והשמחה הרבה שפקדה את הירוקים, מכבי חיפה תצטרך להגביר את הקצב ולהתכונן במרץ לגמר גביע המדינה ביום רביעי הבא מול הפועל תל אביב, שכן לאחר המשחק הזה היא תוכל להשלים דאבל חלומי.

מכבי חיפה מתכוונת להתחיל את האימונים בשלב מוקדם יחסית, כאשר אימון הבכורה צפוי להתקיים כבר ב-14 יוני, אז תפתח הקבוצה בהכנותיה לסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. הסקאוט אלון חרזי חזר מסרביה, צפה במספר שחקנים, אך עד סיום העונה לא צפויות התפתחויות בנושא. בימים הקרובים צפויה שיחה בין הנהלת הקבוצה לבין סוכן השחקנים פיני זהבי בנוגע לסיידו יאיא. במועדון צפויים לממש את האופציה על השחקן ולהחתימו לשלוש עונות נוספות.

מכבי חיפה אלופת המדינה לשנת 2010/2011. קובי אליהו
לגזור ולשמור. מכבי חיפה אלופת המדינה/קובי אליהו

באימון הבוקר של הקבוצה התייצב אייל משומר מול המיקרופונים והמשיך לשתף לגבי התחושות שלו ושל חבריו. "אנחנו מתחילים לחזור לשגרה", הסביר משומר. "השגנו את האליפות המתוקה אבל אנחנו עוברים להתרכז בגביע. לא חשבנו על אליפות ולא רצינו לחשוב על דברים כאלה. ידענו שיש פה קבוצה טובה ואנחנו תמיד מכירים את המטרות של המועדון. לאט לאט ראינו שזה אפשרי וכך עשינו את זה".

משומר התייחס לציפיות הנמוכות יחסית שהיו מהירוקים בעקבות ההתחזקות של מכבי תל אביב והפועל תל אביב, ואמר: "כולם הספידו אותנו ואנחנו תמיד האמנו בעצמנו. אמנם הודחנו מאירופה והיו פה חילופים של שחקנים משמעותיים, אבל עם הזמן התחברנו". לשאלה מתי הוא האמין שחיפה תסיים עם התואר, משומר מבהיר: "האמנתי רק ברגע שהבקענו את השער השני נגד קרית שמונה. הייתה לנו טראומה לא קלה בשנה שעברה, וברגע שניצחנו את קרית שמונה, סגרנו את הסיפור וזה הרגע שהאמנתי שזכינו באליפות".

לקראת גמר הגביע, מוסיף משומר: "אנחנו צריכים להגיע מרוכזים עם כל הכוחות, יש לנו הרבה זמן להתכונן כמו שצריך. יש לנו שחקנים פצועים שצריכים להתאושש. אני מאמין שהצוות יכין אותנו בצורה הטובה ביותר". משומר התייחס גם ליכולת האישית שלו, והוסיף: "לא שיחקתי, עבדתי קשה באימונים וחזרתי להרכב. אני לא רוצה לדבר על האוהדים, זה מאחורי. אני כבר לא מתעסק בדברים האלה. יש לנו קהל טוב וחיובי שמעודד. אמנם יש כאלה שפחות, אבל זה לא מעניין אותי". על העובדה שהוא זומן לנבחרת, הוסיף: "אני מקווה שאשחק שם. אני שמח מאוד לחזור ומקווה לקבל את הקרדיט גם שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully