וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שבו התמוטט כדורסל הנשים

16.10.2006 / 10:06

תאמינו או לא, אבל אפילו אביב לביא התייאש מהענף אחרי ריב עם מורן ברק. הגיע הזמן לסכסך, כתבה שלישית

הזמן: מאי 2007

התרחיש: מורן ברק ואביב לביא, הצוות המנצח של ערוץ הספורט, מעביר עוד שידור בסדרת הגמר סל לנשים בין אנדה רמת השרון למכבי רמת חן. הצטרפנו לשידור לקראת סיומו.

ברק: גבירותיי ורבותיי (?), גמר כזה עוד לא ראינו. אנדה כבר הובילה בהפרש של 26 נקודות ברבע השלישי, אבל רמת חן רושמת כאן ריצה של 1:33 והיא בדרך לתואר נוסף.

לביא: צריך גם לזכור את הקאמבק המדהים של שקוואנה סמית. אני רוצה להזכיר לך מורן, שבארבעת המשחקים הראשונים בסדרה היא ניגשה לקו העונשין 5.7 פעמים בממוצע ודייקה רק ב-0.6 פעמים בנסיון השני. אין ספק שהיא מזכירה את היכולת מהתקופה שלה באוקלוהומה מאסטרבייטורס.

ברק: ועוד לא ראינו כלום, כי ברגע זה הבוסמניות של אנדה מצליחות לצמק. אלכסנדרה סופרקורפובה, יוליה נאסטורוצ'נקו, לודמילה אקזמהלאפולובה ויוליה פסוריאזיסקוביץ' מצדיקות את האמון שאוסטפלד נתנה בהן לאורך כל העונה. איזו רביעיה, זה כדורסל ישראלי במיטבו.

לביא: אני מסכים איתך במאת האחוזים, לגבי האחרונה, אני גם יכול לחדש לך שזו הפעם הראשונה שהיא קולעת יותר מ-7 נקודות באיזור הצבע ברבע השלישי, מאז שעזבה את אוייפשט ההונגרית לפני 8 שנים. אני חייב לציין גם את שלוש הזרות הנוספות: מואישה ג'באר, בברלי אבו-בקרי וסמנתה אייהייטוייט שבלעדיהן זה לא היה קורה.

ברק: פסק זמן! אני בטוחה שגידי גוב נהנה כמונו מכל רגע וגם הצופה השני, ראש העיריה היקר איציק רוכברגר. אל תזוזו לשום מקום, אנחנו יוצאים למבזק קצר של חדשות הספורט וחוזרים לרגעי ההכרעה.

לביא (מוריד את האוזניות): זו הפעם האחרונה, אני נשבע לך. אני לא יכול יותר להעמיד פנים, לא מסוגל יותר מורן. אני מתחרפן.

ברק: חלאס, תירגע. יש בינינו סיכום לעוד שנתיים. תהיה ילד טוב. תמשיך לקטר ואני אגיד אותך לאורנה. אתה לא רוצה להתעסק איתה.

לביא: דווקא קיבלתי הצעה מגדעון לוי ונראה לי שאני הולך לכיוון אחר, יותר טהור, אז דברי יפה, כי אחרת אני משאיר אותך לבד עם המשחק הקיקיוני הזה.

ברק: טוב תירגע אביב, עוד חצי דקה חוזרים לשחק.

לביא: זה נקרא לשחק? אולי בשבילך. את יודעת טוב מאוד מה כולם חושבים על הדבר הזה. הכלאה של מנקות משרדים ממזרח אירופה עם אפרו-אמריקאיות שאבא שלהן נדלק על האיסלאם ועוד אחת בשם לירון כהן. עזבי אותי, את יודעת איך שלח צוחק עליי בטלפון? מחקו אותי לגמרי מהברנז'ה. את יודעת שאנשים לא מוכנים ללחוץ לי את היד ברחוב? מה זה החרטא הזה? אפילו חולה כדורסל כמו צביקה שרף רואה עכשיו "מי רוצה להיות מיליונר?" בטלוויזיה. הרסתם אותי.

ברק: עוד מילה אחת ואני כבר אדאג להרוס אותך באמת. תישאר במקום, שב זקוף. ו...תודה רבה לך אלי אילדיס, אנחנו חוזרים לאווירה המחשמלת באולם אורנים ברמת השרון. אביב, פרשנות קצרה לדברים של אורנה אוסטפלד.

לביא: כן, המטרה שלה ברורה כשמש. השחקניות שלה כבר איבדו עניין במשחק, אבל היא לא מתכוונת לוותר. היא לא עשתה את זה פעם אחת ב-37 שנות אימון ברמת השרון וזה גם לא יקרה הפעם. זו ההוכחה לכך שכדורסל הנשים שולט. אל תלכו לשום מקום.

* הבהרה: וואלה! ספורט אוהבת את כדורסל הנשים בארץ ומאמינה בקידומו. הקטע סאטירי בלבד ואם מישהו או מישהי נפגע ממנו, אנחנו מתנצלים מראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully