וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות חריף בין לחמן ומאיר לוי

ניר איסקוב

18.8.2006 / 19:47

מאמן הפועל פ"ת, שישב ביציע במהלך משחק קבוצתו מול מכבי הרצליה בגביע הטוטו, פרץ בסיום המשחק לחדר השופטים וגער בלוי

מאמן הפועל פ"ת, אייל לחמן, נשא נאום מלא כעס בסיום משחק גביע הטוטו מול מכבי הרצליה (0:2 האצליה) כלפי איגוד השופטים, ושופט המשחק היום, מאיר לוי.

במהלך המחצית הראשונה התפתח עימות מילולי בין מאיר לוי לעוזר מאמן פ"ת, דני ניראון. אחרי שניראון כעס על החלטה שלו, אמר לוי לניראון: "לדעתך לא היה פאול?", ניראון השיב: "לא", ולוי השיב: "או קיי, לדעתי כן היה. ותגיד לאייל לחמן שאני אציין בדו"ח את מה שאמר מהיציע".

לטענת לחמן, הוא בסך הכל ביקש מלוי "לעזוב" את ניראון. בסיום המשחק, נכנס לחמן לחדר השופטים והחל לצעוק על לוי שלא הגיב, ויצא נסער מהחדר.

לחמן, שניהל את המשחק מהיציע עקב הרחקתו שלשום בבית הדין המשמעתי, אמר בכעס: "קרו השבוע דברים לא טובים, ובעיתות של מלחמה בחרתי שלא לדבר עליהם. במצבים כאלו, לא איל לחמן, לא אסף קינן (בעקבות הדו"ח שלו הורחק המאמן), ולא איגוד השופטים מעניינים. אני יודע כל מה שהתרחש מאחורי הקלעים, איגוד השופטים פגע בהפועל פ"ת - לא יכול להיות שיבוא שופט (מאיר לוי) שלא יגיד לי שלום, שמהמגרש יצעק עלי ביציע. שמעתי שסימנו את הפועל פ"ת ואת אייל לחמן באיגוד השופטים. אני לא מכיר את המילה הזו, אני אדם ישר והגון. דו"ח השיפוט של אסף קינן מהשבוע שעבר היה שקר וכזב, ואני מציע לו לתבוע אותי דיבה. זה אותו שופט שטען שקיבל מכות משאהר חלאיילה בסכנין, והתברר שלא היו דברים מעולם. אין לי בעיה שיזמינו אותי שוב לוועדה ונברר את הכל".

מאיר לוי, שניגש מספר פעמים במהלך המשחק לספסל הפועל פ"ת כדי להעיר, סירב להגיב ואמר כי יפרט את האירועים בדו"ח השיפוט. כפי הנראה, לחמן יזומן בפעם השנייה בתוך שבועיים לועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully