וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב מכבי ת"א יגדל לכ-30 מיליון שקל

ניר איסקוב

25.7.2006 / 21:53

הקבוצה הצליחה לגייס כ-4 מיליון שקל ממימון חיצוני ומאנשי עסקים המקורבים ללוני. שחר הפחית את הסכום על בנאדו ל-200 אלף דולר

מכבי ת"א הצליחה לגייס בשבועות האחרונים סכום הנאמד ב-4 מיליון שקל, באמצעות אנשי עסקים ומקורות מימון חיצוניים. הסכום יתווסף לתקציב הקבוצה לעונה הנוכחית, ויגדילו לכ-30 מיליון שקל, כולל כיסוי חובות עבר, לעומת 37 מיליון שקל אשתקד.

אנשי עסקים, הנמצאים בקשרי ידידות עם הבעלים לוני הרציקוביץ', תרמו חלק ניכר מהסכום, אותו ינתבו במכבי לשחקני רכש, דוגמת יוסי שבחון, שהצטרף היום (שלישי) רשמית.

בשיחות שקיימו בימים האחרונים גורמים מטעם מכבי ת"א עם יעקב שחר, הביע יו"ר מכבי חיפה נכונות להפחית את דמי ההעברה תמורת אריק בנאדו מ-250 אלף דולר ל-200 אלף דולר, אולם גם הדרישה הכספית הזו אינה מקובלת על הצהובים.

בקרית שלום מוכנים לשלם לא יותר מ-100 אלף דולר עבור כרטיסו של הבלם בן ה-32, כשגם הסכום הזה מצטייר כמופרז בקרב ראשי המועדון. ההערכה היא כי שחר יסכים לנקוב במחיר נמוך יותר, מאחר שנסתם הגולל על חזרתו של קפטן מכבי חיפה לשעבר למועדון, וכן בשל העובדה שהיו"ר עדיין משלם את שכרו מבלי שזה מתאמן עם הקבוצה.

גם המו"מ שמנהלת מכבי ת"א עם השחקן עצמו אינו מתנהל בצורה חלקה. בנאדו דורש חוזה ל-3 עונות של 180 אלף דולר לעונה, בעוד שמכבי מוכנה לחוזה לשנתיים עם שכר שנתי של כ-160 אלף דולר נטו. במכבי מאמינים כי הבלם הוותיק יתגמש לנוכח פתיחת העונה המתקרבת, מה גם שההתעניינות בו מצד קבוצות אחרות אינה רבה. בכל מקרה, הקבוצה אינה מתכוונת להמתין לבנאדו עוד זמן רב, ואם העניינים מולו לא יסתדרו בשבוע הקרוב, תשוב מכבי לאופציית הבלם הזר.

המאמן אלי כהן, החליט לפתוח לעת עתה את העונה עם אורי שטרית הצעיר בעמדת המגן השמאלי, ולהמתין לשובו של ארז מסיקה הפצוע, במקום לצרף שחקן זר לתפקיד. אם במהלך העונה יתברר כי העמדה הזו מהווה נקודת תורפה, אזי ישקול כהן לחזקה בזר.

הקשר הצרפתי, כריסטיאן נגוי, ששיחק בעבר במנצ'סטר סיטי, מרשים באימונים עד כה, אך כהן מתלבט לגביו הן בשל עלותו הגבוהה, הנאמדת בסך הכל בחצי מיליון דולר, והן בשל נטייתו לסייע להתקפה לעתים תכופות מדי, על חשבון משחק ההגנה.
לעומתו, עלותו הכוללת של הקשר הקרואטי, איבן רדזיץ', נמוכה הרבה יותר, ומסתכמת בכ-200 אלף דולר, אולם מדובר בשחקן הרבה פחות רב גוני, עם נטייה הגנתית מובהקת ובעל רקורד לא עשיר במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully