וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ממשיכה לחזר אחרי נקאטה

11.1.2006 / 22:41

אחרי שהודיע שלא יגיע, העבירה לו הקבוצה הצעה לחוזה עד תום העונה. מכבי פ"ת הצטרפה למכבי ת"א במרוץ אחרי אסולין ששווה מיליון

בית"ר ירושלים העבירה היום (רביעי) הצעה חדשה לקוז'י נקאטה, שעיקרה חוזה עד לסוף העונה, עם אופציה להארכה. ההצעה החדשה הגיעה בעקבות אי רצונו של היפני לחתום לשלוש שנים בישראל. נקאטה עצמו שוחח היום עם זיקו, מאמנו בנבחרת יפן, ומחר הוא אמור לתת תשובה סופית. פרננדז בכל מקרה, כבר מתחיל לחשוב על אופציות אחרות.

מוקדם יותר היום פירסם נקאטה הודעה רשמית באתר האינטרנט שלו בה הודיע על החלטתו לא להצטרף לבית"ר ירושלים ופירט את הסיבות לסיבוב הפרסה שביצע.

"עזבתי את קבוצתי קאשימה אנטלרס ביפן בשביל לשים את עצמי בסיטואציות קשות יותר בכדי להפוך לשחקן טוב יותר. במבט לאחור החלטתי לשים סוף לשיחות שהיו לי עם המועדון הישראלי", אמר נקאטה.

"אם הייתי משחק בישראל אולי הייתי מרוצה מכך שאני זוכה לדקות משחק רבות יותר כהכנה למונדיאל, אבל אני לא יודע אם תהיה לי מוטיבציה גבוהה שם".

נקאטה הצטרף למארסיי לפני שנתיים בשביל לשחק אצל פיליפ טורסייר, המאמן הצרפתי שהדריך אותו בנבחרת הצעירה של יפן. בגלל דקות משחק מועטות, החליט היפני למצוא קבוצה חדשה. המו"מ עם בית"ר פוצץ למרות סיכום עקרוני, ובקבוצה טוענים שהסיבה העיקרית לשינוי היא האירועים במשחק מול סכנין. למרות זאת גורמים במועדון הביעו אופטימיות לגבי הסיכויים להביא את הרכש למרות הכל לירושלים.

מכבי ת"א יורדת מאסולין, מכבי פ"ת מצטרפת למרדף (שרון קשב ומשה גוזגל, ספורט 5)

מכבי פ"ת פנתה הערב לליאור אסולין ולקבוצתו, בית"ר ירושלים, בבקשה להשאיל את השחקן עד תום העונה. בפ"ת ביקשו תשובה מיידית להצעה מכיוון שמועד תום העברות חל מחר (חמישי) אחה"צ.

כזכור, פ"ת היא לא הקבוצה היחידה שמעוניינת באסולין. אתמול ביקשה מכבי ת"א את החלוץ והיום הבהיר יו"ר בית"ר ירושלים, ולדימיר שקלאר, כי בית"ר רוצה כמיליון דולר עבור החלוץ. במכבי הודיעו כי הם יחשבו וישיבו על ההצעה אבל נראה כי בעקבות המחיר הצהובים ירדו מהרעיון.

מאמן מכבי, טון קאנן, היה זה שיזם את הבאתו של אסולין לקרית שלום. קאנן רוצה לחזק מיידית את חוליית ההתקפה שלו, בין היתר בשל האכזבה מיכולתו של אופיר חיים. כזכור, אסולין היה על סף חתימה במכבי לפני כשנתיים, אך החליט בסופו של דבר לנסות את מזלו בבירה.

מוקדם יותר התייחס יו"ר מכבי הרצליה אריאל שיימן, המחזיק בכרטיס השחקן של אסולין, לאפשרות שהחלוץ יעבור לת"א: "קאנן רוצה את אסולין אבל אני חושב שבית"ר לא ישחררו אותו למכבי ת"א. לא ידוע לי אם זה בגלל כל מיני סיבות אישיות, אין לי מושג ואני לא רוצה להיכנס לזה, אני לא מתנגד שיעבור למכבי ת"א, אין לי בעיה עם זה".

שיימן הוסיף: "כרגע אסולין הוא שחקן בית"ר עד סוף השנה ואם הם רוצים להעביר אותו למכבי ת"א לקראת סוף השנה אני לא מתנגד. כל העסקה הזו הרי צריכה להתבצע עד מחר ואני אומר שזה לא יקרה, זוהי דעתי. אתמול פגשתי את קאנן ששאל אם תהיה לי התנגדות שהוא יעבור אליהם, אמרתי לו שאין לי בעיה. אני חושב שליאור ירצה לעבור למכבי ת"א, זה מועדון גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully