וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - אשדוד: "אנחנו חייבים ללחוץ מהפתיחה"

קורצקי ובית"ר דרוכים לקראת אשדוד (א', 20:15, ספ'1 ו-HD). כ-5,500 צופים הבטיחו מקומם במושבה, בלו חוזר להרכב האורחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* משחקים בליגה הראשונה: 53. בית"ר מובילה 13:28 בניצחונות ועוד 12 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשבית"ר מארחת: 3:16 לטובתה בניצחונות ועוד חמש תוצאות תיקו.

* אשדוד כמעט לא כובשת בחוץ מול בית"ר. בעוד שממוצע הכיבושים הכללי שלה מול בית"ר הוא שער למשחק, הרי שבמשחקי החוץ היא עומדת על 0.66 שערים בממוצע למשחק.

* ניר קלינגר יצא ל-17 משחקי חוץ עם אשדוד מאז שמונה למאמנה בעונה שעברה – וניצח רק פעמיים – פעם בעונה שעברה (ברמת השרון) ופעם העונה (הפועל חיפה).

* שימו לב לזה: ניר קלינגר מעולם לא סיים בתיקו כמאמן נגד בית"ר ירושלים. יש לו 9 ניצחונות ו-11 הפסדים (בחוץ: שני ניצחונות ושמונה הפסדים).

* מזל טוב לגיא ברגר: מפגש ראשון שלו בליגת העל עם בית"ר ירושלים.

נתונים: אתר דריבליסט

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
מעולם לא סיים בתיקו כמאמן נגד בית"ר. ניר קלינגר/מגד גוזני

מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים ערכה היום (שבת) את האימון המסכם לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד. השחקנים התכוננו למשחק במשך כל השבוע האחרון בצפייה בווידאו ובאסיפות. מנחם קורצקי הזהיר את השחקנים מהחלק הקדמי של אשדוד וההצטרפות המגנים כאשר מחר בית"ר צפויה לפתוח בלחץ על כל המגרש. קורצקי אמר לשחקנים: "אנחנו חייבים לשבת עליהם מהפתיחה. נצטרך ללחוץ אותם בכל פינה, לחטוף כדורים ולהגיע מהר להתקפה ב-2-3 מסירות. ננצל את הדחיפה של הקהל לטובתנו".

בנוגע להרכב הקבוצה, על פניו לא צפויים שינויים והמאמן תרגל את אותו ההרכב שפתח נגד הפועל באר שבע ומכבי חיפה. יחד עם זאת, גם נגד הפועל עכו המאמן ערך שינוי ברגע האחרון אז עדיין ייתכן כי תומר סוויסה או דני פרדה ייכנסו להרכב. עומר אצילי החולה התאמן היום וייכלל בסגל. לידור כהן עדיין סובל מכאבים באצבע והוא צפוי לשחק עם קיבוע.

בבית"ר מאמינים כי אצטדיון המושבה יהיה מלא ברובו, כאשר נכון להיום כ-5,500 איש הבטיחו מקומם באיצטדיון. כרטיס למשחק עולה כ-50 ש"ח ובבית"ר מאמינים כי כמות גדולה של אוהדים תגיע מחר לרכוש כרטיס באצטדיון. סאני עמנואל הוזמן אישית לשבת לצידו של אלי טביב וצפוי לחתום בתחילת השבוע על חוזהו במועדון לשנה עם אופציה לשנתיים נוספות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
תכנית משחק ברורה. מנחם קורצקי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: מ.ס. אשדוד

מ.ס. אשדוד תנסה להמשיך את פתיחת העונה הטובה שלה ולצבור נקודות חוץ יקרות, גם נגד בית"ר ירושלים במושבה. האשדודים טרם הפסידו העונה בליגת העל, ובקבוצה קיימת תחושה טובה שאפשר וצריך להשתלב בחלק העליון של הטבלה.

המאמן ניר קלינגר יקבל בחזרה להרכב את החלוץ ירו בלו, שסיים לרצות עונש הרחקה ויפתח על חשבונו של מיכאל אוחנה הצעיר, שנמצא בספק למשחק. בין הקורות יפתח שוער הנבחרת אופיר מרציאנו, שהתקבל השבוע בחום רב על ידי חבריו, אחרי שני משחקי הבכורה המוצלחים שלו במדים הלאומיים. המגן חאתם עבד אלחמיד, שמשתייך גם הוא לסגל הנבחרת ופונה לטיפול בבית חולים בסיום המשחק בקפריסין אחרי שחש ברע, ערך בימים האחרונים אימונים מלאים ויפתח בהרכב. בקישור לא צפויים שינויים ומרכז השדה של אשדוד, יורכב מרועי בקל, אלכסנדר דוידוב וצמד הצעירים גדי קינדה וניב זריהן.

אופיר מרציאנו, שוער מ.ס אשדוד ונבחרת ישראל. ברני ארדוב
באשדוד סומכים עליו אחרי ההופעות הטובות בנבחרת. אופיר מרציאנו/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: ז'רקו קוראץ'

החלוץ המונטנגרי עדיין לא מביא לבית"ר את היכולת שראינו בהפועל חיפה. הוא עבר תקופה לא פשוטה כאן ללא המשפחה, אך שלשום אשתו והילד נחתו והוא נראה בן אדם חדש. בית"ר תצטרך את זרקו קוראץ' טוב, עם מספרים, כדי להגיע למקומות אליהם היא מכוונת.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו

מרציאנו נמצא באחת התקופות הכי טובות שלו בקריירה. ההצטיינות שלו במדי אשדוד, הביאה אותו עד להרכב הפותח של נבחרת ישראל ואין ספק שכעת הוא מסומן כאחד משוערי העתיד שלנו. כעת יצטרך מרציאנו לחזור לקרקע ולשים בצד את המחמאות שקטף במדי הכחול-לבן, כדי שקבוצתו תמשיך במגמה החיובית בה פתחה את העונה. אם מרציאנו יציג את הכושר בו היה בקפריסין ואנדורה, אשדוד תצליח לשוב הביתה לפחות עם נקודה ואולי אף יותר.

ז'רקו קוראץ' שחקן בית"ר ירושלים (משמאל) לפני יוסי דורה שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
בנאדם חדש גם על המגרש? ז'רקו קוראץ'/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אלי דסה, ססאר ארסו, זאב חיימוביץ', דושאן מאטוביץ', קלאודמיר, שלומי אזולאי, חנן ממן, לידור כהן, עומר נחמני, זרקו קוראץ'.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, חאתם עבד אלחמיד, יא יא פטי, מיכאל סירושטן, ג'ואון אושאניווה, רועי בקל, אלכסנדר דוידוב, גדי קינדה, ניב זריהן, מוראד אבו ענזה, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully