וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בדיקה מכריעה ליוסי בניון ביום ראשון

17.10.2014 / 12:45

הירוקים כבר הודיעו שהקשר לא צפוי להיכלל בסגל במפגש מול מכבי תל אביב.סטנוייביץ' מתלבט אם לפתוח עם אוראל דגני וצוצאליץ' במרכז ההגנה. שחקן: "הוא לא מאמן מקובע, יכולות להיות עוד הפתעות בהרכב"

שחקן מכבי חיפה, יוסי בניון. אדריאן הרבשטיין
לא התאושש בזמן. יוסי בניון/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה העלתה את קצב ההכנות לקראת הקרב הגדול ביום שני עם מכבי תל אביב. המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' עדיין מתלבט לגבי ההרכב שיפתח בבלומפילד, אך מי שקרוב לוודאי אפילו לא יהיה בסגל הוא הקפטן יוסי בניון, שעל פי הודעת מכבי חיפה, לא צפוי להיות כשיר למשחק.

הקשר ערך גם היום אימון מלא, אך בסיומו הרגיש מתיחה בברך בה סבל מקרע בשבועות האחרונים, ולכן בחיפה העריכו שהוא לא יוכל לקחת חלק במשחק ביום שני. עם זאת עדיין קיים סיכוי קטן לשנות את ההחלטה, כשביום ראשון תיערך לבניון בדיקה נוספת שתקבע סופית האם יתלבש או לא.

סטנוייביץ' עדיין לא החליט לגבי עניין נוסף: אם להמר על אוראל דגני במרכז ההגנה לצידו של אדין צוצאליץ'. "הוא לא מאמן מקובע", אמר אחד משחקני הירוקים על סטנוייביץ'. "הוא לא אחד שמחליט שבוע מראש על הרכב, אלא מסתכל מי הכי טוב באימונים ואז מחליט. יכולות להיות עוד הפתעות בהרכב שלנו".

אדין צוצאליץ' שחקן מכבי חיפה. טל לוי
מצפה להגנה טובה יותר. צוצאליץ'/טל לוי

אדין צוצאליץ', שמקומו בהרכב נראה די מובטח, התבטא לקראת המשחק באתר הרשמי של מכבי חיפה: "זה אולי המשחק הכי גדול בארץ. מכבי תל אביב קבוצה מאוד טובה. צפוי לנו משחק מאוד קשה, אבל אנחנו יוצאים למלחמה וניתן את הכל על המגרש. חשוב לזכור שזו רק תחילת העונה, ככה שאני מקווה שזה לא יגרום ללחץ עלינו. גם אם ננצח וגם אם נפסיד, העונה הזו רק התחילה".

"בעונה שעברה הם פתחו פער כבר בהתחלה", הוסיף הבלם. "אני חושב שהשנה אנחנו קבוצה חזקה יותר, אבל אנחנו צריכים להיות מפוקסים וחדים בעיקר בצד ההגנתי. כל הקבוצה חייבת לעשות הגנה ולא רק החוליה האחורית. כולם יצטרכו לתת הכל ורק ככה נוכל לנצח. קיבלנו עד עכשיו ארבעה שערים, אחד משלושים מטרים ועוד אחד מעבירה ברורה על טאלב טואטחה. ברור שאנחנו צריכים לשחק הגנה טובה יותר. אני בטוח שעד סוף העונה נהיה אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully