וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה להפועל חיפה: תארח את מכבי נתניה בעכו

13.10.2014 / 12:26

השזרוע ב"סמי עופר" טרם הושלם, בקבוצה קיבלו באכזבה את המעבר בשל אובדן הכנסה. בבקרה מחכים לאישורים על מנת להעביר את רואש, גם דג'אני מחכה

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. מגד גוזני
איבד הכנסה יפה. כץ/מגד גוזני

הפועל חיפה תארח את מכבי נתניה באיצטדיון בעכו, וזאת לאחר פגישה שהתקיימה היום (שני) בין ראשי המועדון לאנשי הנהלת איצטדיון סמי עופר, בסיומה התבשרו אנשי הפועל חיפה שהשזרוע באיצטדיון החדש בעיר טרם הושלם, ולכן הם אינם רשאים לשחק את המשחק באיצטדיון הביתי.

בהפועל חיפה קיבלו באכזבה גדולה את העניין, שכן המשחק מול נתניה נחשב למשחק אטרקטיבי, כזה שיכול היה למשוך קהל רב למגרש בחיפה ולהניב הכנסה יפה. בכל מקרה במועדון בישרו למנויים שהם כמובן יוכלו להיכנס למשחק בעכו במסגרת המינוי, ובקבוצה מקווים שכ-3,000 אוהדים יגיעו למגרש בעכו.

במקביל בקבוצה ינסו להעביר את אושרי רואש בבקרת התקציבים, וזאת למרות שהשחקן בשלב זה לא מתוכנן להיות שחקן הרכב וספק אם יקבל כלל דקות במשחקים הקרובים. בבקרת התקציבים ביקשו מחיפה הבהרות לגבי עניינים כספיים בחוזה של רואש, דוגמת עמלות סוכנים וכדומה, ורק לאחר שאלו יגיעו רואש יועבר בבקרה. ההערכה היא שבסופו של דבר הבלם יעבור בבקרה. גם קובי דג'אני עדיין מחכה לחתימה של הבעלים יואב כץ כדי להצטרף רשמית לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully