וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "נגמר 4:4, אבל היינו צריכים לנצח 5:8"

20.9.2014 / 22:37

מאמן נתניה התאכזב מהתיקו הדרמטי מול מכבי פ"ת: "ההגנה הייתה שערוריה". בן שמעון על ההרחקה: "התנהגתי כמו אידיוט"

one

אחד המשחקים המטורפים של העונה הגיע הערב (שבת), כבר במחזור השני של ליגת העל, כאשר מכבי נתניה ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-4:4 נהדר. נתניה הוליכה שלוש פעמים, אבל לא ידעה לשמור על היתרון ושמטה שתי נקודות יקרות כאשר המחליף עוז פרץ השווה בדקה ה-82.

4:4 משוגע בין מכבי נתניה למכבי פתח תקוה

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
התאכזב מהתוצאה. מזרחי/מגד גוזני

מאמן העולה החדשה, יוסי מזרחי, התאכזב: "ליצור כל כך הרבה הזדמנויות, להבקיע ארבעה שערים בבית ולצאת עם נקודה זה להיות פראיירים. משחק ההגנה שלנו היה שערוריה וספגנו שערים קלים מכלום. היו גם רגעים יפים במשחק הזה, יצרנו הזדמנויות שאנחנו לא יוצרים בחמישה משחקים. זה המחיר שמשלמים כשמשחקים עם הרכב התקפי. היה משחק משוגע לחלוטין ואי אפשר להסיק ממנו מסקנות על היכולת. נכנס להם הכדור לשער באחוזים יותר טובים מאשר בכדורסל. זה המומנטום בכדורגל, כשאתה לא מבקיע אתה סופג. כל הקבוצה לא נראתה טוב בחלק ההגנתי. הגנה עושים יחד ולא רק ארבעה שחקנים".

מזרחי הוסיף: "מבחינת הקהל, הייתה הרבה הנאה. כל שבוע נתמודד עם קבוצות חזקות, אבל אל תשכחו שהבקענו ארבעה שערים. סיימנו ב-4:4, אבל היינו צריכים לנצח 5:8. זו רק פתיחת העונה ונחכה ונראה אם דברים יחזרו על עצמם גם בהמשך. אפשר לשחק גם בהרכב יותר הגנתי".

רן בן שמעון, שהורחק, הודה: "התנהגתי כמו אידיוט, הגיע לי וההרחקה הזו מוצדקת. סליחה, מתנצל, ממשיכים הלאה. לא קראתי לו אפס, אבל בכל זאת עשיתי טעות. יש משחקים שלקהל הם טובים, אבל למאמנים לא כל כך. יש כמה דברים טובים לקחת מהמשחק וננסה לתקן את הדברים הפחות טובים. הקבוצה הראתה אופי, אבל גם כמה דברים שלא אהבתי לראות ונעבוד קשה כדי לתקן אותם. נראנו לא טוב בהגנה, מה שיש לי להגיד לשחקנים, אגיד להם בארבע עיניים. צריך למצוא את האיזון, כי הייתה תקופה שעשינו הגנה טוב והשבוע ספגנו שבעה שערים. אנחנו כמו מטוטלת ובסוף נתיישר לאמצע. יש בקבוצה הרבה חבר'ה צעירים וזה ייקח קצת זמן וצריך סבלנות. ב-4:2 חשבתי שהמשחק הולך לכיוונם, אבל אני שמח שמצאנו את הדרך לחזור וזו נקודת האור היחידה מהמשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully