וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל רעננה: זהבי ימשיך בחוד

פאקו שומר על הקלפים קרוב לחזה, אבל לא צפוי לשנות את ההרכב. בדש, זיו ואיגייבור לא בסגל (א', 20:15, ס'1). ברעננה ליפשיץ בשער

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* מפגשים בליגה: ארבעה. מכבי תל אביב ניצחה בכולם.

* רעננה כבשה רק פעם אחת מול הצהובים, בעונה שעברה. מכבי הבקיעה עשרה שערים.

* מכבי כבשה בארבעת המפגשים בין הקבוצות פעמיים שני שערים ופעמיים שלושה שערים.

* קטע נחמד: גם בפעם הקודמת בה רעננה כבשה רביעייה זה קרה מול קבוצה מפתח תקוה (מכבי), והמשחק הבא שלה היה בבלומפילד (מול בני יהודה). היא ניצחה בו 1:3. פאקו, קח בחשבון.

* כבר שש עונות רצופות שמכבי תל אביב לא סופגת שער במחזור השני. בחמש האחרונות היא גם ניצחה.

* אם מכבי תל אביב תכבוש פעמיים, השער השני יהיה ה-100 לחובת הפועל רעננה בליגת העל.

* לערן זהבי יש שני שערים בקריירה מול הפועל רעננה. אם יכבוש צמד יהפוך לכובש המוביל מולה בליגת העל.

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
פאקו, קח בחשבון/יוסי ציפקיס

מפתחות והכנות:

מכבי תל אביב:

באיזה הרכב תעלה מכבי תל אביב למשחק נגד הפועל רעננה?השחקנים לא יודעים. בסיום משחק גביע הטוטו ביום רביעי שעבר מול הפועל פתח תקוה, אמר פאקו: "אני לגמרי נקי לגבי ההרכב. אין לי מושג מי יפתח מול הפועל רעננה".

המאמן עדיין בשלבי למידה של הקבוצה שלו ולכן הקדיש מעט מאוד ליריבה מהשרון בהכנה למשחק. המסרים שלו היו מאוד חדים - העלאה של עדן בן בסט, ברק בדש ונוסא איגייבור ליציע במחזור הקודם - ואם לא די בכך, ביום שישי בצהריים הוא הגיע לבלומפילד כדי לצפות בעוז ראלי ובכך סימן לכולם שהם צריכים להתאמץ כדי להראות לו שהוא לא צריך להעמיס עוד שחקנים על הסגל הרחב.

על פניו מדובר במשחק יחסית קל עבור מכבי. בבלומפילד קשה מאוד מולה וכאמור התחרות על ההרכב אמורה לייצר טירוף צהוב במגרש. פאקו לא נתן רמזים, אבל דומה שהוא ימשיך עם חוליית הקישור האגרסיבית שלו, כשערן זהבי אמור להמשיך בתפקיד החלוץ. טל בן חיים לא היה טוב במחזור הקודם ולעומת זאת דור מיכה נכנס מצוין למשחק. ברק בדש, יואב זיו ונוסא איגייבור החולה לא בסגל. הכול פתוח ומי שיוריד רגל מהגז, ישלם את המחיר.

הפועל רעננה:

הפועל רעננה שפתחה את הליגה עם רביעייה לרשתה של הפועל פתח תקוה, תנסה לצאת בשלום מאחד המשחקים הכי קשים שיש. יחד עם זאת, חרף המאזן הביתי המרשים של הצהובים, ברעננה מאמינים שאפשר לבוא ולשחק כשווים מול האלופה.

המאמן חיים סילבס ימשיך לשחק במערך הגנתי מעובה, שיכלול חמישה שחקני הגנה. יקיר שינה, יוגב לרמן ויניב לביא יתופקדו כבלמים, בעוד עדי נמני ועמנואל אמבולה יפתחו כמגינים. השוער דניאל ליפשיץ ימשיך לפתוח בין הקורות, לאחר שהשוער אריק ינקו טרם החלים מפציעתו. בחלק הקדמי יערוך סילבס שינוי אחד: ממאדו צ'אם יפתח במקומו של אוונס קאנגווה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דניאל ליפשיץ שוער הפועל רעננה. מגד גוזני
המבחן הכי קשה שיש. ליפשיץ/מגד גוזני

יעמדו למבחן:

מכבי תל אביב: עומרי בן הרוש

אם יש מישהו שיכול לסכן את מכבי תל אביב הוא אנתוני נוואקמה. האיומים שלו הם בעיקר מהאגפים שם הוא מנצל את המהירות הנהדרת שלו. בן הרוש וגם שרן ייני, יצטרכו להתמודד איתו ודאי ואצלם המפתחות לעצור אותו. השניים בטח גם ראו את הדיווחים על ההגעה של פאקו לעקוב אחר עוז ראלי, ולכן ירצו להוכיח לבאסקי שלא צריך להביא עוד מגן לקרית שלום.


יעמוד למבחן: אנתוני נווקאמה

בשבוע שעבר נווקאמה עשה ככל העולה על רוחו בניצחון המרשים על הפועל פתח תקוה, אך הפעם מצפה לו משוכה גבוהה בהרבה, בדמות ההגנה הצהובה. אם נווקאמה חולם לעבור לקבוצה גדולה, בארץ או בחו"ל, הוא חייב להוכיח שהוא מסוגל לעשות דברים יפים גם נגד קבוצות עדיפות. בהנחה שרעננה תהיה רוב הזמן במגננה, החלוץ יהיה צריך להיות זה שיוביל את המצבים המעטים.

עומרי בן הרוש מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שנווקאמה לא יעקוץ. בן הרוש/ברני ארדוב

הרכבים:

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עמרי בן הרוש, גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ', מהראן ראדי, גאל מרגוליס, טל בן חיים, ערן זהבי.

הפועל רעננה: דניאל ליפשיץ, עדי נמני, יקיר שינה, יוגב לרמן, יניב לביא, עמנואל אמבולה, בן בנימין, פדרו סאס פטראצי, שניר שוקר, ממאדו צ'אם, אנתוני נוואקמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully